Презентація "Математична пам'ятка для учнів 1 - 2 класів під час дистанційного навчання"

Про матеріал
Презентація "Математична пам'ятка для учнів 1-2 класів під час дистанційного навчання" дасть змогу як здобувачам освіти так і їх батькам правильно записувати коротку умову задачі, пояснити математичні терміни, повторити таблиці додавання і віднімання, використовувати як зразок при обчисленні дій.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Математична пам’яткадля учнів 1 – 2 класівпід час дистанційного навчання. Вчитель початкових класів СЗШ №56м. Дніпро. Стовбун Галина Володимирівна

Номер слайду 2

Таблиця додавання1 + 1 = 21 + 2 = 31 + 3 = 41 + 4 = 51 + 5 = 61 + 6 = 71 + 7 = 81 + 8 = 91 + 9 = 102 + 1 = 32 + 2 = 42 + 3 = 52 + 4 = 62 + 5 = 72 + 6 = 82 + 7 = 92 + 8 = 103 + 1 = 43 + 2 = 53 + 3 = 63 + 4 = 73 + 5 = 83 + 6 = 93 + 7 = 104 + 1 = 54 + 2 = 64 + 3 = 74 + 4 = 84 + 5 = 94 + 6 = 10

Номер слайду 3

Таблиця додавання5 + 1 = 65 + 2 = 75 + 3 = 85 + 4 = 95 + 5 = 106 + 1 = 76 + 2 = 86 + 3 = 96 + 4 = 107 + 1 = 87 + 2 = 97 + 3 = 108 + 1 = 98 + 2 = 109 + 1 = 10

Номер слайду 4

Сума чисел10 + 15 = 2510 – доданок15 – доданок 25 – сума Якщо від суми відняти один із доданків,то отримаємо інший доданок 25 – 10 = 15 25 – 15 = 10

Номер слайду 5

Різниця чисел25 – 10 = 1525 – зменшуване10 – від’ємник15 – різниця Щоб знайти зменшуване, треба до різниці додати від’ємник15 + 10 = 25 Щоб знайти від’ємник, треба від зменшуваного відняти різницю25 – 15 = 10

Номер слайду 6

НерівностіПорівняй числа:48 і 54 48 < 5463 і 55 63 > 55< - знак менше> - знак більше

Номер слайду 7

Запам’ятай: збільшити на + зменшити на - НАПРИКЛАД:18 збільшити на 2218 + 2244 зменшити на 2044 - 20

Номер слайду 8

Якщо питання: на скільки більше(менше) – треба віднімати. НАПРИКЛАД: Яблук – 14шт. Грушок – 18шт. На скільки менше яблук ніж груш?18 – 14 = 4 На скільки більше груш ніж яблук?18 – 14 = 4

Номер слайду 9

Розрядні доданки. Зразок: як розкласти суму чиселна розрядні доданки 23 = 20 + 3 44 = 40 + 4 18 = 10 + 8 51 = 50 + 123 = 2 дес + 3од 44 = 4дес + 4од

Номер слайду 10

Оформлення задачі Задача. У класі навчаються 18 хлопчиківта 19 дівчинки. Скільки всього учнів у класі?Записуємо коротку умову так: Хлопчиків – 18 уч. Дівчаток – 19 уч. Розв’язання18 + 19 = 37 (уч.) – всього. Відповідь. У класі всього 37 учнів?

Номер слайду 11

Задача. Оленка прочитала 52 сторінки , а Сашко – на 20 сторінок менше. Скільки сторінок прочитав Сашко?Розв’язання. Оленка – 52 стор. Сашко - ? на 20 стор. менше52 – 20 = 32(стор.) – прочитав Сашко. Відповідь. Сашко прочитав 32 сторінки. Записуємо коротку умову так:

Номер слайду 12

Задачі на дві діїОленка прочитала 52 сторінки ,а Сашко – на 20 сторінок менше. Скільки сторінок прочитали діти разом?Розв’язання. Оленка – 52 стор. Сашко - ? на 20 стор. менше52 – 20 = 32(стор.) – прочитав Сашко 52 + 32 = 84(стор.) – прочитали разом. Відповідь. Діти разом прочитали 84 сторінки. Записуємо коротку умову так:?

Номер слайду 13

Задачі на дві діїОленка прочитала 52 сторінки ,а Сашко – на 20 сторінок менше. На скільки менше прочитав Сашко ніж Оленка?Розв’язання. Оленка – 52 стор. Сашко - ? на 20 стор. менше52 – 20 = 32(стор.) – прочитав Сашко52 – 32 = 20(стор.) – менше прочитав Сашко. Відповідь. Сашко прочитав на 20 сторінок менше. Записуємо коротку умову задачі?на)

Номер слайду 14

Вчіться, діти, не лініться,у житті все знадобиться!!!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Демченко Наталя Федорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
13 квітня 2022
Переглядів
534
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку