Презентація "Компетентності НУШ"

Про матеріал
Презентація розкриває суть компетентностей Нової української школи. Матеріал потрібен для методичних засідань вихователів та класних керівників.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Ключові компетентності НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ

Номер слайду 2

Якою повинна бути освіта у майбутньому? Якою повинна бути Нова українська школа? Які ролі повинні виконувати педагоги і якими компетентностями володіти?

Номер слайду 3

Сучасне освіти – майбутнє суспільства Система освіти має відповідати потребам суспільства. Зміни у суспільстві ведуть до зміни в освіті. Система освіти має випереджати потреби суспільства.

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Ціннісно-смислова компетентність 1 Загальнокультурна компетентність 2 Навчально-пізнавальна компетентність3Інформаційна компетентність 47 ключових компетентностей Нової української школи: Комунікативна компетентність5

Номер слайду 6

Компетентність особистісного самовдосконалення Соціально-трудова компетентність 67 ключових компетентностей Нової української школи:78

Номер слайду 7

Спільними для всіх компетентностей є такі:• уміння читати і розуміти прочитане; • уміння висловлювати думку усно і письмово; • критичне мислення; • здатність логічно обґрунтовувати позицію; • ініціативність; • творчість; • уміння вирішувати проблеми, • уміння оцінювати ризики та приймати рішення; • уміння конструктивно керувати емоціями, застосовувати емоційний інтелект; • здатність до співпраці в команді.

Номер слайду 8

Нова школа працюватиме на засадах «педагогіки партнерства» Основні принципи цього підходу: • повага до особистості;• доброзичливість і позитивне ставлення;• довіра у відносинах, стосунках;• діалог - взаємодія - взаємоповага;• розподілене лідерство (проактивність, право вибору та відповідальність за нього, горизонтальність зв'язків);• принципи соціального партнерства (рівність сторін, добровільність прийняття зобов'язань, обов'язковість виконання домовленостей).

Номер слайду 9

Інформаційно - компетентний. Громадянин. Гуманіст. Цінитель краси. Дослідник. Культурний. ЗдоровийІнформаційно - компетентний. Громадянин. Гуманіст. Цінитель краси. Дослідник. Культурний. ЗдоровийІнформаційна сфера. Громадянсько – правова сфера. Гуманістична сфера. Художньо – естетична сфера. Науково – пізнавальна сфера Культурна сфера. Здоров'язбері-гаюча сфера. Модель сучасного ПЕДАГОГА в інноваційному просторі

Номер слайду 10

Це компетентність у сфері світогляду, пов'язана з ціннісними орієнтирами учня, його здатністю бачити та розуміти навколишній світ, орієнтуватись у ньому, усвідомлювати свою роль і призначення, творчу спрямованість, уміти вибирати цільові та значеннєві установки для своїх дій і вчинків, приймати рішення. Дана компетентність забезпечує механізм самовизначення учня в ситуаціях навчальної й іншої діяльності. Від неї залежать індивідуальна освітня траєкторія учня та програма його життєдіяльності в цілому. Ціннісно-смислова компетентність

Номер слайду 11

Загальнокультурна компетентність. Коло питань, в яких учень повинен бути добре обізнаний, мати пізнання та дуже широкий досвід діяльності: це особливості національної та загальнолюдської культури, духовно-моральні основи життя людини й людства, окремих народів, культурологічні основи сімейних, соціальних, суспільних явищ і традицій, роль науки та релігії в житті людини, їх вплив на світ, компетентності в побутовій і культурно-дозвіллєвій сфері, наприклад, володіння ефективними способами організації вільного часу. До цього ж відноситься досвід засвоєння учнем наукової картини світу, що розширюється до культурологічного й загальнолюдського розуміння світу.

Номер слайду 12

www. Presentation. Pro.com. Навчально-пізнавальна компетентність. Це сукупність компетентностей учня у сфері самостійної пізнавальної діяльності, що включає елементи логічної, методологічної, евристичної, загальнонавчальної діяльності, співвіднесеної з реальними об'єктами, які пізнаються учнем. Сюди входять знання й уміння організації цілепокладання, планування, генерації ідей, аналізу, рефлексії, самооцінки навчально-пізнавальної діяльності. Стосовно досліджуваних об'єктів учень опановує креативні навички продуктивної діяльності: добуванням знань безпосередньо з реальності, володінням прийомами дій у нестандартних ситуаціях, евристичними методами рішення проблем. У рамках даної компетентності визначаються вимоги відповідної функціональної грамотності: уміння відрізняти факти від домислів, володіння вимірювальними навичками, використання ймовірнісних, статистичних та інших методів пізнання.

Номер слайду 13

Інформаційна компетентність. За допомогою реальних об'єктів (телевізор, магнітофон, телефон, факс, комп'ютер, принтер, модем, копір тощо) й інформаційних технологій (аудіо-, відеозапис, електронна пошта, ЗМІ, Інтернет) формуються вміння самостійно шукати, аналізувати та відбирати необхідну інформацію, організовувати, перетворювати, зберігати та передавати її. Дана компетентність забезпечує навички діяльності учня стосовно інформації, що міститься в навчальних предметах та освітніх галузях, а також у навколишньому світі.www. Presentation. Pro.com

Номер слайду 14

Комунікативна компетентність. Включає знання необхідних мов, способів взаємодії з оточуючими й окремими людьми та подіями, навички роботи у групі, відігравання різних соціальних ролей у колективі. Учень має вміти презентувати себе, написати лист, анкету, заяву, поставити запитання, вести дискусію й ін. Для освоєння даної компетентності в навчальному процесі фіксується необхідна й достатня кількість реальних об'єктів комунікації та способів роботи з ними для учня кожного ступеня навчання в рамках кожного досліджуваного предмета чи освітньої галузі.www. Presentation. Pro.com

Номер слайду 15

Соціально-трудова компетентністьозначає володіння знаннями та досвідом у сфері громадянсько-суспільної діяльності (виконання ролі громадянина, спостерігача, виборця, представника тощо), у соціально-трудовій сфері (права споживача, покупця, клієнта, виробника), у сфері сімейних стосунків та обов'язків, у питаннях економіки та права, у галузі професійного самовизначення. У дану компетенцію входять, наприклад, уміння аналізувати ситуацію на ринку праці, діяти відповідно до особистої та суспільної вигоди, володіти етикою трудових і громадських взаємин. Учень опановує мінімально необхідні для життя в сучасному суспільстві навички соціальної активності та функціональної грамотності.

Номер слайду 16

Компетентність особистісного самовдосконалення прямована на засвоєння способів фізичного, духовного й інтелектуального саморозвитку, емоційної саморегуляції та самопідтримки. Реальним об'єктом у сфері даної компетентності виступає сам учень. Він опановує способи діяльності у власних інтересах і можливостях, що виражається в його безперервному самопізнанні, розвитку необхідних сучасній людині особистісних якостей, формуванні психологічної грамотності, культури мислення та поведінки. До даної компетентності відносяться правила особистої гігієни, турбота про власне здоров'я, статева грамотність, внутрішня екологічна культура. Сюди ж входить комплекс якостей, пов'язаних з основами безпечної життєдіяльності особистості.www. Presentation. Pro.com

Номер слайду 17

Риси притаманні моделі конкурентно спроможного вчителя

Номер слайду 18

Сучасні педагогічні технології:1. Особистісно зорієнтованого навчання. 2. Розвивального навчання. 3. Проєктного навчання. 4. Модульного навчання. 5. Ігрові технології. 6. Інтерактивного навчання.7. Комп’ютерні технології. 8. Тестові технології. 9. Технологія інтенсивного навчання. 10. Критичного мислення.11. Інформаційні.

Номер слайду 19

Покоління Z

Номер слайду 20

Навчання через діяльність “Скажіть мені – і я забуду. Покажіть мені – і я забуду, але якщо я візьму в цьому участь – я це запам’ятаю” (Конфуцій)“Дослідження людського мозку показали, що 83% знань ми отримуємо шляхом спостереження і практики” (Эдвард Боно)“Дитина повинна рухатися до більш високого рівня організації духу за допомогою конкретних речей, вправ, завдань” (Марія Монтессорі)

Номер слайду 21

Геніальні відкриття – це 99% праці та 1% таланту. Томас Едісон

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Номер слайду 24

Тренінг – одна із інтерактивних форм виховної роботи

Номер слайду 25

Змінюючи себе і реалізуючи компетентнісний підхід в контексті НУШ, педагог:здійснює різнобічний розвиток учня як цілісної особистості; виховує громадян і патріотів України; формує та розвиває критичне мислення;формує особистісні якості, які забезпечують успішну соціально-психологічну адаптацію в суспільстві, готовність до подальшої неперервної освіти впродовж життя, трудової діяльності, конкурентоздатність на ринку праці.

Номер слайду 26

Візьміть промінь сонця,і спрямуйте його туди, де панує темрява. Візьміть усмішку і подаруйте її тому, хто її так потребує. Візьміть доброту і подаруйте тому, хто сам не вміє віддавати. Візьміть віру і дайте кожному, хто її не має. Візьміть любов і несіть її всьому світові.

pptx
Додано
21 січня 2023
Переглядів
4301
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку