Презентація. Методичні засади формування мотивації школярів до читання художніх творів

Про матеріал
Головна мета літературної освіти - "виховання творчого читача із самостійним критичним мисленням, формування гуманістичного світогляду, загальної культури, естетичних смаків особистості". Але реалізувати це завдання все важче, бо діти не хочуть читати художні твори. У презентації можна знайти відповідь на запитання: як учителю мотивувати учнів до читання?
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Методичні засади формування мотивації школярів до читання художніх творів Однією з істин моєї педагогічної віри є безмежна віра в виховну силу книги. Школа – це насамперед книга. Книга – це могутня зброя. Розумна, натхненна книга часом вирішує долю людини. В.О.Сухомлинський Алла Василівна Ткач, методист міського методичного центру закладів освіти управління освіти Чернівецької міської ради

Номер слайду 2

Методика викладання літератури

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Головною метою літературної освіти є виховання творчого читача із самостійним критичним мисленням, формування гуманістичного світогляду, загальної культури, естетичних смаків особистості. Концепція літературної освіти

Номер слайду 5

Причини читацької кризи серед учнівської молоді

Номер слайду 6

На шляху до твору учень зустрічається з учителем. Саме від його вміння інтерпретувати текст, зацікавити ним, ненав’язливо спонукати до читання, вчити знаходити у ньому зерно добра, яке згодом проросте у дитячому серці, залежить, чи буде читати школяр і яким буде учень-читач. Учитель повинен мати у своїй методичній скарбничці такі методи і прийоми, які заохотять учнів до читання. Анатолій Сергієнко

Номер слайду 7

Завдання педагогічної діяльності

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Співпраця з бібліотекою

Номер слайду 11

Прийом “ Літературна реклама ” (різновиди)

Номер слайду 12

Літературна реклама (ПРАКТИЧНО) СТОРІНКА ГЕРОЯ В СОЦІАЛЬНІЙ МЕРЕЖІ (ЗА РОМАНОМ В.ПІДМОГИЛЬНОГО “МІСТО”) Моє ім'я Степан Радченко Вік 25 років Національність українець Місце перебування Київ Соціальний стан маргінал, кар'єрист, “перекотиполе” Кредо “Не ненавидіти місто треба, а здобути” Діяльність Колишній повстанець, секретар сільбюро Спілки робземлісу, письменник Сімейний стан Неодружений, у пошуку Друзі Левко, Борис, Максим (син Мусіньки), поет Вигорський Жінки Надійка, Тамара Василівна (Мусінька), Зоська, Рита

Номер слайду 13

МРІЯ стати народним комісаром, відомим письменником, підкорити місто Соціальне зростання: Він спілкується з жінками різного соціального статусу, а тому проходить певні етапи свого розвитку Надійка Мусінька Зоська Рита РЕАЛЬНІСТЬ “перекотиполе, що відбилося від села, але не пристало до міста

Номер слайду 14

Читання та його різновиди як засіб розвитку читацької культури

Номер слайду 15

Людина, для якої книжка вже у дитинстві стала такою необхідною, як скрипка для музиканта, як пензель для художника, ніколи не відчуває себе обділеною, збіднілою і спустошеною. В. Сухомлинський   

Номер слайду 16

ppt
Додано
19 серпня
Переглядів
36
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку