Презентація.Маніпулятивний вплив медіа

Про матеріал
Матеріали до уроку:"Маніпулятивний вплив медіа" Підібрано матеріали згідно програми
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Маніпулятивний вплив медіа

Номер слайду 2

Маніпулятивний вплив медіа. Маніпуляція. Новини. Пропаганда. Фейкова інформація. Масова ворожнеча

Номер слайду 3

Люди використовують медіа,• налагоджувати стосунки;• передавати інформацію;• розважатися;• навчатися.

Номер слайду 4

Приклади маніпуляцій у медіанадання неповної інформації; навмисне приховування певного аспекту ін- формації; зміщення акцентів у повідомленні;маніпуляція символами, використання лозунгів, «мови плакату»;висмикування з контексту

Номер слайду 5

Джинса сленгове слово, яким послуговуються переважно в медійній спільноті. Синонім терміна - «прихована реклама». Він означає зумисну приховану рекламу чи антирекламу, подану у вигляді новин, авторських текстів, аналітики, телевізійних програм тощо.

Номер слайду 6

Фейк Англійське слово fake перекладається як «підробний, фальшивий». Спершу згаданий термін вживали лише в інтернеті, а потім він набув поширення і в повсякденному житті. Сьогодні фейками називають:• фотографії, підроблені у фотошопі чи аналогічних програмах, а інколи й відеоролики, змонтовані у відеоредакторі або зняті не на місці подій, в інший час;• фальшиві новини, які не всі здатні відрізнити від правдивих (те, що раніше називали «газетними качками»);• сторінки в соцмережах, створені від імені інших (здебільшого відомих) людей.

Номер слайду 7

1. Читайте більше, ніж заголовок.2. Перевірте, яке видання опублікувало цю новину.3. Перевіряйте дату й час публікації (оприлюднення).4. З’ясуйте, хто автор.5. Дивіться, на які джерела посилаються в новині.6. Звертайте увагу на сумнівні цитати та фотографії.7. Бережіться упередженості.8. Подивіться, чи інші видання пишуть про це.9. Задумайтеся перед тим, як поширювати новину чи поділитися з іншими. ЯК РОЗПІЗНАТИ ФЕЙКОВУ НОВИНУ

Номер слайду 8

Пропаганда. Не обов’язково повинна спотворюватиправду. Краще було б сказати, що вона може ґрунтуватися на різноманітних комбінаціях з відібраних істин, напівістин і явної брехні.

Номер слайду 9

Мова ворожнечі синонім - мова ненависті - це зміст, що свідомо чи підсвідомо програмує людину на агресію. Мова ворожнечі - це мова нетерпимості, спрямована на несприйняття відмінностей, притаманних іншим людям. Мова ворожнечі (від англ. hatespeech) - систематичне вживання слів і висловів, що виявляють агресію проти людини або групи осіб за ознакою раси, релігії, статі або сексуальної орієнтації. Інакше кажучи, мова ворожнечі - це вияв дискримінації.

Номер слайду 10

Ознаками мови ворожнечінегативні вислови, по­чинаючи від підбурювання й закінчуючи упередженням, ненавистю, зловжи­ванням,дискредитацією, образливими словами та епітетами, спрямовані проти особи або групи осіб, що належать до інших національностей, етнічних груп, конфесій, партій, орієнтацій тощо.

Номер слайду 11

Маршал Маклюен1911–1980 канадський філософ ХХ ст., дослідник впливу засобів електронної комунікації на формування людини і суспільства, автор концепції глобального села. Виклав концепцію «медіа» від усного мовлення й колеса до телебачення та роботів. Форма суспільства завжди визначалася скоріше природою засобів людської комунікації, аніж її змістом. Гібрид, або поєднання двох медіа, є моментом істини й одкровення, що породжує нові форми… момент свободи і пробудження зі звичайного заціпеніння і німоти, в які самі ж медіа занурюють наші почуття. Завдяки телебаченню світ став великим селом, а значна частина передач породжує сільські плітки. По телефону й телевізору передають не стільки повідомлення, скільки тих, хто їх відправляє.

Номер слайду 12

Захисти себе від маніпуляцій! 1. Чи є факти в інформації? Це є факт, оцінка чи точка зору? 2. Чи представлені в інформації різні раціональні пропозиції чи варіанти? 3. Чи не надто сенсаційною або емоційною є інформація? Чи можна їй довіряти? 4. Наскільки достовірним є джерело? Чи зможу я перевірити інформацію з ін- ших джерел? 5. Що саме «підтверджує» картинка,фото чи відео?Що доводить те, що зображено? 6. На кого розрахована ця інформація? Чи закладено в ній програму сприйняття, очікування, упередженості?

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Думка - продукт мислення, ставлення до чогось, оцінка. Наявність її поряд із фактом нерідко впливає на його сприйняття. Думка «забарвлює» факт, програмує нас на його сприйняття саме так, як потрібно авторові медіатексту. Факт (від латин. factum - зроблене) - означає дійсність, подію, те, що реально відбулося.

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Брынза Татьяна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Більченко Олена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Каліщук Ольга Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Ковтуновська Галина Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
pptx
Додано
25 лютого 2019
Переглядів
16751
Оцінка розробки
5.0 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку