Критичне мислення як засіб формування та розвитку творчих здібностей молодших школярів на уроках з предмету «Я досліджую світ»вчитель початкових класів. КЗО «НВК № 102» ДМРДиннікова Наталія Миколаївна
Номер слайду 2
Номер слайду 3
У реалізації курсу «Я досліджую світ» передбачаю включення учнів у практику виконання різноманітних завдань дослідницького характеру::✵ дослідження-розпізнавання (Що це? Яке воно? Обстеження за допомогою органів чуття, опис, порівняння з іншими предметами, явищами; спільне - відмінне, до якого цілого воно належить)
Номер слайду 4
✵ дослідження-спостереження (Як воно діє? Що з ним відбувається? Для чого призначене?)
Номер слайду 5
✵ дослідження-пошук (запитування, передбачення, встановлення часової і логічної послідовності явищ, подій)
Номер слайду 6
встановлення причинно-наслідкових зв'язків (Чому? Яким чином? Від чого залежить? Із чим пов’язано?), здогадка, висновок-узагальнення).
Номер слайду 7
Пізнання починається з чуттів. Завдяки органам чуття (зір, дотик, слух, нюх, смак) дитина отримує чуттєве знання про світ. Чуттєве пізнання має три основні форми: відчуття, сприйняття й уявлення.
Номер слайду 8
Учні 1 класу не мають досвіду роботи над міні-проектами. Для молодших школярів я обираю ігрові (рольові) проекти, безпосередньою метою яких є участь у груповій діяльності: різні ігри, постановки лялькового театру або виконання різного роду ролей, розваги.
Номер слайду 9
У своїй практиці використовую нетрадиційні форми інтегрованих уроків:✵уроки формування нових знань: уроки-експедиції (подорожі), уроки-інсценізації, побудовані на основі діяльнісного методу