Конспект заняття з математики на тему: Один - багато. Колір

Про матеріал
Під час заняття використала методи та прийоми: сюрпризний момент- Зайчика, потяга; Дидактична гра "Один - багато; Д/гра " Знайди колір"; Гра з прищіпками "Подаруй їжачку голочки"; Гра з манкую "Намалюй сонечку промінчики"; Будь здоровим ( кошик з яблуками).
Перегляд файлу

            БАШТАНСЬКИЙ   ЗАКЛАД  ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ № 2

                            

        БАШТАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БАШТАНСЬКОГО РАЙОНУ

                                   МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

 

C:\Users\Владимир\Desktop\Новая папка\герб.jpeg 

6 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                         Вихователь: Моторна Ю.В.

 

 

Мета:продовжувати знайомити з поняттям: один – багато та колір; розвивати увагу, пам'ять, мислення, сенсорні здібності, дрібну моторику; Виховувати математичні здібності та вміння співчувати, бажання допомагати.

Матеріал:потяг, 2 – мотузки, кубики різних кольорів, дерево з листочками, та кущі, халабуда, їжачок, прищіпки, манка, 2 – миски, будинок, кошик, яблука, музика.

Хід заняття

1.Організаційний момент

  • Діти заходять в групу;

Вихователь: Ой, діти, чуєте, хтось плаче, подивіться хто ж це?

Сюрпризний момент

  • Зайчик сидить плаче у груповій кімнаті.

Вихователь:давайте запитаємо що ж сталося, чому він плаче?

Зайчик: (Я втратив дорогу додому до свого будиночка).

Вихователь:Давайте допоможемо нашому Зайчику.

  • А ви знаєте де живе Зайчик? (лісі)
  • А поїдемо ми до лісу на потязі. Але спочатку пригадаємо хто перший сідатиме у потяг хлопчики чи дівчатка?  (дівчатка).
  • Тож сідайте у потяг дуже обережно.

(діти сідають та імітують як потяг гуде : чух – чух – чух).

2.Основна частина

Вихователь:Ось ми  з вами приїхали в ліс. Виходьте з потяга дивіться як тут гарно, красиво. Тож ходімо швидко будемо шукати будиночок, підемо по цій доріжці.

  • Ой діти дивіться хтось із звірів розкидав свої іграшки, щоб піти далі нам потрібно зібрати.

1 – завдання:Д/гра «Знайди колір»

 (діти збирають кубики різного кольору: червоний, жовтий, зелений).

Вихователь:Молодці, йдемо далі, дивіться у нас знову закрита дорога, а на дорозі росте дерево.

2 – завдання:Д/гра «Один – багато»

  • Скільки дерев? (один)
  • Скільки листочків? (багато)
  • Якого кольору листочки? (жовті, зелені, червоні)

Вихователь:Молодці. Йдемо далі. Ой діти може це зайчикові хатка.

  • Давайте запитаємо у Зайчика.

Зайчик: Ні це не мій будиночок, ці стоїть халабуда і у ній хтось живе.

Вихователь: Давайте заглянемо хто ж живе у халабуді.

3 – завдання: Гра з прищіпками «Подаруй їжачку голочки»

 (діти дарують їжачку з прищіпок голочки)

  • Скільки їжачків?
  • Скільки голочок у їжачка?
  • Якого кольору голочки?

Вихователь:йдемо далі шукати будиночок Зайчика.

4 – завдання: Гра з манкою «Намалюй сонечку промінчики»

 (діти малюють на манці сонечку промінчики)

  • Скільки сонечків?
  • Скільки промінчиків?

Вихователь:Діти дивіться чийсь будиночок. Давайте запитаємо у Зайчика, чи його це  будиночок.

Зайчик: Так це мій будиночок, дякую вам за допомогу. А за вашу допомогу я дарую вам кошик з яблучками, щоб ви були здоровими та міцними.

Вихователь:

  • Діти скільки яблучок у кошику?
  • Скільки кошиків?
  • Якого кольору яблучка?

Зайчик: До побачення малята до наступної зустрічі.

Вихователь:А нам у же час повертатися до д/с, хлопчики беруть кошик бо вони сильні, проводять у потяг дівчаток і поїхали.

3.Підсумок

  • Де ми з вами були?
  • Кому допомагали?
  • А як ми йому допомагали?

Молодці.

 

docx
Додано
14 січня 2022
Переглядів
7472
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку