ВЧИМОСЯ ЖИТИ РАЗОМ.
1. Налаштування на роботу
Доброго дня! Я рада вітати Вас на нашому тренінгу.
Перед початком нашої роботи пропоную вам виконати одну вправу, яка допоможе налаштуватися на позитив і добро. Прошу вас стати в коло. А зараз візьміться за руки і зігрійте своїм теплом тих, хто поруч із вами, посміхніться одне одному, побажайте успіху. А я вам бажаю, щоб гарний настрій супроводжував вас протягом заняття.
- Якщо ви вважаєте, що тут зібралися добрі, щирі та розумні учні , то покажіть сердечко.
- Якщо ви обіцяєте сьогодні допомагати один одному, то простягніть ручки всередину кола.
- Якщо ви обіцяєте бути слухняними і працелюбними , підніміть руки вгору.
- Якщо обіцяєте бути дружними , обійміть одне одного.
- Дякую. Сідайте на свої місця.
2. Слово вчителя: «Сьогоднішній тренінг допоможе згуртувати наш клас, ближче познайомитися один з одним, усвідомити унікальність і неповторність кожного».
Для того, щоб дізнатися тему заняття, пропоную вам перейти по QR коду і дізнатися тему занняття.
3. Знайомство
Запишіть на яблучках:
Ім’я, хобі, очікування від заняття.
4. «Очікування».
Слово вчителя: «Для спільної роботи на тренінгу розробляють особливі правила. І ми з вами для успішної співпраці також приймемо правила».
Учні по черзі пояснюють правила, які потрібні для проведення тренінг:
- Бути доброзичливими
- Бути активними
- Говорити по черзі
- Правило піднятої руки
- Працювати тихо, швидко
- Бути уважними
- Цінувати час
- Не критикувати
- А чи знаєте, діти, що таке дружба? Давайте спробуємо підібрати слова-родичі до цього слова.
(Діти передають кульку із записаним на ньому словом дружба і називають слова: товариськість, підтримка, взаємодопомога, взаємовиручка,співдружність, єдність, чуйність, співчуття, братерство, мир, допомога,злагода та ін..)
- То що ж таке дружба? Висновок. (запис на дошці)
Отже дружба — це відносини між людьми на основі взаємної довіри, взаєморозуміння, спільних інтересів, прив’язаності.
- А з чого ж починається дружба?
- «Що можна у нашому класі »
- «Правила дружнього класу »
- Портрет друга
Перегляд відео https://www.youtube.com/watch?v=CY_WgE-WRT0
САМОАНАЛІЗ
- Чи можу я себе назвати справжнім другом?
Кожен з вас – унікальний та неповторний. Але ви на світі не одні. Вас оточують люди, з якими ви спілкуєтеся, відпочиваєте, навчаєтеся. Тому ми повинні дбайливо, з любов’ю та повагою ставитися до себе й оточення, приймати себе й інших такими, як є, тобто ставитись до себе й інших толерантно. Давайте виконаємо вправу «Я можу зробити» , дізнаємося, що ми ще можемо зробити , для того, щоб наша дружба була ще міцнішою.
Я вам бажаю бути добрими, відвертими, веселими, щирими. Нехай біля вас завжди будуть люди, які зможуть розділити з вами радості і печалі, допомогти у складній ситуації, завжди вислухати. Бажаю, щоб у кожного з вас був справжній друг! Наш клас – це маленька сім'я. Хотілося б, щоб в нашій сім'ї завжди панували доброта, пошана, любов, взаєморозуміння.
Дякую за співпрацю, мені приємно було з вами працювати.