Презентація,,Квестова гра

Про матеріал
Квест (від англ. quest - пошук, пошуки пригод) - аматорське спортивно-інтелектуальне змагання, основою якого є послідовне виконання заздалегідь підготовлених завдань. Під час гри команди вирішують логічні завдання, здійснюють пошук на місцевості, будують оптимальні маршрути переміщення, шукають оригінальні рішення і підказки. Після завершення чергового завдання команди переходять до виконання наступного. Перемагає команда, що виконала всі завдання швидше за інших.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Квестова гра ,,Щодекиць’’

Номер слайду 2

Мета гри Квест дозволяє розвивати активне пізнання на занятях, сприяє розвитку мислення, допомагає долати проблеми та труднощів, а саме: вирішити, розплутати, придумати, уміти застосовувати свої знання на практиці у нестандартних ситуаціях, тобто актуалізувати знання, вчить мислити логічно, розвиває інтерактивні здібності.

Номер слайду 3

Завдання квесту активізувати розумову діяльність шляхом створення спеціальних умов для виконання завдань, які потребують достатньої свідомості й зрілості дітей, здатності до подолання спеціально створених перешкод; формувати стійкий інтерес дітей до занять; активізувати сприйняття матеріалу засобами наочності (реальних предметів, макетів, моделей, зображень кінофрагментів, фотографій, малюнків, умовних графічних знаків, символіки); поєднати новітні та традиційні дидактичні засоби навчання;  

Номер слайду 4

Етапи роботи квест гри Початковий (командний) Учні знайомляться з основними поняттями з обраної теми, матеріалами аналогічних проектів. Розподіляються на команди. Всі члени команди повинні допомагати один одному . Учасники за чергою виконують завдання. Так як мета роботи не змагальна, то в процесі роботи над квестом відбувається взаємне навчання. У процесі роботи над грою-квестом розвивається ряд компетенцій: використання інформаційних технологій для вирішення професійних завдань; самонавчання та самоорганізація; навички командного рішення проблем; вміння знаходити кілька способів рішень проблемної ситуації; навички публічних виступів.

Номер слайду 5

Висновок Застосування квест-гри у освітньому процесі дає змогу: підвищувати мотивації дітей до того чи іншого навчального предмету; розвивати пізнавальну активність; розвивати навички самостійної та пошукової роботи вихованців; удосконалювати професійну компетентність вихователя; розвивати креативне мислення дітей. Найважливіше завдання вихователя дитсадка полягає у тому, що у процесі навчання сформувати активну позицію усіх дітей, тобто забезпечити їх інтелектуальну, емоційну і практичну готовність до освоєння світоглядних проблем, їх розв‘я-зання. Квест-технології дуже сприяють рішенню цього завдання

Номер слайду 6

Шляхи реалізації квестової гри

ppt
Додано
15 січня 2019
Переглядів
1270
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку