презентація Методика Глена Домана

Про матеріал
В 1919 році в одному з найстаріших міст США – Філадельфії - з'явився на світ Глен Доман. Закінчивши навчання в Пенсільванському Університеті в 1940 році, він починає свою трудову діяльність лікарем-фізіотерапевтом у лікарні. Саме тут він починає роботу з дослідження того, як розвивається дитячий мозок. 
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Методика Глена Домана Підготувала вихователь І –ї категорії Мануйлова І.М.

Номер слайду 2

В 1919 році в одному з найстаріших міст США – Філадельфії - з'явився на світ Глен Доман. Закінчивши навчання в Пенсільванському Університеті в 1940 році, він починає свою трудову діяльність лікарем-фізіотерапевтом у лікарні. Саме тут він починає роботу з дослідження того, як розвивається дитячий мозок.  Протягом більш ніж 20 років, постійно перебуваючи в роботі, проводячи численні дослідження, досліди, експерименти, роблячи висновки, приходячи до якихось висновків, Доман зі своїми колегами-однодумцями шукали шляхи і можливості для лікування таких дітей (з повною або частковою паралізацією, сильним відставанням у розвитку, нездатним до сприйняття світу і спілкування) З цього періоду разом зі своїми соратниками Доман активно продовжував свою роботу, розробляв і удосконалював нові програми та методики для оздоровлення дітей. 

Номер слайду 3

Такі приголомшливі результати досягалися шляхом активного стимулювання декількох здорових органів чуття хворої дитини, Спочатку в роботу включалися «резервні» клітини головного мозку, не уражені хворобою. Дітям починали показувати картки із словами, написаними крупним червоним шрифтом на картоні і голосно вимовляли ці слова вголос. Заняття тривали не більше 10 секунд, але регулярно і по декілька десятків разів на день.

Номер слайду 4

Успіх команди Домана був приголомшуючим, а його інститут у Філадельфії був названий «Інститутом прискореного розвитку дитини». Сам Доман згодом створив просту програму навчання здорових малюків, що легко реалізовується, якою зараз може скористатися будь-який батько в домашніх умовах і довів, що абсолютно з кожної дитини можна зробити генія. Глен Доман став основоположником ідей раннього розвитку дітей, які надалі зробили м'яку революцію в педагогіці і були втілені в життя мільйонами батьків у всьому світі.

Номер слайду 5

В результаті своїх спостережень Доман прийшов до висновку, що діти за все своє життя не дізнаються стільки, скільки інформації можуть засвоїти у перші 6 років життя. Практично з народження дитина готовий до пізнання світу, його цікавить все, що знаходиться в його оточенні. В такому віці вам не доведеться додатково мотивувати дитину. Заняття необхідно проводити у формі цікавої гри. Принципи навчання по Доману До процесу навчання необхідно починати якомога раніше, адже чим молодше дитя, тим простіше йому буде навчитися. Не забувайте похвалити малюка і щиро радіти його успіхам. Дитина – це теж особу, до якої необхідно проявляти повагу і довіру. Навчання повинно проводитися з задоволенням. Навчання повинно проходити у відповідній обстановці. Заняття повинно закінчуватися раніше, ніж дитині набридне або стане нудно. Нову інформацію для навчання потрібно надавати дуже часто. Регулярність, послідовність і організованість занять дуже важливі. Не потрібно перевіряти те, як малюк засвоїв інформацію. Потрібна ретельна підготовка до занять, робити все потрібно заздалегідь. Негайно припиняйте заняття, якщо раптом малюкові або вам стало нудно.         Процес навчання завжди повинен проходити у вигляді гри, терпляче і без примусу

Номер слайду 6

Картки Глена Домана

Номер слайду 7

Постарайтеся дотримуватися наступної схеми навчання: Набір слів – це група з 5 слів, об'єднаних однією темою. Займатися необхідно по три рази щодня. День перший. Покажіть дитині один набір слів. Озвучуйте слова чітким, рівним голосом. На кожне слово потрібно витрачати не більше 15 секунд. Виходить 3 занять з одним набором слів. День другий. До вже наведеного набору слів, додайте ще один. Отримаємо 6 занять на день (3 з вивченим раніше набором слів, 3 з новим) і два набору слів. День третій. Три набору слів і дев'ять занять. День четвертий. Чотири набору слів і 12 занять. День п'ятий. П'ять наборів слів і 15 занять протягом дня. День шостий. Ви додаєте ще один набір слів, але одночасно з цим з п'яти попередніх наборів виключаєте по одному слову. Дотримуючись такої схеми, ви постійно будете замінювати набори слів, додаючи щоразу нове. Спочатку демонструйте слова, потім словосполучення, а далі можете спробувати демонструвати цілі речення.

Номер слайду 8

Як займатися? Треба вибрати час, коли діти бадьорі і перебувають у гарному настрої і починати показ карток, перекладаючи задні картки вперед. Не заглядайте самі на зображення, це відволікає увагу дитини. Демонструйте картки швидко, виразно і весело промовляючи написане на обороті слово, Доман рекомендує відводити всього 1 секунду на 1 картку. Обов'язково перемішуйте картки після кожного показу.

Номер слайду 9

Дикі тварини

Номер слайду 10

Застосування методики забеспечить велику перевагу перед однолітками

Номер слайду 11

Займатися з картками Домана бажано – з самого народження, так як в ранньому віці діти мають всі необхідні здібності до запам’ятовування

Номер слайду 12

Запам’ятовуємо Фрукти

Номер слайду 13

Овочі

Номер слайду 14

Птахи

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Посміхайтеся в процесі навчання, показуйте малюкові як ви його любите, радійте його успіхам! Не варто просити малюка повторювати за вами, демонструвати результат навчання, вірте в нього і це відбудеться в найнесподіваніший для вас момент.

Номер слайду 18

Дякую за увагу!

ppt
Додано
13 січня 2022
Переглядів
1550
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку