Презентація Літературне читання 4 клас "Микола Вінграновський "Грім""

Про матеріал
Презентація згідно теми Микола Вінграновський "Грім, містить у собі біографічні дані автора твору "Грім" М.Вінграновського; елементи уроку : фонетичну розминку,роботу з скоромовкою; словникову роботу
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Літературне читання 4 клас. Презентацію підготувалавчитель початкових класів. Хрестищенської гімназіїКрасноградської міської ради. Харківської областіДенисенко Людмила Петрівна

Номер слайду 2

Звуки грому. Микола Вінграновський «Грім».

Номер слайду 3

Фонетична зарядка— Як крапає дощ? (Кап-кап-кап)— Як гуркоче грім? (Гр-гр-гр)— Як гуде машина? (Гу-у-у)— Як дзижчить комарик? (Дз-дз-дз)— Дмухніть на кульбабу.

Номер слайду 4

Робота над скоромовкою. Прочитайте скоромовку мовчки; хором повільно; весело, з почуттям гумору; в швидкому темпі, ніби ви біжите до автобуса, а автобус поїхав; виділяючи голосом дієслова. Хом’ячок наш захворів – Хтось холодним напоїв. Хом’ячкові нудно в ліжку,Ходить в гості сіра мишка.

Номер слайду 5

Микола Степанович Вінграновський народився 7 листопада 1936 року в селі Богопіль на Миколаївщині. Згадуючи своє дитинство, письменник стверджує, що змалечку пам'ятав лише степ: «скрізь, куди не глянь степ, степ і степ». Не знав він тоді ще ні Дніпра, ні Довженка. А потім була війна, тяжкі повоєнні роки.

Номер слайду 6

Навчався на акторському відділі Київського інституту театрального мистецтва. За два тижні від початку занять О. Довженко забрав його до себе в Москву навчатися у Всеросійському державному інституті кіноматографії. Через рік учителя не стало, але прилучення до його світу позначилося на всій творчій долі М. Вінграновського.

Номер слайду 7

Іван Орлюк«Повість полум'яних літ» (1961)

Номер слайду 8

Слухання вірша( медіатексту ) Грім. Микола Вінграновський (youtube.com)

Номер слайду 9

Самостійне читання вірша «Грім»Так хто головний герой вірша?-Які ще герої є в даному вірш? Чи сподобався вам вірш? Чи всі слова вам зрозумілі?

Номер слайду 10

Словникова робота. Мушу – (повинен)Умив - (виконав дію ( обличчя, руки)Тремтів ( від холоду, страху)Трусніть (дерево)Щасливий (сповнений радості)Навздогін (вслід за тим, що віддаляється)Заговорила (почала розмовляти)

Номер слайду 11

Виразне читання вірша учнями вголос Гра «Добери риму». Гримів - …(горів);Гриміти - …(на квіти);Згори - …(яри); Хоче - …(очі); Опустив - …(слив); Щасливий - …(сливі); Навздогін - …(грім); Груша - …(дуже); Собі - …(голубі); Грушу - …(мушу).

Номер слайду 12

Гра «Закінчи речення»Сьогодні на уроці я вчився... Мені сподобалося... Урок завершую... настроєм.

Номер слайду 13

Домашнє завдання. Навчитися виразно читати вірш (с.127).

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
3.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Lina Lina
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    3.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
13 березня
Переглядів
1090
Оцінка розробки
4.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку