Тести від «На Урок»: Організація дистанційної роботи під час карантину

Презентація "Конфлікт в учнівському середовищі"

Про матеріал

Дана презентація містить теоретичну частину теми "Конфлікт в учнівському середовищі". В ній розкриті поняття конфлікту, типів та видів конфлікту. Пропонуються способи та алгоритми вирішення конфлікту.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

КОНФЛІКТИ В УЧНІВСЬКОМУ СЕРЕДОВИЩІ ТА СПОСОБИ ЇХ ВИРІШЕННЯ

Номер слайду 2

КОНФЛІКТ – ЦЕ ЗІТКНЕННЯ ПРОТИЛЕЖНО СПРЯМОВАНИХ ЦІЛЕЙ, ІНТЕРЕСІВ, ПОЗИЦІЙ, ДУМОК ЧИ ПОГЛЯДІВ ОПОНЕНТІВ ЧИ СУБ”ЄКТІВ ВЗАЄМОДІЇ

Номер слайду 3

ЗАВДАННЯ СОЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА ГАРМОНІЗУВАТИ СТОСУНКИ В УЧНІВСЬКОМУ СЕРЕДОВИЩІ СПРИЯТИ ПОДОЛАННЮ КОНФЛІКТІВ, ПЕРЕКОНУЮЧИ УЧНІВ У ДОЦІЛЬНОСТІ ДОТРИМАННЯ СОЦІАЛЬНО ЗНАЧИМИХ НОРМ ТА ПРАВИЛ ПОВЕДІНКИ

Номер слайду 4

ЕЛЕМЕНТИ КОНФЛІКТУ Образ конфліктної ситуації Образ конфліктної ситуації позиція ПРЕДМЕТ КОНФЛІКТУ позиція мотив мотив

Номер слайду 5

СИГНАЛИ КОНФЛІКТУ ДИСКОМФОРТ ІНЦИДЕНТ НЕПОРОЗУМІННЯ НАПРУГА КРИЗА

Номер слайду 6

ТИПИ КОНФЛІКТІВ ЗА КІЛЬКІСТЮ УЧАСНИКІВ ВНУТРІШНЬО-ОСОБОВИЙ МІЖОСОБОВИЙ МІЖ ОСОБИСТІСТЮ ТА ГРУПОЮ МІЖГРУПОВИЙ

Номер слайду 7

КЛАСИФІКАЦІЯ КОНФЛІКТІВ КОНСТРУКТИВНИЙ В РЕЗУЛЬТАТІ ВИРІШЕННЯ ВІДНОСИНИ МІЖ СТОРОНАМИ ЗБЕРІГАЮТЬСЯ ДЕСТРУКТИВНИЙ В РЕЗУЛЬТАТІ ВИРІШЕННЯ СТОСУНКИ МІЖ СТОРОНАМИ РУЙНУЮТЬСЯ

Номер слайду 8

СТИЛІ РОЗВ”ЯЗАННЯ КОНФЛІКТУ СТИЛЬ КОНКУРЕНЦІЇ ТУРБОТА ПРО СВОЇ ІНТЕРЕСИ РОЗГЛЯДАЄТЬСЯ ЯК ЄДИНИЙ СПОСІБ РОЗВ”ЯЗАННЯ КОНФЛІКТУ

Номер слайду 9

СТИЛІ РОЗВ”ЯЗАННЯ КОНФЛІКТУ СТИЛЬ УХИЛЕННЯ СТОРОНИ УХИЛЯЮТЬСЯ ВІД ВИРІШЕННЯ КОНФЛІКТУ

Номер слайду 10

СТИЛІ РОЗВ”ЯЗАННЯ КОНФЛІКТУ СТИЛЬ ПРИСТОСУВАННЯ ПЕРЕМОГА ВІДДАЄТЬСЯ ОПОНЕНТОВІ БЕЗ БУДЬ-ЯКОГО ОПОРУ

Номер слайду 11

СТИЛІ РОЗВ”ЯЗАННЯ КОНФЛІКТУ СТИЛЬ КОМПРОМІСУ ЗА ПРИНЦИПОМ «НІ ТОБІ, НІ МЕНІ» АБО «ТОБІ ПОЛОВИНА І МЕНІ ПОЛОВИНА»

Номер слайду 12

СТИЛІ РОЗВ”ЯЗАННЯ КОНФЛІКТУ СТИЛЬ СПІВРОБІТНИЦТВА ЦЯ ПОВЕДІНКА ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ ШЛЯХОМ ПЕРЕГОВОРІВ

Номер слайду 13

НАСЛІДКИ КОНФЛІКТІВ РОЗВ»ЯЗАННЯ ПРОБЛЕМИ ВИГІДНИМ ДЛЯ ВСІХ ШЛЯХОМ СПІЛЬНО УХВАЛЕНЕ РІШЕННЯ ШВИДШЕ ТА КРАЩЕ ВТІЛЮЄТЬСЯ В ЖИТТЯ НАБУТТЯ ДОСВІДУ СПІВПРАЦІ ПОКРАЩЕННЯ ВІДНОСИН МІЖ ЛЮДЬМИ ЛЮДИ ПЕРЕСТАЮТЬ БАЧИТИ НАЯВНІСТЬ РОЗБІЖНОСТЕЙ ЯК «ЗЛО» НЕПРОДУКТИВНІ, НЕКОНКУРЕНТНІ ВІДНОСИНИ МІЖ ЛЮДЬМИ ВІДСУТНІСТЬ ПРАГНЕННЯ ДО СПІВПРАЦІ УЯВЛЕННЯ ПРО ПРОТИЛЕЖНУ СТОРОНУ, ЯК ВОРОГА ПЕРЕКОНАННЯ, ЩО ПЕРЕМОГА В КОНФЛІКТІ ВАЖЛИВІШЕ, НІЖ ВИРІШЕННЯ РЕАЛЬНОЇ ПРОБЛЕМИ ВІДЧУТТЯ ОБРАЗИ, НЕЗАДОВОЛЕНОСТІ

Номер слайду 14

АЛГОРИТМ ВИРІШЕННЯ КОНФЛІКТІВ 1. ВИВЧЕННЯ ПРИЧИН ВИНИКНЕННЯ КОНФЛІКТУ 2. ОБМЕЖЕННЯ КІЛЬКОСТІ УЧАСНИКІВ 3. ДОДАТКОВИЙ АНАЛІЗ КОНФЛІКТУ ЗА ДОПОМОГОЮ ЕКСПЕРТІВ 4. УХВАЛЕННЯ РІШЕННЯ

Номер слайду 15

ГОЛОВНІ ЗАПИТАННЯ, ЯКІ МАЮТЬ ПОСТАВИТИ СОБІ УЧАСНИКИ КОНФЛІКТУ ЩО Я НЕ ЗРОБИВ? ЩО Я ЗРОБИВ НЕ ТАК? ЩО Я МОЖУ ЗРОБИТИ?

Номер слайду 16

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ!

ppt
Додано
16 січня 2018
Переглядів
4735
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку