Нумо, діти, підведіться!Всі приємно посміхніться. Продзвенів уже дзвінок. Починаємо урок!Вже закінчилась перерва. І дзвенить для нас дзвінок. Всі зібралися у класі? Починаємо урок!
Номер слайду 3
УСНІОБЧИСЛЕННЯЗБІЛЬШИ НА 10
Номер слайду 4
Кожна задача має такі елементи:1. Умова — те, що відомо в задачі.2. Питання — те, що потрібно дізнатися.3. Розв’язання — дія, знаходження невідомого.4. Відповідь — відповідь на питання задачі.
Номер слайду 5
«Як треба працювати над задачею:»1. У задачі відомо: …2. Треба дізнатися:.3. Пояснюємо розв'язання:...4. Розв'язуємо: .5. Відповідаємо:...
Номер слайду 6
Щоб зрозуміти, як розв'язувати задачу, можна скласти короткий запис чи намалювати схему до задачі.
Номер слайду 7
Об'єднати — це математична операція, яку знаходять дією додавання. Слово «всього» в задачі знаходять дією додавання.
Номер слайду 8
Вилучити — це математична операція, яку знаходять дією віднімання. Слова «полетіли, відсипали, відлили, з'їли, вийшли, витратили» в задачі знаходять дією віднімання.
Номер слайду 9
Номер слайду 10
С.19
Номер слайду 11
Номер слайду 12
Номер слайду 13
вересня. Класна робота40 Збільш кожне число на 141424344454647484950
Номер слайду 14
Номер слайду 15
Задача Перша бригада проклала 80 м дороги. Друга бри-гада на 50 м менше. Скільки метрів дороги проклала друга бригада?1б. – 80 м2б. - ?, на 50 м <80-50 =30 (м)Відповідь:30 м дороги проклала друга бригада.
Номер слайду 16
Задача Перша білочка знайшла 40 горіхів. Друга білочка на 20 горіхів більше. Скільки горіхів знайшла друга білочка?1б. – 40 г.2б. - ?, на 20 >40 + 20 =60 (г.)Відповідь: 60 горіхів знайшла друга білочка.
Номер слайду 17
Виберіть три слова, що відповідають вашому настрою в цю хвилину. ЗАДОВОЛЕННЯпереживаннярадістьрозчаруваннявпевненістьзахоплення