Програми, які використовуємо:7-9 класи – Навчальна програма з біології для 6-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів (оновлена), затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 №804.10-11 класи – Навчальна програма з біології і екології для 10-11 класів закладів загальної середньої освіти: рівень стандарту, затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 23.10.2017 №1407.10-11 класи – Навчальна програма з біології і екології для 10-11 класів закладів загальної середньої освіти: профільний рівень, затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 23.10.2017 №1407.
Творча реалізація змісту програм: Здійснювати планування та використання резервних годин, до прикладу, для повторення, систематизації, узагальнення навчального матеріалу, проведення шкільних екскурсій 1 Розподіл годин у всіх програмах є орієнтовним. 2 Можна обирати більш доцільнішу на розсуд вчителя послідовність розкриття навчального матеріалу в межах одного навчального року 3
Лабораторні дослідження:Їх виконання фіксується в класному журналі на сторінці „Зміст уроку"Не оцінюється При оформленні результатів враховуюся вимоги програми, вікові особливості, рівень сформованості навчальних умінь школярів, можливості матеріально-технічного забезпечення закладу. Виконуються за запропонованими вчителем формами та прийомами їх виконання
Практичні роботи: Виконуються з метою перевірки обсягу знань, де учні демонструють практичні уміння роботи з натуральними об’єктами, мікроскопом, лабораторним обладнанням; розв’язування різних біологічних задач. На виконання практичної роботи виділяється окремий урок. По завершенні здійснюється оформлення звіту та підведення підсумків. Практичні роботи є обов’язковими до оцінювання.
Оцінювання. Проведення семестрової контрольної роботи програмами з біології не передбачено.І семестрова і річна оцінки можуть підлягати коригуванню. Обов’язковим елементом тематичного контролю знань мають бути завдання з короткою та розгорнутою відповіддю. Відпрацювання пропущених учнем лабораторних, практичних, контрольних робіт є недоцільним. Тематична оцінка виставляється з урахуванням поточних оцінок за різні види навчальних робіт, у тому числі й за лабораторні (практичні) роботи. Оцінка за ведення зошитів з біології не виставляється.
Опишите то, что вы хотите обсудить. Опишите то, что вы хотите обсудить. Курси та тести до ЗНО: https://besmart.study/. Бази тестових завдань:https://www.classtime.com/sessions/welcome ;https://naurok.com.ua/test ;https://vseosvita.ua/test ;Шаламов Р., „Якісна підготовка до ЗНО з біології”:https://youtu.be/2i. BDKSsax2 M . Онлайн-ресурси для вчителів біології:1. Підготовка до ЗНО (та ДПА): База тестів ЗНО за різні роки: https://zno.osvita.ua/biology/ .„Автостопом по біології”: https://courses.ed-era.com/courses/course-v1: Ed. Era-Osvitoria+BIO+1/about .
про тварин: https://sketchfab.com/search?category=animals-pets&q=education&sort_by=-relevance&type=models;• про людське тіло (15 відео з 3 D анімаціями та поясненнями): https://www.zygotebody.com/;https://play.google.com/store/apps/details?id=net.imaios.eanatomy .3. „Асоціація вчителів біології”: http://biology.civicua.org/arhiv_hystory.html .4. Український біологічний сайт: http://biology.org.ua/ .5. Інститут біології та медицини. Школярам: https://biology.univ.kiev.ua/for-schoolchildren.html .6. Інтерактивні лабораторні роботи та симуляції:https://phet.colorado.edu/uk/simulations/filter?subjects=biology&sort=alpha&view=grid ;https://www.explorelearning.com/index.cfm?method=c. Resource.dsp. Resource. Explorer&browse=Science/Grade+9-12/Biology .7. База звуків: https://freesound.org/search/?q=cat .8. Ютубканал „Цікава біологія”:• база макрофографій: http://macroclub.ru/gallery/ ;• інтерактивна бібліотека з цитології, мікробіології, імунології, генетики „Клетки живы”: https://www.cellsalive.com/ .9. Мобільні додатки з доповненою реальністю: https://play.google.com/store/search?q=ar%20animals&c=apps .10. Відеоролики (анімаційні): http://www.sumanasinc.com/webcontent/animation.html .11. Біологічний експеримент: https://www.explorelearning.com/index.cfm?method=cresource.dspresourceexplorer&browse=science/grade+9-12/biology .12. Фото (якісні) тварин: https://search.macaulaylibrary.org/catalog?searchfield=animals .13. Біологічні процеси (відео) (медична анімація та наукові ЗМІ): https://xvivo.com/ .14. Різнотипні вправи, які можна створювати самостійно або знаходити в бібліотеці: https://learningapps.org/index.php?overview&s&category=0&tool ;15. Міжнародна природнича гра „Геліантус”. Завдання та відповіді: http://www.helianthus.com.ua/tasks.16. Бібліотека Маколея (слайди з озвучкою та інтерактивними вправами –https://umity.in.ua/mc/entry/112397/?fbclid=iwar3bp22yo5iolq8b5l8y7lpya74ngj80ltbkym34yn_s0btvsf_gltz6pxi 2. Моделі 3 D:
5. Створення інтерактивних вправ:• https://www.mentimeter.com/Mentimeter –це онлайновий сервіс для створення та проведення миттєвих опитувань в аудиторії та під час вебінарів. • https://flippity.net/:створення інтерактивних вправ різного типу для використання онлайн або роздрукування на папері за допомогою таблиць Google.• https://learningapps.org/безкоштовний сервіс для підтримки процесу викладання або самостійного навчання з допомогою інтерактивних модулів, де користувачі можуть використовувати наявні модулі, модифікувати їх та створювати нові з використанням запропонованого конструктора та шаблонів.• https://timeline.knightlab.com/створення інтерактивної стрічки часу за допомогою таблиць Google.• https://infogram.com/створення інфографіки на основі шаблонів.• https://www.ilovepdf.com/ukбудь-які маніпуляції з файлами PDF.• https://www.tinytap.it/створення інтерактивних вправ різного типу з озвученням.• https://sumo.app/paint/enграфічний онлайн-редактор.• https://sway.office.com/створення веб-сторінок з текстом, фото, відео (альтернатива презентаціям).• http://rebus1.com/ua/index.php?item=rebus_generatorгенератор ребусів.