Стан викладання пізнаємо природу в 5-х класах НУШ

Про матеріал
Відповідно до Концепції Нової української школи, основним завданням сучасної освіти є втілення нових підходів до організації освітнього процесу та змісту навчання, виховання творчої особистості, яка володітиме ключовими компетентностями, що визначатимуть здатність особи успішно соціалізуватися.
Перегляд файлу

Вчитель географії Гайдамащук М.І.

Стан викладання пізнаємо природу в 5-х класах НУШ

Відповідно до Концепції Нової української школи, основним завданням сучасної освіти є втілення нових підходів до організації освітнього процесу та змісту навчання, виховання творчої особистості, яка володітиме ключовими компетентностями, що визначатимуть здатність особи успішно соціалізуватися.

НУШ покликана дати здобувачам таку комбінацію знань,умінь і навичок,способів мислення, дій, цінностей, які знадобляться їм у повсякденному житті та професійній діяльності.

Кожного ранку ми збираємось на ранкову зустріч, де діти вітаються, висловлюють побажання на цілий день чи тиждень,обговорюють новини дня, визначають настрій, висловлюють очікування. Свої висловлювання, думки можуть записувати у «Щоденник вражень». Під час проведення ранкової зустрічі застосовую різні засоби і форми роботи, щоб зацікавити учнів, налаштувати на роботу, створити позитивний настрій.

Проводячи уроки, насамперед приділяю увагу завданням пізнавальним, також тим завданням, які спрямовані на відтворення вивченого матеріалу. Досить часто використовую завдання проблемно-пошукового характеру, практичного і дослідницького. Систематично добираю різні види дидактичних ігор, цікаві пізнавальні вправи, що сприяють полегшенню засвоєння матеріалу.

На уроках пізнаємо природу використовую методи навчання: пояснювально-ілюстративні, репродуктивні, частково-пошукові, дослідницькі, спостереження, опису, аналізу, презентації та відеоролики, робочі зошити з цікавими завданнями. Перевага також надається практичним роботам, демонстраційним, спостереженню в природі, екологічному моделюванню та прогнозуванню, вирішенню ситуативних завдань, а також практичній діяльності з охорони природи. Я переконалась, що саме ці інтерактивні методи  роблять урок цікавим, а головне діти запам’ятовують і розуміють матеріал значно краще, бо самі крок за кроком знаходять відповіді на запитання, які ставить перед ними вчитель. Учні відчувають себе активними учасниками подій і власної освіти та розвитку. Адже наше завдання полягає саме в тому, щоб не лише передати знання, а й забезпечити розвиток, саморозвиток особистості учня, активізувати його творчі можливості.

 

 

docx
Додано
8 січня
Переглядів
773
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку