Педагогічне кредо«ВІДКРИТИ В КОЖНІЙ ДИТИНІ ДУШУ ТВОРЦЯ. ДАТИ ЇЙ ЗМОГУ ПРОБУДИТИСЯ І РОЗКВІТНУТИ» В. О. СУХОМЛИНСЬКИЙ.
Номер слайду 2
Життєве кредо “Любити життя і цінувати кожну його хвилину. Нести радість. У книгах шукати істину, у людях – мудрість.”
Номер слайду 3
Завдання. Зробити навчання продуктивним та цікавим. Виростити дітей активними співбесідниками, впевненими у своїх силах та можливостях, вміти висловлювати власну думку та вирішувати складні життєві ситуації. Учень – це не посудина, яку потрібно заповнити, учень – факел, який треба запалити.
Номер слайду 4
«Розвиток критичногомислення в процесі навчання»
Номер слайду 5
«Критичне мислення - модель для навчання й виховання громадян суспільства майбутнього»Н. Вукіна.
Номер слайду 6
«Перед людиною є три шляхи до пізнання: шлях мислення — найбільш благородний, шлях наслідування — найбільш легкий і шлях особистого досвіду — найбільш важкий» Конфуцій
Номер слайду 7
Критичне мислення — це складний ментальний процес, який починається із залучення інформації і закінчується прийняттям рішення.
Номер слайду 8
Актуальність теми. Радикальні зміни, які відбуваються в сучасному освітньому середовищі акцентують увагу на необхідності: 1) виховання особистості мислячої, самостійної, творчої; 2) здатності працювати з інформацією впродовж життя: здобувати її, переробляти, застосовувати для свого розвитку і самовдосконалення, передавати її;3) уміння спілкуватися повинно стати невід’ємною рисою кожної людини. Технологія розвитку критичного мислення допомагає здобувачам освіти не тільки засвоїти певний обсяг знань, а й сприяє розвитку його особистісних якостей.