Презентація іноваційні технології.

Про матеріал

Використовую в своїй роботі для дитячого садка "Нетрадиційні форми роботи". Працюю над поставою дітей, запобігання -сколіозу,плоскостопісті. Виготовляю багато різних масажерів для ходьби. А також віночків для правильної постави. Дихальна гімнастика у моїй роботі відіграє важливу роль.Діткам дуже цікаво виконувати різні вправи. мої роботи можуть використовувати вихователі під час занять.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Автор досвіду: Гарілова Наталія Михайлівна,інструктор з фізкультури дошкільного навчального закладу(ясла-садка)№5 комбінованого типу м.Кузнецовська. Освіта середня спеціальна, стаж роботи-15 років

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Провідна ідея досвіду полягає в тому, щоб підвищити у дітей інтерес до фізкультурних занять і фізичної культури в цілому, сформувати потребу до самостійних занять. Роботу з розвитку фізичного здоров’я дітей з впровадження здоровязберігаючих технологій спрямовую на вирішення таких завдань: викликати інтерес до різних видів рухової діяльності, фізичної культури та спорту, бажання займатися спортом; навчання їх доступним руховим умінням та навичкам; збільшити рухову активність дітей; підняти емоційний настрій на заняттях та в різних формах фізичного виховання дошкільників

Номер слайду 7

Провідна ідея досвіду полягає в тому, щоб підвищити у дітей інтерес до фізкультурних занять і фізичної культури в цілому, сформувати потребу до самостійних занять. Роботу з розвитку фізичного здоров’я дітей з впровадження здоровязберігаючих технологій спрямовую на вирішення таких завдань: викликати інтерес до різних видів рухової діяльності, фізичної культури та спорту, бажання займатися спортом; навчання їх доступним руховим умінням та навичкам; збільшити рухову активність дітей; підняти емоційний настрій на заняттях та в різних формах фізичного виховання дошкільників

Номер слайду 8

Сутність впровадження здоров’язберігаючих та здоров’яформуючих технологій постає в комплексній оцінці умов виховання і навчання, які дозволяють зберігати наявний стан дітей, формувати більш високий рівень їхнього здоров’я, навичок здорового способу життя, здійснювати моніторинг показників індивідуального розвитку, прогнозувати можливі зміни здоров’я і проводити відповідні психолого-педагогічні, корегувальні, реабілітаційні заходи з метою забезпечення успішності навчальної діяльності та її мінімальної фізіологічної “вартості”, поліпшення якості життя суб’єктів освітнього середовища. 

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Номер слайду 14

ppt
Додано
30 березня 2018
Переглядів
1415
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку