Мета: ознайомлення учасників районного заходу з алгоритмом методичного супроводу закладів дошкільної освіти, які працюють за програмою та програмно-методичним комплектом «Впевнений старт».
«Методичний супровід закладів дошкільної освіти,які працюють за програмою та програмно - методичним комплектом «Впевнений старт»Підготувалавихователь ЗДО,тренер-експерт проекту. Толстая О. Ю.
Номер слайду 2
МЕТАОзнайомлення учасників заходу з алгоритмом методичного супроводу закладів дошкільної освіти, які працюють за програмою та програмно-методичним комплектом «Впевнений старт».
Номер слайду 3
ЗАВДАННЯВідпрацювати алгоритм методичного супроводу закладів дошкільної освіти, які працюють за програмою та програмно-методичним комплектом «Впевнений старт». Ознайомити з концепцією, змістом та методикою роботи за програмно-методичним комплектом «Впевнений старт: середній дошкільний вік». Сформувати образ та роль наставника проекту «Впевнений старт» як носія підвищення якості дошкільної освіти. Закріпити знання та навички про чіткий алгоритм подальших дій наставників проекту.
КРОК 1 ДОКУМЕНТАЦІЯКнига вихователя. Книга дошкільника. Альбом з ХТД
Номер слайду 6
КРОК 3 СПОСТЕРЕЖЕННЯДіяльність вихователя. Активність дітей. Співпраця педагогічної команди
Номер слайду 7
КРОК 2 РОЗВИВАЛЬНЕ СЕРЕДОВИЩЕГрупове приміщенняІгровий майданчик. Територія садочка
Номер слайду 8
КРОК 4 БЕСІДАДіти. Батьки. Вихователь
Номер слайду 9
КРОК 5 СПІЛЬНЕ НАВЧАННЯВласний приклад. Конкретні поради. Обмін досвідом
Номер слайду 10
НАСТАВНИК ПРОЕКТУ «ВПЕВНЕНИЙ СТАРТ»Вимоги та функції
Номер слайду 11
НАСТАВНИКАКТИВНИЙ КОРИСТУВАЧЗнає програму та НМКВпроваджує НМК Має досвід порівняння
Номер слайду 12
НАСТАВНИКАМБІЦІЙНИЙВимогливий до себе. Слідкує за інноваціями. Прагне випробувати«на собі»
Номер слайду 13
НАСТАВНИКВІДКРИТА ОСОБИСТІСТЬЗдатний слухати і чути. Орієнтований на партнерську взаємодію. Має здорове почуття гумору
Номер слайду 14
НАСТАВНИКПровідник концептуальних ідей проекту
Номер слайду 15
НАСТАВНИКФУНКЦІЇПідтримка. Навчання. Сприяння розвитку
Номер слайду 16
«ВПЕВНЕНИЙ СТАРТ: СЕРЕДНІЙ ДОШКІЛЬНИЙ ВІК»ПРОГРАМА ТА НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ КОМПЛЕКТ
Номер слайду 17
ОСВІТНЯ ПРОГРАМАВікова група - старший дошкільник. Провідний принцип – діяльнісний підхід Результат – психологічна зрілість. Вікова група – чотири роки, п’ятий рік життя. Провідний принцип – діяльнісний підхід. Результат – творчий рівень сюжетно-рольової гри
Номер слайду 18
НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ КОМПЛЕКТКнига вихователя. Книга дошкільника Альбом з художньо-творчої діяльностіКнига для батьків. Книга вихователяІндивідуальний ігровий набір дитини. Альбом з художньо-творчої діяльностіКнига для батьків
Номер слайду 19
Організаційно-методичні основи. Тривалість навчального року -40 тижнів. Кількість тем на рік - 18 Тривалість теми – 2 тижніРозподіл освітнього навантаження – відповідає віковим особливостям дітей старшого дошкільного віку Тривалість навчального року – 40 тижнів. Кількість тем на рік - 13 Тривалість теми – 3 тижніРозподіл освітнього навантаження – відповідає віковим особливостям дітей середнього дошкільного віку