Презентація "Квест", як форма навчально-виховного процесу"

Про матеріал
Квест, як одна із дієвих, не заїзджених форм проведення навчально-виховного процесу. У формі гри. можна проводити уроки чи виховні заходи в різних класах, Цікавими для дітей є проведеннія профорієнтаційних заходів при відвідуванні любого професійного закладу, де діти можуть ознайомитися не тільки з професією, а й ознайомитися з виробничими майстернями та прийняти участь у майстер-клаасах. Бажаю успішного використання.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

«Квест», як форма навчально –виховного процесу. Заступник директора з навчально-виховної роботи ДНЗ «Білгород-Дністровський професійний будівельний ліцей»Врублевська Н. В.

Номер слайду 2

Квест (від англ. quest - пошук, пошуки пригод) – аматорське спортивно-інтелектуальне змагання, основою якого є послідовне виконання заздалегідь підготовлених завдань командами або окремими гравцями. Веб-квест – це сайт (або кілька) в Інтернеті, з яким працюють учні, виконуючи ту чи іншу навчальну задачу.style.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 3

Типи квестів:style.font. Weight

Номер слайду 4

Що таке квест-урок?Це урок, на якому учням пропонується у формі квесту, тобто пошукової (часто пригодницької) гри виконати низку різноманітних логічних дій, спрямованих на отримання кінцевого результату. Квест-урок стимулює розвиток логічного мислення, привчає дітей розмірковувати над завданням, різнобічно оцінювати ситуацію, аналізувати інформацію з точки зору значимості, важливості та необхідності, дозволяє пов’язувати матеріал кількох предметів, залучаючи логіку і критичне мислення.style.colorstyle.color

Номер слайду 5

Де провести квест-урок?Провести такий урок можна як на свіжому повітрі – у шкільному дворі, на стадіоні, у парку, на екскурсії, так і в приміщенні – у класі, в спортивній залі, в музеї…style.text. Decoration. Underline

Номер слайду 6

Чим відрізняється структурно квест-урок від інших шкільних уроків?Структура квест-уроку зазвичай є такою:організаційна частина;мотивація навчальної діяльності;актуалізація опорних знань;проходження квесту;підбиття підсумків і обговорення результатів роботи.style.text. Decoration. Underlinestyle.text. Decoration. Underlinestyle.text. Decoration. Underlinestyle.text. Decoration. Underlinestyle.text. Decoration. Underlinestyle.text. Decoration. Underline

Номер слайду 7

Які етапи підготовки навчального квесту?

Номер слайду 8

Профорієнтаційний квест-захід :зорієнтувати майбутніх абітурієнтів у виборі професії

Номер слайду 9

Мета: Ознайомлення та вибір майбутньої професіїРобота з інформацією;Самонавчання та самоорганізація;Командна праця;Вміння знаходити спосіб вирішення проблемної ситуації;Розвиток навичок дослідницької діяльності;

Номер слайду 10

Задачі КВЕСТу: Під час проходження локацій ознайомити школярів зпереліком професій,які можна отримати в тому чи іншому навчальному закладі.

Номер слайду 11

Правила квесту: Склад команди 10 чоловік +1 супроводжуючий куратор: Команда повинна пройти 10 локацій та виконати завдання кожної з них. Після проходження кожної локації команда отримує фішку. Фішками заповнюється карта КВЕСТу, або складається певне слово.

Номер слайду 12

Майстер готельного обслуговування

Номер слайду 13

Професія-«Вкусняшка»:кухар-кондитер

Номер слайду 14

Майстер ресторанного обслуговування

Номер слайду 15

Електрогазозварник

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Штукатур, плиточник,маляр

Номер слайду 18

В гостях у Феї голок

Номер слайду 19

З отриманих фішок з 7 станцій (7 професій)діти можуть склади слово(ліцеїст)

pptx
Додано
16 жовтня 2020
Переглядів
1192
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку