Презентація "Інтерактивні технології навчання на різних етапах уроку"

Про матеріал
Використання інтерактивних технологій і прийомів на різних етапах уроку з метою розвитку творчих здібностей учнів.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

КЗНЗ «Гімназія №15» м. Нікополь. Бубенкова Ольга Василівнавчитель вищої категорії, вчитель-методистІнтерактивні технологіїнавчання на різнихетапах уроку. Майстер-клас

Номер слайду 2

Інтерактивне навчання – це специфічна форма організації пізнавальної діяльності учнів, яка має конкретну передбачувану мету: побудова продуктивного освітнього процесу; створення комфортних умов навчання; відчуття учнем своєї успішності, інтелектуальної досконалості, що є складовими для соціалізації учнів.

Номер слайду 3

Інтерактивне навчання дозволяє розв’язувати одразу кілька завдань: розвиває комунікативні вміння та навички; допомагає встановлення емоційних контактів між учасниками процесу; забезпечує виховне завдання, оскільки змушує працювати в команді, прислухатися до думки кожного.

Номер слайду 4

Інтерактивненавчання

Номер слайду 5

Учитель Учень Учень Активна модель навчання

Номер слайду 6

Етапи уроку організаційний момент; формування мети й завдань уроку; мотивація навчальної діяльності; актуалізація опорних знань; формування нових знань і способів дій, вивчення нового матеріалу; застосування, закріплення нового матеріалу; повторення вивченого на уроці; контроль, перевірка знань; підсумок уроку;повідомлення домашнього завдання.

Номер слайду 7

Організаційний момент. Важливість цього етапу полягає в тому, що з нього починається створення психологічної атмосфери уроку та організаційних умов, за яких досягається успіх навчальної діяльності. Прийоми і техніки: нестандартний вхід в урок; відтягнута відгадка; фантастичний компонент; неоголошена тема.

Номер слайду 8

Формування мети і завдань уроку. Мета уроку заключає в собі очікуваний результат спільної діяльності вчителя й учня. ОСВІТНЯ(навчальна) мета - полягає в тому, щоб домогтися міцного засвоєння знань, формування практичних умінь і навичок з конкретного навчального матеріалу. РОЗВИВАЮЧА мета – розвивати мовлення, пам’ять, увагу, уяву і самостійність учнів та ін. ВИХОВНА мета – сприяє формуванню наукового світогляду, моральних, естетичних та інших якостей особистості кожного школяра, вихованню колективу класу. МЕТА УРОКУ НЕ МАЄ СЕНСУ, ПОКИ ВОНА НЕ СТАЛА МЕТОЮ УЧНЯ.

Номер слайду 9

Мотивація навчальної діяльностіЦе винятково важливий компонент не лише навчання, але й будь-якої людської діяльності. Є мотив – є бажання виконувати й доводити до завершення цю діяльність. Мотивація навчальної діяльності – це зв’язок навчального матеріалу з реаліями життя, показ його практичного значення, створення проблемної ситуації для розв’язання якої потрібно засвоїти нове. Прийоми і техніки: формування привабливої мети; прийом “Здивуйся” (дивуй); створення проблемної ситуації; практичність теорії; вихід за межі програми, підручника; перетин тем.

Номер слайду 10

Актуалізація опорних знань. Етап уроку, на якому відтворюються знання, вміння або життєвий досвід учнів, необхідні для опанування нового матеріалу. Прийоми і техніки: метод незакінчених речень або пропущеного тексту; опитування ланцюжком; опитування “так - ні”; лови помилку; кошик ідей, понять, імен; світлофор; мікрофон; пінг-пон “Назва – значення”; своя опора; свої приклади; повторюємо з контролем; бліц-опитування.

Номер слайду 11

Гра “Допуск”Учитель ставить питання, на які учні відповідають по черзі, не встаючи зі своїх місць. Підіймаються тільки лише ті, що не змогли дати відповідь. Учням, що не відповіли, пропонується “рятівне коло”: ставлять ті запитання, які вже звучали.“Рятувальна операція” триває доти, доки кожен учень не дасть правильну відповідь.

Номер слайду 12

Естафета: Клас ділиться на команди. Представники кожної команди по черзі виходять до дошки і виконують одне завдання, записане на прикритій частині дошки або аркуші. Команда, яка першою правильно виконала завдання є переможницею. Переведіть одиниці вимірювання щляху, часу, швидкості в систему СІ.3 км = м 25 см = м20 хв = с1,5 год = с72 км/год = м/с6 км = м 35 см = м40 хв = с2,5 год = с36 км/год = м/с

Номер слайду 13

Лови помилку (прийом “так – ні”)Позначення: Так. Ні

Номер слайду 14

Відповідь:35 к. Н=35000 Н 2 МН=2000000 Н 0,07*10 Н=70000 Н 0, 2 дм = 0,02 м 234 мм = 2, 34 м 987 см = 9,87 м. Перевірте, чи правильно переведено в одиниці системи СІ:

Номер слайду 15

Руснак Валерія. Стандартний виглядчисел. Свої приклади

Номер слайду 16

Вкажіть значущу частину та порядок числа, записаного в стандартному вигляді:{08 FB837 D-C827-4 EFA-A057-4 D05807 E0 F7 C}1,2 * 10 3,5 * 10 2,7 * 10 ˉ6,2 * 10 ˉ¹

Номер слайду 17

Записати в стандартному вигляді: Сонце з’явилось близько 5 мільярдів років тому. Температура поверхні сонця близько 6000 ◦С Швидкість поширення світла у вакуумі 300 мільйонів м/с. Маса Сонця становить2 000 000 000 000 000 000 000 000 000 m

Номер слайду 18

Виконавши правильно це завдання, ви відгадаєте, хто з учених сказав: “ Числа керують світом”

Номер слайду 19

{616 DA210-FB5 B-4158-B5 E0-FEB733 F419 BA}ЗавданняІОПФАГР5200000052*105,2*105,2*1052*105,2*1052*10²5,2*1021800002,18*102,18*1021,8*1021,8*10218*1021,8*10ˉ²2,18*10ˉ¹6750000006,75*10³6,75*1067,5*10ˉ²6,75*106,75*10ˉ67,5*10ˉ6,75*10ˉ³40,444,44*10²4,044*10³4,04*10ˉ³404,4*10²4,044*104,44*10²4,044*10ˉ¹0,0028128,1*102,81*10ˉ2,81*10³2,81*10ˉ28,1*10²2,81*10ˉ³281*10ˉ0,8585*10²8,5*10ˉ¹85*1085*10ˉ²8,5*108,5*10ˉ²8,5*10ˉ³0,00000353,5*103,5*103,5*10ˉ3,5*103,5*10ˉ3,5*10ˉ3,5*10666666-6

Номер слайду 20

Мета цього етапу – опанування учнями нових знань і способів дій. Найбільш успішно цей процес забезпечується правильним поєднанням усього викладу, наочних посібників і самостійної роботи учнів з підручником. Прийми і техніки:контрольоване читання; передбачуване читання на основі ключових слів; краще запитання до тексту; читання тексту з помітками; своя опора; презентація; лови помилку;створення проблемної ситуації; ажурна пилка. Формування нових знань і способів дій, вивчення нового матеріалу

Номер слайду 21

Коливальний рух. Ключові слова: математичний маятник; механічні коливання; вільні коливання; амплітуда коливань; період коливань; частота коливань.

Номер слайду 22

Читання з помітками{5 DA37 D80-6434-44 D0-A028-1 B22 A696006 F}!?!?Це я знав раніше. Нова інформація. Це протирічить тому, що я знав. Це треба запам’ятати. Це цікаво, хочу знати більше

Номер слайду 23

Гра “Науково –дослідницький інститут”Учні працюють з навчальним текстом в групах:1) Група “Теоретики” з’ясовують фізичний зміст явища або фізичної величини.2) Група “Практики” з’ясовують де і як на практиці застосовують дане явище, фізичну величину.3) Група “Дослідники” демонструють за допомогою дослідів фізичне явище або за допомогою дослідів з’ясовують властивість фізичної величини.

Номер слайду 24

Група “Теоретики”Закон Архімеда

Номер слайду 25

Закон Архімеда. Група “Практики”

Номер слайду 26

До коромисла терезів підвішені дві однакові сталеві кульки. Чи порушується рівновага, якщо кульки опустити в рідину?

Номер слайду 27

Номер слайду 28

Для чого водолази надівають черевики із свинцевими підошвами, а іноді ще й на груди і спину чіпляють важкі свинцеві пластики?

Номер слайду 29

Чому в недосоленому супі обскубана курка тоне, а в пересоленому рятується у плав?Відповідь: Густина дуже сильно пересоленого супу більша, і це дає курці останній шанс на порятунок.

Номер слайду 30

Закон Архімеда. Група “Дослідники”

Номер слайду 31

Ажурна пилка. Така технологія на уроці дає змогу працювати разом, щоб вивчити значну кількість інформації за невеликий проміжок часу, а також заохочує допомагати одне одному – вчитися навчаючи. Тема: “Сила тертя”1 група Тертя спокою2 група Тертя ковзання3 група Тертя качання4 група Сила опору середовища

Номер слайду 32

Засвоєння учбового матеріалу,формування умінь і навичок. Осмислення нових знань і умінь, їх систематизація та узагальнення, закріплення вивченого матеріалу забезпечує грунтовність навчання. Прийоми і техніки:мозковий штурм;робота в парах, групах;ажурна пилка;завдання-лотерея;завдання-загадка;творче завдання (розробка дидактичного матеріалу, вправи, задачі, кросворди); практичність теорії;прес-конференція; навчаючись – учусь.

Номер слайду 33

Контроль і оцінювання: контроль повинен бути систематичним і охоплювати всіх учнів; проводити у формі схвалювання будь-яких навіть щонайменших успіхів та зусиль учнів; урахування результатів оцінювання має бути гласним; у міру набуття досвіду учнів усе більше місце повинні займати взаємооцінка та самооцінка . Прийоми і техніки: повторюємо з контролем; опитування ланцюжком; тихе опитування; ідеальне опитування; зразкова відповідь; вибірковий контроль; бліц-контроль; різнорівневі контрольні й самостійні роботи;Тестові завдання.

Номер слайду 34

Інформація про домашнє завдання:три рівні домашнього завдання;незвичайна звичайність;особливе завдання;ідеальне завдання;завдання масивом.

Номер слайду 35

Рефлексія Рефлексія – форма теоретичної діяльності людини, спрямована на усвідомлення власних дій, самоаналіз, роздуми про внутрішній стан. Прийоми і техніки: самооцінка та взаємооцінка; мікрофон; усна релаксація; кольорова рефлексія; незакінчені речення; “листок зворотного зв’язку”; метод смайлів; метод “Похвали себе”; метод “Чотири що?”;Що нового дізналися на уроці?Що сподобалося найбільше?Що було найскладнішим при виконанні завдань?Що треба ще зробити для досягненні кращих результатів?

Номер слайду 36

Дякую за увагу!

pptx
Пов’язані теми
Фізика, Майстер-класи
Додано
6 серпня 2020
Переглядів
2307
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку