17 липня о 18:00Вебінар: Відеоуроки: як створювати якісний контент для Ютубу

Презентація "Інтегровані корекційні вправи для 2 класу. Частина 1"

Про матеріал
Презентація "Інтегровані корекційні вправи для 2 класу. Частина 1": 14 слайдів, 9 з завданнями для учнів. За зошитом Харченко О.Ю. Зошит для списування. 2 клас. – 2-ге вид., оновл. – Х. : Вид. група «Основа», 2017. – 48 с. (Серія «Кроки до успіху»). Містить завдання з математики, читання та мови: приклади з шифром на + та - в межах 100, каліграфічне завдання, деформовані тексти, запитання до них, вправи на списування, завдання на логіку. Можно використовувати на уроках та під час корекційних занять з учнями 2-3 класів.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Підготувала вчитель КЗО «КБПНРЦ «Надія» ДОР» Іванова О. О.Інтегровані корекційні вправи для 2 класу. Частина 1 Запуск. Запуск

Номер слайду 2

Виконувати завдання вамдопоможе математичнийалфавіт. Я знаю !Я умію !Я можу !ЭКСПЕРТ2експерт

Номер слайду 3

Виконувати завдання вамдопоможе зошит для списування та зразки з’єднань букв Я знаю! Я умію! Я можу!ЭКСПЕРТ3експерт

Номер слайду 4

Розв’яжи! Розшифруй! Вибери! Запиши!Пропиши: Кк ка на ал. Запиши утворені слова. Прочитай деформований текст. Яке з записаних слів може бути назвою тексту? Спиши текст (ст.4). На шонаму вір’їпод терос кущ ликани. Весюно він цвізатає лимбі томцві. Севони на муньо з’явютьляся черніво гояди. Линокаві годия рисніко для здов’яро дилюни. 4{8799 B23 B-EC83-4686-B30 A-512413 B5 E67 A}45 – 30 = 8 + 7 =9 + 6 =67 – 66 = 10 – 9 = 20 – 19 =8 + 8 = 12 + 3 = 20 + 9 =20 – 9 = 33 – 10 = 27 – 4 =13 + 5 = 18 + 6 = 51 – 50 =21 – 20 = 30 – 8 = 9 + 9 =Запуск. Запуск

Номер слайду 5

Розв’яжи! Розшифруй! Вибери! Запиши! На куґан їтьсто шикко із гримиба. Їх рализби ми з томта. Я шовзнай лийбі гриб. Тота завзрі гойо жемно. Пропиши: Гг Ґґ гр гриб ґа ґанок. Запиши утворені слова. Прочитай деформований текст. Про який гриб розповідають? Знайди його, познач. Який гриб зайвий? Спиши текст (ст.5).5{616 DA210-FB5 B-4158-B5 E0-FEB733 F419 BA}33 – 17 = 12 + 7 =99 – 97 =6 + 5 = 92 – 72 = 38 – 19 =18 + 4 = 4 + 3 = 12 + 9 =21 – 10 = 33 – 15 = 27 – 8 =40 – 12 = 8 + 23 = 51 – 48 =9 + 6 = 30 – 15 = 2 + 9 =58 – 47 =4 + 7 =53 – 38 =

Номер слайду 6

Розв’яжи! Розшифруй! Вибери! Запиши! Розчавпося ревесень – шийпер сяцьмі сеоні. Дні листа кошимирот. Цесон корід з’явєтьсяля на біне. Сточа йдуть щідо.відютьліта у рійви хипта. Пропиши: Вв ве ре ень. Запиши утворені слова. Прочитай деформований текст. Про який місяць розповідають? Знайди його, познач. Яка ілюстрація зайва? Спиши текст (ст.6).6{5 DA37 D80-6434-44 D0-A028-1 B22 A696006 F}43 – 40 = 2 + 7 =59 – 43 =16 – 9 = 82 – 63 = 28 – 17 =15 + 6 = 14 – 11 = 13 + 9 =31 – 24 = 33 – 10 = 37 – 14 =10 + 12 = 23 – 16 = 42 – 23 =19 – 12 = 30 – 12 = 12 + 8 =78 – 60 =15 + 16 =63 – 62 =19 + 12 =71 – 65 =

Номер слайду 7

Розв’яжи! Розшифруй! Вибери! Запиши!Пропиши: Хх хл лі. Запиши утворене слово. Прочитай деформований текст. Про що розповідають у тексті? Познач на малюнку. Спиши текст (ст.7). Прислине бхлі. На тілс клаполи. Пачийху та лийтеп ще. Зі скокоюрин зовоюлота. Це в гоньо дів гнюво золопота.7{BDBED569-4797-4 DF1-A0 F4-6 AAB3 CD982 D8}45 – (10 + 9) = 10 + (66 – 60) = 8 + 8 – 4 = 20 – 8 – 10 =

Номер слайду 8

Розв’яжи! Розшифруй! Вибери! Запиши! Йшлапри Наяст піляс лишко. Бубася лабу вмадо. Наяст ласі лябі слуто. Наво влазя кникуж і протачила куказ. Сябабу лазраді. Пропиши: Нн на ст тя. Запиши утворені слова. Прочитай деформований текст. Про кого розповідають? Підкресли це слово. Яка ілюстрація зайва?Що за чим? Пронумеруй. Спиши текст (ст.8).8{ED083 AE6-46 FA-4 A59-8 FB0-9 F97 EB10719 F}63 – 45 = 15 + 7 =59 – 40 =20 – 19 = 82 – 81 = 29 – 13 =14 + 8 = 40 – 11 = 13 – 6 =41 – 18 = 34 – 19 = 37 – 19 =11 + 22 = 13 + 6 = 72 – 71 =

Номер слайду 9

Розв’яжи! Розшифруй! Вибери! Запиши! Уціран сів дилю йдуть на ротубо. Мій тота цюєпра фешором. У гоньо навантаж шимана. Бакоть певорезить целуг. Пропиши: Шш шо оф фе ер. Запиши утворені слова. Прочитай деформований текст. Про кого розповідають? Яке слово зайве? Підкресли його. Яка ілюстрація підійде до тексту? Познач її. Спиши текст (ст.9).9{ED083 AE6-46 FA-4 A59-8 FB0-9 F97 EB10719 F}53 – 24 = 15 – 12 =43 – 27 =27 – 8 = 62 – 43 = 29 – 17 =17 + 8 = 30 – 24 = 11 + 4 =71 – 64 = 6 + 6 = 37 – 36 =13 + 8 = 13 + 1 = 12 + 9 =

Номер слайду 10

Розв’яжи! Розшифруй! Вибери! Запиши! Тяка допогалама бусіба на годіро. На цігряд дівкачин мітипола готяс. Це вуб єзаць. У гоньо расі кашуб і догів вукаш. Єзаць їв мовурк. Пропиши: Зз за ць ці. Запиши утворені слова. Прочитай деформований текст. Про кого розповідають? Підкресли це слово. Яка ілюстрація зайва? Познач її. Спиши текст (ст.10).10{ED083 AE6-46 FA-4 A59-8 FB0-9 F97 EB10719 F}13 + 4 = 16 – 12 =48 – 38 =30 – 11 = 5 + 7 = 79 – 78 =16 + 5 = 30 – 8 = 11 – 3 =60 – 45 = 12 + 11 = 19 + 8 =33 – 30 = 54 – 23 = 25 + 6 =99 – 98 =

Номер слайду 11

Розв’яжи! Розшифруй! Вибери! Запиши! На оруці чуні люмавали дихик ринтва. У Дмикатри зожебраний мідьвед. Бряо налюмавав вкаво. А тя. Ві налюмавав рокову. Хто уванежно схавлу вдазання ?11{8799 B23 B-EC83-4686-B30 A-512413 B5 E67 A}55 – 49 = 19 – 17 =9 – 6 =9 + 8 = 10 + 9 = 20 – 8 =5 + 6 = 14 + 7 = 8 + 7 =30 – 7 = 43 – 32 = 67 – 44 =12 + 9 = 18 + 4 = 51 – 32 =31 – 12 = 13 + 8 =МОДНЫЕ МЕЛОДИИПропиши: Дд Дм тр ря тя. Запиши утворені слова. Прочитай деформований текст. Дай відповідь на запитання тексту, підкресли слово - відповідь. Спиши текст (ст.11).

Номер слайду 12

Розв’яжи! Розшифруй! Вибери! Запиши! Ямо амам цюєпра в лішко. Внао – тельучика. У їне габато нівуч. Ямо амам чвить тедій тачити і сапити. Учевері амам певіреряє зотиши. Пропиши: Чч чи пи ти. Запиши утворені слова. Прочитай деформований текст. Про кого розповідають? Яка ілюстрація зайва? Яке слово зайве? Підкресли його. Що за чим? Пронумеруй. Спиши текст (ст.12).12{ED083 AE6-46 FA-4 A59-8 FB0-9 F97 EB10719 F}19 + 9 = 16 + 4 =59 – 55 =20 – 9 = 82 – 71 = 19 + 2 =12 + 11 = 17 + 5 = 13 – 12 =71 – 70 = 64 – 63 = 18 + 5 =80 – 57 = 15 + 8 = 40 – 29 =6 + 5 =90 – 79 =

Номер слайду 13

Иван Воронков. Дякую за увагу та гарну роботу!ЭКСПЕРТЗапуск. Запуск. МОДНЫЕ МЕЛОДИИПідготувала вчитель КЗО «КБПНРЦ «Надія» ДОР» Іванова О. О.

Номер слайду 14

Використані матеріали:https://vseosvita.ua/library/matematika-v-movi-2-3-klasihttps://ferma.expert/griby/belyj/belyy-grib/https://pikabu.ru/storyhttps://fermoved.ru/gribyihttp://www.rmuseum.ru/data/catalogue/canvas/rossiyahttps://yandex.ru/collections/card/https://www.pinterest.com/pin/552605816770166768/https://www.virtualacademy.ru/newshttps://amelica.comhttps://cepia.ru/narisovatj-zajcahttp://spkokna.com.ua/2015/02/morkov-krasa-darit-chudesa/https://www.maam.ru/kartinki/razvitie-rechi-i-gramotahttps://ru.dreamstime.com/%D0%B3 Шаблон: «Презентация для высшего учебного заведения» Ивана Воронкова. 14 Харченко О. Ю. Зошит для списування. 2 клас. – 2-ге вид., оновл. – Х. : Вид. група «Основа», 2017. – 48 с. (Серія «Кроки до успіху»).

pptx
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Матеріали до уроків
НУШ
Інкл
Додано
7 травня
Переглядів
114
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку