Очікувані результати:- виявляти в тексті необхідну інформацію та узагальнювати її;- передавати зміст усного повідомлення;- оформлювати власне висловлювання зрозуміло, дотримуючись норм літературної мови, за потреби звертаючись до словників;-перевіряти орфограми доречним способом ( за орфографічним словником, зміною форми слова або добором спільнокореневих слів) у процесі письма ;- дізнаватися про усю мальовничу красу Українських Карпат.
Щоденні 5. Слухаю та розумію. Юнак на ім’я Нарцис Долина Нарцисів – природний квітковий килим. Як стверджують вчені, в льодовиковий період сталися геологічні катаклізми, і з гір сповз великий шмат землі разом із рослинами, які й стали знаменитістю цієї долини.. Саме в Карпатах ростуть унікальні дикі гірські нарциси, які не збереглися ніде більше у Європі. Це квітка «самозакоханих» людей. Дуже граційна, біла з подвійним золотисто-жовтим та червоним бордюром, надзвичайно витончена голівка, що хитається на легенькому, мов очеретина, стеблі. Має приємний запах.
Щоденні 5. Читаю для когось. У давньогрецьких міфах розповідається, що колись у річкового бога був красень-син Нарцис, який не бачив свого обличчя. Та був він гордим та байдужим. Одного разу він відчув спрагу. Прогулюючись поблизу озера, нахилився до води і побачив, мов у дзеркалі, своє відображення. Юнак був такий зачарований побаченим, що закохався у самого себе. Багато красунь шукали любові у серці Нарциса, але він кохав лише себе. За це боги покарали його і перетворили на квітку. На місці його смерті виросла приваблива та красива біла квітка. І назвали цю квітку Нарцис!
Щоденні 5. Висловлююся за змістом прочитаного. Чому галявина в Карпатах має саме таку назву? Знайдіть у тексті та зачитайте. Хто є головним героєм легенди?Чого навчає нас легенда?Знайдіть у другому абзаці слова із м’яким знаком. Назвіть у третьому абзаці слово із ненаголошеними е та и.. Знайдіть у останньому реченні слова синоніми..