Презентація "Мистецтво романтизму. Розквіт музичного мистецтва."

Про матеріал
«Мистецтво» 8 клас ІІ семестр Розділ ІІ Презентація Тема № 28 "Мистецтво романтизму. Розквіт музичного мистецтва."
Зміст слайдів
Номер слайду 1

МИСТЕЦТВО8 КЛАСІІ семестр розділ 2за новою навчальною програмою «Мистецтво» (авт. Л. Масол, О. Коваленко та ін.) До підручника «Мистецтво» (авт. Л. М. Масол)

Номер слайду 2

Мистецтво романтизму.

Номер слайду 3

Назвіть вид мистецтва, греки переклали це слово як '' мистецтво муз ''. 1 МОКРИЦКИЙЬУА2 ДЕЛАКРЗ3 АЙОВСИ4 ВЕРШНЦЯЬК5 ЖЕРІО6 ПАСТКУШОАВКИЙ123456

Номер слайду 4

Назвіть автора живописного твору.

Номер слайду 5

Назвіть автора представленого твору.

Номер слайду 6

Назвіть прізвище художника-мариніста, який залишив рідному місту в дар свій будинок-галерею та 125 картин.

Номер слайду 7

Назва твору відомого художника, який приймав важливу участь у викупі з кріпацтва улюбленого учня.

Номер слайду 8

Назвіть автора живописного твору.

Номер слайду 9

Назва твору російського художника та німця за походженням, який один з перших живописців, хто відкрив мальовничість українських краєвидів і народного побуту.

Номер слайду 10

Мистецтво романтизму. Розквіт музичного мистецтва.

Номер слайду 11

«Настільки прекрасного покоління, як романтики, Європа не бачила з часів Відродження. Чудові образи світу мрій, оголені почуття і прагнення до піднесеної духовності, - такими фарбами намальована музична культура епохи романтизму» Стефан Цвейг

Номер слайду 12

Визначте риси епохи романтизму, теми творів у слові Р -  О - М -  А -  Н -  Т -  - И - З - М -

Номер слайду 13

Асоціативний кущромантизм

Номер слайду 14

Традиції професійної музики Італія – Н. ПаганініФранція – Г. Берліоз. Австрія – Ф. Шуберт. Німеччина – Р. Шуман, Р. Вагнер. Польща – Ф. Шопен, С. Монюшко. Чехія – Б. Сметана, А. Дворжак. Угорщина – Ф. ЛістІспанія – І. Альбеніс. Норвегія – Е. Гріг. Фінляндія – Я. Сібеліус. Росія – П. Чайковський, М. Римський- Корсаков. Україна – С. Гулак-Артемовський, М. Лисенко

Номер слайду 15

Розквіт жанру опери як синтетичного жанру. Велике значення набуває програмність, виникають нові жанри: симфонічна поема, інструментальна балада. В інструментальній музиці визначились жанри: симфонія, ансамбль, квартет, соната, фантазії, скерцо. Розквіт жанру вокальної і фортепіанної мініатюри: пісня й романс, музичний момент, пісня без слів, ноктюрн, експромт, інтермецо. Музичні твори

Номер слайду 16

Фредерік Шопен. Шопена вальс… Ну хто не грав йогоІ хто не слухав? На чиїх устах. Не виникала усмішка примхлива,В чиїх очах не заблищала іскра. Напівкохання чи напівжурби. Від звуків тих кокетно-своєвільних,Сумних, як вечір золотого дня,Жагучих, як нескінчений цілунок?Максим Рильський. Уривок з вірша “Шопен”style.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Ежен Делакруа. Шопен і Жорж Санд. Frеdеric Chopin - Nocturne op.9 No1 Frеdеric Chopin - Nocturne op.9 No2

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Антонін дворжак. Антонін Дворжак Slavonic Dance № 8

Номер слайду 22

Номер слайду 23

НікколопаганініФеренц. Ліст Каприс № 24 ля мінор (для соло скрипки)Каприс № 24 ля мінор в аранжуванні Ференца Ліста для соло фортепіано

Номер слайду 24

Номер слайду 25

Номер слайду 26

Ференц Ліст. Етюд “Мазепа”

Номер слайду 27

Номер слайду 28

Риси музики романтизму. Емоційна виразність та насиченість, безмежність почуттів. Посилення національно-патріотичної та героїко-визвольної тематики. Важливе значення зображальності. Широко представлені іронія, гумор, гротеск. Програмність. Використання народного фольклору.

Номер слайду 29

1. У 18-19 століттях романтичним називалось те, що… 2. У наш час романтичними ми називаємо … 3. Які теми музики романтизму співпадають в більшій мірі з темами живопису? Узагальнення та систематизація знань

Номер слайду 30

Написати SMS - повідомлення1 АБВГ2 ДЄЖЗ3ІЙКЛ4 МНОП5 РСТУ6 ФХЦЧ7 ШЩИ8ЇЬЕ9 ЮЯНазвати нові музичні жанри епохи романтизму. Приклад:4-43-15-24-29-21-28-32-45-23-43-11-3(пісня без слів)

Номер слайду 31

-Вивчення цієї теми допомогло мені зрозуміти…- Більш за все мене вразило або вразила…- Заняття для мене було б більш цікавим і корисним, якби я ...- Що б Ви запозичили для себе з епохи романтизму?Рефлексія

Номер слайду 32

Урок завершено!Дякуємо за роботу!

Номер слайду 33

Посилання на інтернет-ресурсиhttp://img-fotki.yandex.ru/get/9497/56195015.272/0_cc473_65df4ee5_XL.jpg http://img-fotki.yandex.ru/get/6403/123541970.6ea/0_95f85_2448d583_XL.jpg http://img1.liveinternet.ru/images/attach/c/7/94/456/94456515_Molemina. Scrap_Song. Of. Love_el__39_.png http://up.picr.de/27587134fx.png http://www.playcast.ru/uploads/2014/05/30/8772247.png https://img-fotki.yandex.ru/get/15587/200418627.64/0_11a328_4f69dcfe_orig.png http://img-fotki.yandex.ru/get/6404/123541970.6e8/0_95e99_5f52abae_XL.jpg http://img-fotki.yandex.ru/get/6402/123541970.6e8/0_95e9b_f92bd884_XL.jpg Відеоматеріал:https://www.youtube.com/watch?v=_nhsvzng. Ujchttps://www.youtube.com/watch?v=x3i. Q1 Icvdb. Uhttps://www.youtube.com/watch?v=j. Sh. Im. Bvjg. QMhttps://www.youtube.com/watch?v=Tqy. Ln. Ma3 DJw

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Джус Ольга
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Балко Лідія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
До підручника
Мистецтво 8 клас (Масол Л.М.)
Додано
27 березня 2020
Переглядів
2123
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку