Презентація "Малювання фігур" (Java)

Про матеріал
Креативне програмування (додатковий модуль 10(11) клас). Малювання в середовищі Processing найпростіших фігур з використанням графічних примітивів.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Малювання фігур

Номер слайду 2

Обведення і заливка

Номер слайду 3

Заливка фігури без канви

Номер слайду 4

Коло

Номер слайду 5

Різноколірні кола

Номер слайду 6

Прозорість фігур

Номер слайду 7

Малювання робота

Номер слайду 8

Література. Кейсi Рiз i Бен Фрай. Вчимося програмувати разом з Ргосеssing. Вид-во Published by Maker Media, Inc., 1160 Battery Street East, Suite 125, San Francisco, CA 94111. (переклад Escuela)Derek Runberg. The sparkfun guide to Processing. Spark. Fun Electronics,2015 Casey Reas, Ben Fry. Processing: a programming handbook for visual designers and artists. The MIT Press Cambridge, 2014.Інформатика 10-11-Креативне програмування

Номер слайду 9

Кінець

pptx
До підручника
Інформатика (рівень стандарту) 11 клас (Морзе Н.В., Вембер В.П., Кузмінська О.Г.)
Додано
12 вересня 2021
Переглядів
1144
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку