Презентація (інтерактивна) "Науковий квест «Спроби людства знищити себе: зброя масового ураження»"

Про матеріал
Презентація «Спроби людства знищити себе: зброя масового ураження». Інтегрована (історія, хімія, фізика), з використанням сучасних інтерактивних технологій в умовах дистанційного навчання, має посилання на зовнішні інструменти: mentimeter.com, LearningApps.org. Особливості: 1. Програмне забезпечення ПК: - версія операційної системи Windows 7, 10; - MS Office 2013 та вище. 2. Програмне забезпечення пристрою на основі ос Android: - ос Android 9, 10; - Office 16.0.136... Досліджуючи етапи використання зброї в науковому квесті, виконуючи цікаві завдання, здобувачі освіти отримають нові знання та знайдуть назву того процесу, який, на відміну від подальшої мілітарізації, допоможе вижити; відстежуючі свої голосування та відповіді в режимі реального часу. Створила творча група вчителів ЗНВК №41 м. Запоріжжя. Керівник Калянова Н.С. Тисленко Л.А., Долгая Н.В.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Науковий квест«Спроби людства знищити себе: зброя масового ураження» (історія, хімія, фізика) з використанням сучасних інтерактивних технологійв умовах дистанційного навчання. Створила творча група вчителів ЗНВК №41 м. Запоріжжя, керівник Калянова Н. С. Тисленко Л. А., Долгая Н. В.

Номер слайду 2

Починаючи з 3600 р до н.е. у світі відбулося 14600 ВІЙН. Уся історія людства знала лише 292 роки без війни (до того ж, можливо, деякі збройні конфлікти не були зафіксовані істориками). Внаслідок  цих війн загинуло БЛИЗЬКО ТРЬОХ мільярдів осіб. А найбільше людство втратило протягом періоду Новітньої історії, коли науково-технічний прогрес, досягнення в галузі хімії, фізики та біології, почали використовувати для знищення собі подібних У глобальних масштабах. Дві Світові війни, газові камери, ядерні випробування, генетичні експерименти над вірусами та бактеріями.... Здається, людство поставило СОБІ ЗА МЕТУ самознищення. Чи МОЖЛИВО цього уникнути?Досліджуючи етапи використання зброї в проекті, виконуючи цікаві завдання, ви отримаєте нові знання та знайдете назву того процесу, який, на відміну від подальшої мілітарізації, допоможе ВИЖИТИ .

Номер слайду 3

Коли висохне останнє дерево і помре остання тварина, ви зрозумієте, що у Всевишнього для вас немає іншої ЗемліБ. Д. Орлі

Номер слайду 4

Інструкція: NB – виконуючи завдання, ви знайдете червоні літери – ключ до відповіді! Тисни тут!Підказка: літери шукайте під зображеннями або відео

Номер слайду 5

Яку Світову війну називали «війною хіміків» у зв’язку з масовим використанням отруйних речовин?І Світова війна (1914 – 1918 рр)ІІ Світова війна (1939 – 1945 рр)

Номер слайду 6

І Світова війна (1914 – 1918 рр)1-Гstyle.colorfillcolorfill.typefill.on

Номер слайду 7

2-УЯкий з двох військово – політичних блоків, воюючих в І Світовій війні, застосував зброю масового знищення?

Номер слайду 8

Битва – злочин проти людства. Внаслідок використання отруйних газів загинуло понад 5 тисяч осіб. А ті, хто вижив, залишилися інвалідами на все життя. Битва при ВерденіГалицька битва. Горлицький прорив. Битва при Іпрі

Номер слайду 9

Битва при Іпрі3 -М

Номер слайду 10

В концтаборах для знищення мільйонів ув’язнених застосовували окис карбону, ціанід гідрогену та Zyklon BУ газових камерах якого табору загинуло найбільше людей?(1млн 100 тис.) Треблінка. Бухенвальд. Майданек. Освенцим

Номер слайду 11

4-АСпіввіднесіть отруйні речовини з їх дією на організм людини:Інструкція: Ви можете використати QR код або посилання для відповіді на питання. Під час відповіді вам необхідно перевести значення до найбільшої цифри, що означає вірну відповідь. Свої відповіді ви можете бачити за посиланням в назві слайду, або на наступному слайді. Знайти на слайді червону літеру. Дайте відповідь на запитання

Номер слайду 12

Освенцим5-Н

Номер слайду 13

6-іЯкий з трьох проектів ядерної програми був втілений в життя першим?Дайте відповідь на запитання

Номер слайду 14

Де і коли вперше було продемонстровано світу використання двох ядерних бомб з «добрими» назвами «Малюк» та «Товстун»?Внаслідок чого загинуло понад 215 тис. осіб. 7 - ЗВиконайте завдання

Номер слайду 15

8 - АКого називали батьком «Цар-бомби» в СРСР? Курчатов І. В. Харитонов Ю. Б. Зельдович Я. Б. Сахаров А. Д.

Номер слайду 16

Співвіднесіть країни, які мають ядерний потенціал, з їх прапорами, та ви дізнаєтесь про місця проведення випробувань зброї. Виконайте завдання9- Ц

Номер слайду 17

За останні кілька десятиліть людство зіштовхнулося з масштабними вірусними загрозами. Назвіть найпотужніші з них:10 - іВиконайте завдання

Номер слайду 18

11 - ЯВи знайшли 11 червоних літер, складіть слово!Яка із загроз, на ваш погляд, є найнебезпечнішою для людства на сучасному етапі?Виконайте завдання

Номер слайду 19

"Усвідомлюючи свою причетність до чудових наукових та інженерних звершень ... сьогодні, у більш ніж зрілому віці, я усвідомлюю нашу причетність до жахливої загибелі людей, до жахливих пошкоджень, що наноситься природі нашого будинку - Землі ... Дай Бог, щоб ті, хто йде після нас, знайшли шлях, знайшли в собі твердість духу і рішучість, прагнучі до кращого, не накоїти гіршого ". Ю. Б. Харитон. Перевір себе, виконай завдання: «Зброя масового ураження, види , класифікації, вплив на організм людини»

Номер слайду 20

1345678910211 Ти зрозумієш, що тобі робити)

Номер слайду 21

Ви зібрали всі необхідні літери назви того процесу, який, на відміну від подальшої мілітарізації, допоможе ВИЖИТИ. Впишіть свою відповідь

Номер слайду 22

Дякую за участь в квесті. Видкрийте двері в новий світ!Повна версія культового фільму «БАРАКА»

pptx
Додано
13 лютого 2021
Переглядів
745
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку