Календарне планування 1 клас (2018-2019 н.р.) "Я досліджую світ"

Про матеріал

В основу календарного планування "Я досліджую світ" покладено Модельну навчальну програму для першого класу, розроблену учасниками проекту «Нова українська школа» під керівництвом Р. Шияна та сконструйовано на основі потижневого планування освітнього процесу з окресленням теми тижня.

Перегляд файлу

Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ

Дата

Тема тижня

Примітки

1

 

Я — ШКОЛЯР

  1. Навіщо мені ходити до школи? Чого я очікую від шкільного життя?

 

 

  1. Хто я? Хто мої однокласники?

 

  1. Як мені безпечно дістатися до школи й повернутися додому?

 

  1. Що покласти у шкільний ранець?

 

  1. Яким має бути розпорядок дня першокласника?

2

 

НАШ КЛАС

  1. Як знайти свою класну кімнату?

 

 

  1. Що потрібно для того, аби я та мої однокласники комфортно почувалися у класі?

 

  1. Як створити безпеку і затишок у класі?

 

  1. Як нам стати класною спільнотою?

 

  1. Чого ми можемо досягти разом?

3

 

МОЇ ДРУЗІ

  1. Хто такі друзі? Яким має бути друг (подруга)?

 

 

  1. Як знайти друзів?

 

  1. Чому нам цікаво разом?

 

  1. Як зберегти дружбу?

 

  1. Як піклуватися про друзів — домашніх улюбленців?

4

 

МОЄ ДОВКІЛЛЯ

  1. Які таємниці приховує шкільне подвір’я?

 

 

  1. Кольори та звуки довкілля — які вони?

 

  1. Які тіла називають рукотворними?

 

  1. Як слід поводитись у довкіллі?

 

  1. Що я можу змінити, аби покращити своє  довкілля? Чи тільки для себе я це робитиму?

5

 

ОСІННЯ МОЗАЇКА

  1. Як упізнати осінь?

 

 

  1. Як живуть рослини восени?

 

  1. Які квіти восени милують наше око?

 

  1. Як живуть тварини восени?

 

  1. Що нам дарує осінь? Чому цю пору року називають щедрою?

6

 

БАТЬКІВЩИНА

  1. Що таке Батьківщина?

 

 

  1. Що спільного між словами “батьки” і Батьківщина”?

 

  1. Які є державні символи України?

 

  1. Які риси характеру мають бути притаманні захисникові?

 

  1. Чи можу я стати захисником/захисницею?

7

 

МИ — ПІДПРИЄМЛИВІ

  1. Чи кожна людина може бути підприємливою?

 

 

  1. Як знаходити ідеї та можливості?

 

  1. Як здійснити задумане?

 

  1.  Що таке «добро», доброзичливість?

 

  1. Як отримати добрі результати?

8

 

ТЕХНІКА, ЯКА ДОПОМАГАЄ

  1.  Що таке техніка?

 

 

  1.  Сучасні види техніки. Якими були їх попередники?

 

  1. Як техніка допомагає в побуті, і якою вона буде в майбутньому?

 

  1. Як «потоваришувати» з технікою?

 

  1. Яка роль роботів у житті людини?

9

 

СВІТ ГРИ

  1.  Які ігри бувають? Чому я люблю бавитися в різні ігри?

 

 

  1.  У які ігри грали наші батьки?

 

  1.  Навіщо потрібні правила гри?

 

  1. Чого навчає комп’ютерна гра?

 

  1. Чи можуть ігри бути небезпечними?

10

 

ТЕАТР

  1.  Чому люди ходять до театру? Навіщо нам театр?

 

 

  1.  Які є театри?

 

  1.  Хто найголовніший у театрі?

 

  1. Як створити театр? Хто автор вистави?

 

  1. Ми творимо театр

11

 

МОДА

  1.  Що таке власне «Я»?

 

 

  1.  Що означає бути модним? Як виявляти свою неповторність?

 

  1.  Хто створює модний одяг?

 

  1. Як змінюється мода?

 

  1. Чому здоровим бути модно?

12

 

ВОДА

  1.  Де є вода в природі?

 

 

  1.  Якою буває вода в природі? Як вона мандрує?

 

  1.  Навіщо потрібна вода? Що станеться, якщо її не буде?

 

  1.  Як дбайливо ставитися до водних багатств?

 

  1. Як берегти воду вдома?

13

 

ЗИМОВА МОЗАЇКА

  1. Які сюрпризи нам готує зима?

 

 

  1. Що відбувається з рослинами взимку?

 

  1. Як зимують тварини?

 

  1. «Чи кожна пташина у вирій на зиму літає…»?

 

  1. Як цікаво проводити час взимку?

14

 

ТАЄМНИЦІ КОСМОСУ

  1. Що можна побачити в космосі?

 

 

  1. Що таке Сонце?

 

  1. Чи може день «наздогнати» ніч?

 

  1. Чи можливе на Землі життя без Сонця?

 

  1. Як я уявляю інші планети?

15

 

ПОДАРУНКИ

  1. Чому люди дарують подарунки?

 

 

  1. Як дарувати/приймати подарунки?

 

  1. Що я можу подарувати?

 

  1. Які є традиційні українські сувеніри?

 

  1. ---

16

 

ЗИМОВІ СВЯТА

  1. Чому свято є важливим?

 

 

  1. Які свята святкуються взимку в Україні та у світі?

 

  1. Як підготуватися до свята?

 

  1. Чому під час свята нам краще бути разом? Хто забезпечує свято для інших?

 

  1. Чим різняться щедрівки та колядки?

17

 

СВІТ ЗАХОПЛЕНЬ

  1. Що мені подобається?/ Що я люблю?

 

 

  1. Який світ захоплень моєї родини?

 

 

  1. Як знайти для себе нове захоплення?

 

  1. Чи завжди захоплення приносять нам користь?

 

  1. ---

18

 

Я – МАНДРІВНИК

  1. Хто такий мандрівник? / Чи можу я назвати себе мандрівником?

 

 

  1. Мандруємо Україною.

 

  1. Подорож на південний континент.

 

  1. Які пам’ятки культури рідного краю ти знаєш?

 

  1. Як мандрувати світом, не засмічуючи природи?

19

 

МИ – ДОСЛІДНИКИ. МИ – ВИНАХІДНИКИ

  1. Хто такий дослідник? Як розвивати в собі вміння дослідника?

 

 

  1. Які є органи чуття людини?

 

  1. Як людина досліджує світ?

 

  1. Чи можна бути винахідником у наш час?

 

  1. Чи все вже на світі винайдено до нас?

20

 

СПОРТ

  1. Чому варто займатися фізкультурою чи спортом?

 

 

  1. Які риси характеру розвиває спорт?

 

  1. Які є види спорту?

 

  1. Чому Олімпійські ігри – особливі змагання?

 

  1. Як грати за правилами чесної гри?

21

 

МОЇ УЛЮБЛЕНІ КНИЖКИ

  1. Чому варто читати книжки?

 

 

  1. Як народилася книжка?

 

  1. Як продовжити життя книжки? Для чого потрібна книжкова майстерня?

 

  1. Де живуть книжки? Яка найбільша домівка книжок?

 

  1. Яка моя улюблена книжка?

22

 

ТРАНСПОРТ

  1. Які є види транспорту?

 

 

  1. Транспорт моєї місцевості.

 

  1. Як бути гарним пасажиром?

 

  1. Для чого потрібні правила дорожнього руху?

 

  1. Чи впливає транспорт на довкілля?

23

 

ПРОФЕСІЇ

  1. Які бувають професії?

 

 

  1. Ким працюють мої батьки?

 

  1. Як різнять професії за знаряддям праці, спецодягом?

 

  1. Які професії найбільш популярні в Україні?

 

  1. Ким стати? Яку професію обрати?

24

 

ЧАС

  1. Чим вимірюють час?

 

 

  1. Якими бувають годинники?

 

  1. Навіщо нам потрібно бути пунктуальними?

 

  1. Як керувати часом?

 

  1. Що таке календар?

25

 

ВЕСНЯНА МОЗАЇКА

  1. Як приходить весна?

 

 

  1. Як прокидаються рослини?

 

  1. Що роблять тварини навесні?

 

  1. Як пташки знаходять дорогу додому та будують гнізда?

 

  1. Як треба поводитися серед природи навесні?

26

 

ВЕСНЯНІ СВЯТА. ВЕЛИКДЕНЬ

  1. Як святкують прихід весни?

 

 

  1. Які традиції святкування Великодня в Україні?

 

  1. Які традиції Великодня у моїй родині?

 

  1. Про що розповідає писанка?

 

  1. Що кладемо у великодній кошик?

27

 

НАВІЩО ТРЕБА  ЇСТИ

  1. Навіщо ми їмо?

 

 

  1. Як визначити корисну і шкідливу їжу?

 

  1. Де живуть вітаміни?

 

  1. Які традиційні страви українців?

 

  1. Як поводитись за столом під час споживання їжі?

28

 

СВІТ РОСЛИН

  1. Чи є рослини живими?

 

 

  1. Що спільного між усіма рослинами?

 

  1. Які рослини називають культурними?

 

  1. Як виростити нову рослину?

 

  1. Чому людина не може жити без рослин?

29

 

СВІТ ТВАРИН

  1. Хто такі тварини?

 

 

  1. Як розрізняють тварин?

 

  1. Як живуть свійські тварини?

 

  1. Як живуть дикі тварини?

 

  1. Чому треба берегти тварин?

 

30

 

ВЕСЕЛКА

  1. Які є явища природи?

 

 

 

  1. Як з’являється веселка?

 

 

  1. Чому веселка різнокольорова?

 

  1. Як зробити веселку на шкільному подвір’ї?

 

  1. Чи є твори про веселку?

31

 

МОЯ РОДИНА

  1. Хто є в моїй сім’ї?

 

 

  1. Моє родинне дерево

 

  1. Хто і за що відповідає у моїй родині?

 

  1. Як сім´ї проводять вихідні дні?

 

  1. Коли святкують День Матері в Україні?

32

 

МИ – УКРАЇНЦІ. МИ – ЄВРОПЕЙЦІ

  1. Українці – хто ми?

 

 

  1. Коли відзначається День Європи?

 

  1. Що таке «Європейський Союз»?

 

  1. Що ти розкажеш про Україну друзям з Європи?

 

  1. Що закодовано в українській вишиванці?

33

 

ЛІТНЯ МОЗАЇКА

  1. Як розпізнати літо?

 

 

  1. Як живуть рослини  влітку?

 

  1. Як живуть тварини  влітку?

 

  1. Чим діти займаються влітку?

 

  1. Де я хочу відпочити на літніх канікулах?

Використані джерела

www.svitdovkola.org/Типова_програма/1-2_класи_(НУШ)

http://nus.org.ua/articles/vchyteli-ne-propustit-pershyj-tyzhden-modelnoyi-navchalnoyi-programy-ta-materialy-dlya-nyh/

 

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 8
Оцінки та відгуки
  1. Омелюх Валентина Олексіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Марчук Наталія Леонтіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Никончук Лариса Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Сидорова Оксана Михайлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Мельниченко Ірина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6.  Alena
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Приладишева Ольга Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  8. Усик Евгений
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 5 відгуків
docx
Додано
17 липня 2018
Переглядів
53953
Оцінка розробки
5.0 (8 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку