Презентація " Інтерактивні технології на уроках в початкових класах"

Про матеріал
Презентація " Інтерактивні технології на уроках в початкових класах" Творчість вчителя породжує творчість здобувача освіти. Якщо на кожний урок підбирати такі види навчальної діяльності, які дають матеріал для роздумів, можливість виявити ініціативу і самостійність, потребують розумового напруження, винахідливості, творчості – це зацікавить дітей, викличе позитивні емоції, сприятиме до діяльності, пошуку.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Використання інтерактивних технологій на уроках у початковій школіНУШ2024

Номер слайду 2

Інтерактивне навчання – це діалогічне навчання, у ході якого здійснюєтьсявзаємодія вчителя й здобувача освітиІнтерактивному навчанню притаманні такі риси: взаємодія здобувачівосвіти; діалог, полілог; організація освітнього середовища спілкування;активність; опора на їхній суб’єктивний досвід; комфортні умови навчання,набуття знань спільними зусиллями з можливістю контролю та оцінки,взаємооцінки та взаємоконтролюінтерактивне навчання2024

Номер слайду 3

2024Інтерактивні технології навчання розподіляються на 4 групиІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ КООПЕРАТИВНОГО НАВЧАННЯ;ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ КОЛЕКТИВНО-ГРУПОВОГО НАВЧАННЯ2 ТЕХНОЛОГІЇ СИТУАТИВНОГО МОДЕЛЮВАННЯТЕХНОЛОГІЇ ОПРАЦЮВАННЯ ДИСКУСІЙНИХ ПИТАНЬ

Номер слайду 4

Інтерактивні технології колективного навчання. Робота в парах. Робота в трійках. Школярі працюють в парах, виконуючи завдання. По суті, це ускладнена робота в парах. Найкращев трійках проводити обговорення, обмін думками, підведення підсумків чинавпаки, виділення несхожих думок). Змінювані трійки. Цей метод трохи складніший: всі трійки класуотримують одне й те ж завдання, а після обговорення один член трійки йде внаступну, один в попередню і ознайомлює членів новостворених трійок знабутком своєї.2+2=4. Дві пари окремо працюють над вправою протягом певногочасу (2-3 хвилини), обов’язково доходять до спільного рішення, потімоб’єднуються і діляться набутим.карусельколо ідейакваріум

Номер слайду 5

2024 Обговорення проблем у загальному коліЦе загальновідоматехнологія, яка застосовується, як правило, в комбінації з іншими. Мікрофон. Різновидом загально групового обговорення є технологія“Мікрофон”, яка надає можливість кожному сказати щось швидко, по черзі,відповідаючи на запитання або висловлюючи свою думку чи позицію. Незакінчені речення. Мозковий штурм. Ажурна пилка (“Мозаїка”, “Джиг-со”).технології колективно-групового навчання. Робота за такою методикою дає присутнім змогудолати стереотипи, вільніше висловлюватися щодо запропонованих тем,відпрацьовувати вміння говорити коротко, але по суті й переконливо. Мета “мозковогоштурму” чи “мозкової атаки” в тому, щоб зібрати якомога більше ідей щодопроблеми від усіх протягом обмеженого періоду часу.засвоєння великої кількості інформації за короткийпроміжок часу

Номер слайду 6

2024Інтерактивні технології ситуативного моделювання. Модель навчання у грі – це побудова освітнього процесу процесу задопомогою включення учня в гру. Арсенал інтерактивних ігор досить великий, але найбільш поширений з них є моделюючий. Стимуляційні або імітаційні ігри. Спрощене судове слухання. Громадське слухання. Розігрування ситуацій за ролями

Номер слайду 7

school2024Інтерактивні технології опрацювання дискусійних питань1. Метод ПРЕС2. Займи позицію3. Зміни позицію4. Неперервна шкала думок (Нескінчений ланцюжок).5. Дискусія6. Дискусія в стилі телевізійного ток-шоу.7. Дебати

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Методичні рекомендації
Інкл
Додано
27 жовтня
Переглядів
5
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку