«Щоб керувати не формально, а реально освітнім процесом і життям навчального закладу в цілому, приймати правильні , науково обґрунтовані рішення, сучасному керівникові потрібні різноманітні фактичні дані про різні сторони
цього процесу. Без інформації про хід і проміжні результати, без постійного зворотнього зв'язку процес управління неможливий». М. Поташнік
Презентація допоможе молодому керівникові ЗНЗ правильно організувати внутрішньошкільний контроль.
Щоб керувати не формально, а реально освітнім процесом і життям навчального закладу в цілому, приймати правильні , науково обґрунтовані рішення, сучасному керівникові потрібні різноманітні фактичні дані про різні сторони цього процесу. Без інформації про хід і проміжні результати, без постійного зворотнього зв'язку процес управління неможливий. М. Поташнік. Залузький НВК
Залузький НВКСтруктура Адміністрація НВКМета внутрішньошкільного контролю. Положення про внутрішньошкільний контроль. Положення про методичні структури, види контролю. Принципи внутрішньошкільного контролю. Циклограма внутрішньошкільного контролю. План внутрішньо -шкільного контролю. Концепція внутрішноьшкільного контролю. Нормативні документи МОНУправлінські рішення щодо модернізаціїУправлінські рішення. Зміст внутрішньошкільного контролю. Методи внутрішньошкільного контролю
Залузький НВКЗалузький НВК “ ЗОШ І-ІІІ ступенів-ДНЗ”Затверджено на засіданні педагогічної ради Протокол №1 від 31.08.2017 року. ПОЛОЖЕННЯПРО ВНУТРІШНЬОШКІЛЬНИЙ КОНТРОЛЬ2017 рік. Головним недоліком контролю є стихійність, безсистемність, відсутність глибокого аналізу. Тому управляти контрольною діяльністю без теоретичного підґрунтя сьогодні не можна. В. Пікельна
Залузький НВКЗалузький НВК “ ЗОШ І-ІІІ ступенів – ДНЗ”Затверджено на засіданні педагогічної ради Протокол №1 від 31.08.20117року. КОНЦЕПЦІЯ ВНУТРІШНЬОШКІЛЬНОГО КОНТРОЛЮ2017 рік. Концепція контролю є основоположною для ефективних дій навчального закладу, бо вона забезпечує механізмом регулювання курсу його розвиток, якщо показники діяльності ЗНЗ відхиляються від припустимих меж.
Залузький НВКЕтапи контролю. Не треба прагнути контролювати одночасно все. Краще зосередитись на найбільш важливих моментах, Де треба, допомогти колезі уникнути можливих помилок. Постановка мети. Вибір об’єкта контролю. Планування. Визначення суб’єкта контролю (хто виконує)Збір і обробка інформаціїПідведення підсумків. Вироблення рекомендацій