Набуті у школі життєві навички та сформовані компетентності неймовірно важливі для становлення особистості. Вони допомагають будувати систему цінностей та набувати вмінь, необхідних для успішної самореалізації людини в подальшому її житті. Наприклад в роботах учнів в пріоритеті особобистого добробуту: повернутись в рідний дім, своє місто, ходити до школи - в малюнках, колажах, проєктах дітей є і перемога, мир та незалежна, вільна й щаслива Україна, що відображає формування компетентності в наших учнях як громадянина України. Ключові компетентності на уроках основ здоров’я \ЗБД Рибалко Т.
Використання елементів тренінгу та ігрових вправ, ребусів, хмар слів, створення проєктів, які розвивають пізнавально-навчальну діяльність, формують в учнів почуття відповідальності за власне здоров’я, виховують бажання вести здоровий спосіб життя, метою яких є формування у дітей свідомого ставлення до свого життя та здоров’я, формування здоров’язберігаючих компетентностей.
Формування ключових компетентностей на уроках основ здоров’я \ЗБД, забезпечують засвоєння теоретичного навчального матеріалу та дають можливість застосовувати теоретичний матеріал на практиці і в повсякденному житті, а також допомагають дітям виробити власне ставлення до тієї чи іншої життєвої ситуації, прийняти правильне зважене рішення, які вимагає сучасне суспільство.
На уроках основ здоров’я приділяю увагу для формування «Уміння навчатись упродовж життя», як усвідомлення ролі навколишнього середовища в житті і здоров’ї людини, моделювання різих ситуацій. Екологічна грамотність допомагає розв'язувати проблеми, орієнтуватися в житті суспільства. Моделювання ситуаціїРозгляньте фотоілюстрації. Визначте, чи загрожують наведені ситуації безпеці держави, людини. Поясніть, як протидіяти кожній. Залучення учнів у різноманітні форми дискусії – сприяє формуванню ціннісних орієнтирів і громадянської самосвідомості, патріотичних почуттів і еко-поглядів.