Перейдіть за посиланням та перегляньте відеосюжет. Після перегляду відео дайте відповіді на запитання: Від яких слів утворено слово «ЛІТОПИС»?Чому літописи – це пам'ятки історії?Коли (століття) і де (місто) був написаний літопис «Повість минулих літ»?Хто є автором літопису «Повість минулих літ»?Скільки років витратив автор для створення літопису «Повість минулих літ»?Які князі згадуються у літописі «Повість минулих літ»?https://www.youtube.com/watch?v=t. Ma. RJL9594 IЛітописи. Працюємо в зошиті та письмово відповідаємо на запитання
Робота з підручником. Попрацюй зі с. 137 та спробуй (усно) відповісти на запитання: чому літописи є цінним джерелом для вивчення історії?Робота з ілюстрацією с. 137 – дай усні відповіді на питання щодо фрагменту сторінки літопису. Хрещення Русі Великим князем Володимиром. Мініатюра (твір образотворчого мистецтва невеликого розміру в рукописах, книгах, на полотні) з Радзивилівського літопису
Історичний детектив. За допомогою підручника с. 138 необхідно доповнити таблицю{616 DA210-FB5 B-4158-B5 E0-FEB733 F419 BA}Літопис«Повість минулих літ»Автор. Час створення. Який період висвітлено в літописі?Історія якої держави досліджується в літописі?Особлива увага автора. Працюємо в зошиті - перенести таблицю та доповнити її
Робота з підручником (усно, готуємось до тестування)Прочитавши с. 139 – 140 дайте відповіді на такі запитання: Які події охоплює Літопис Самійла Величка?Що засуджує та критикує автор Літопису?Якою була історична роль Запорозької Січі на думку Самійла Величка?Як ви думаєте, у чому цінність Літопису Самійла Величка як історичного джерела?У вільний час подивіться відеосюжет для закріплення знань:https://www.youtube.com/watch?v=ao0x-U_Iw. Fc
Домашнє завдання. Прочитати § 25 Повторити нові поняття: літопис, козацькі літописи* Усно опрацюйте рубрику «Мислю творчо п.1», де мова йде про роль ученого - історика**Завдання «Мислю творчо» с. 136 – продовжуємо складати в зошиті «Шкалу часу «Дослідження історії» (необхідно дописати нові дати, які опрацьовувались на уроці)