Презентація " Легені- орган дихання"

Про матеріал
І. Емоційне налаштування : Приготуйтеся швиденько, Виструнчіться всі рівненько. Чекає нас важлива справа — Урок захопливо-цікавий! Я дарую вам усмішку, гарний настрій, тепле слово і бажаю успіхів на уроці. А щоб бути успішними, сьогодні нам знадобляться: У – уміння вчитися і працювати С – співпраця П – подолання труднощів І – інтерес до теми Х – хороший настрій ІІ. Вправа « Пригадай» Пригадайте наші мандри та дайте відповіді на запитання. - З ким ми подорожуємо? - Куди потрапили діти? - Що таке Атлас? (Це збірник. ) - Що таке легені? Розкажіть мені. ( Це орган дихання) - Як потрапляє кисень до організму ? (Через ніс, гортань, трахею, потрапляє до легень і бронхів) ІІІ. Повідомлення теми уроку. - Давайте з’ясуємо що ми знаємо і чого нового ще дізнаємось. - Пропоную переглянути відео https://youtu.be/eJtdTXPURVQ - Якою, буде тема нашого уроку? - ( Легені. Ми будемо з’ясовувати : Як ми дихаємо.) ІV. Вивчення нового матеріалу. - Чи всі слова автора зрозумілі? ( Пухирці ) - Що було не зрозуміло?( Альвеоли) . Запам’ятали? - Як вони працюють? ( Кульку здута показала) - Так ви собі її уявляєте? Так. Вмикаємо уяву, вона схожа на кульку наповнену повітрям). - Як це працює? Для цього ми виконаємо певні вправи, які допоможуть нам дізнатись про це.. 1.Вправа « Дослід». Дослід : - У стані спокою у ваших легенях приблизно стільки повітря. ( Я видихаю у кульку, це уявно ваша альвеола. Але вона не одна, це ціла команда, яка працює на результат - Насичувати організм киснем. Вони постійно працюють , без зупинки і вихідних. І реагують на певний стан вашого організму. Пропоную попрацювати у команді і виконати певні фізичні вправи.) - Поприсідайте 10 разів, тільки швидко. - То як ви вважаєте скільки буде повітря у кульці більше або менше? (Більше) ( Надуйте свої кульки.) Вони більше за мою . Наші легені вбирають різну місткість повітря. Цікаве слово, цю математичну величину будемо вивчати трохи пізніше. - Все в організмі взаємо пов’язано. І тому коли ми знаходились у стані спокою наше серце працювало у звичайному режимі. ( кількість ударів в одну хвилину у 9- 10 років 80- 85 ). - А як реагує серце на фізичні навантаження ? - Чи підключаються легені до спільної роботи.? ( Так це спільна робота організму). 2. Дослід : - А тепер пострибаємо 20 разів. - Як ви гадаєте чи змінився пульс? - Виміряємо його. Знайдемо пульс на лівій руці зап’ястя. Для цього великий палець розміщується перпендикулярно мізинця тієї руки, на якій робиться вимір, а 4 пальці кладуть на внутрішню частину руки. Пульсація повинна бути яскраво виражена.) 3. Інтерактивна вправа. - Рахуємо. Дошка Jamboard . На ній напишіть скільки ударів Ви нарахували. Порівняємо результати. - Організм кожної людини неповторний він реагує на навантаження особисто. 4. Графічне зображення. Графічно у зошиті зобразимо легені. А їх пара, тобто дві. Малюємо альвеоли на легенях. (300 мільйонів). Швиденько малюємо, порівняємо . А скільки намалював Петрик. Діти , ми не можемо графічно зобразити , таку кількість, але ми зрозуміли будову легень. 5. Дослід . Затримайте дихання (можна закрити ніс і рот рукою). - Скільки секунд ви можете не дихати?( 30-50 секунд) - А потім що ви відчули?( потрібно вдихнути повітря) - Людина не може жити без повітря… - Немає життя на землі без повітря. І бажано щоб повітря було б чистим. А що є регенератором чистого повітря? Дерево , а легені дерева це листочки. V. Рефлексія. - Якщо вам було все зрозуміло, і ви працювали без допомоги, то позначте зелений листочок. - Якщо вам ще потрібна допомога вчителя чи команди класу то позначте помаранчевою . - Якщо вам було ще важко зрозуміти, і вам потрібна допомога, то жовтим кольором. Але я сподіваюсь , що наша команда набрала повні легені повітря і відправила наш Фрегат «Умінь і навичок» до невідкритих берегів знать .
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Органи дихання Я досліджую світ 4 клас Вчитель : Курачицька Н. В.

Номер слайду 2

Мета:формувати в учнів знання про значення дихання як процесу необхідного для життєдіяльності організму людини; розвиваюча: розвивати критичне мислення, уміння аналізувати, порівнювати, обґрунтовувати взаємозв’язок будови і функції; виховна: виховувати уважність, допитливість, здійснювати гігієнічне виховання.

Номер слайду 3

Організація класу. Зібратися разом — це початок,Триматися разом — це прогрес,Працювати разом — це успіх! Генрі Форд

Номер слайду 4

Мотивація навчальної діяльностіЩоб бути успішними, нам знадобляться:

Номер слайду 5

Вправа « Пригадай»

Номер слайду 6

Повідомлення теми уроку.

Номер слайду 7

Чи вміємо ми дихати? Тема уроку: Легені. Як ми дихаємо.

Номер слайду 8

Вивчення нового матеріалу. Легеневі альвеоли . Загальна поверхня всіх легеневих пухирців перевищує 100 кв. м. Вкриті густою сіткою кровоносних капелярів.

Номер слайду 9

Дослід 1.

Номер слайду 10

Серце — це м'яз, який виконує функції насоса для перекачування крові в організмі. Ритмічні скорочення серця називають пульсом. У 9-10 років – пульс 80-85 ударів за хвилину.

Номер слайду 11

Проведіть дослід. Чи зміниться ваш пульс? Пострибайте на правій нозі 15 разів, а потім – на лівій . Виміряємо його.00:00:26 - Секундомір онлайн (onlinealarmkur.com)

Номер слайду 12

Кількість ударів серця за 1 хвилину. Організм кожної людини неповторний

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Немає життя на землі без чистого повітря.

Номер слайду 15

Рефлексія. Працював без допомоги Потрібна допомога Важко зрозуміти

Номер слайду 16

Домашнє завдання Пропоную зробити дихальну гімнастику за посиланням: https://youtu.be/67nsp58w284 Виконати інтерактивну вправу , усно: https://wordwall.net/ru/resource/6982380

Номер слайду 17

Дякую за чудову роботу!

pptx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Презентації
НУШ
Додано
13 лютого 2023
Переглядів
734
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку