Тема: “Між двома полюсами”Позакласний захід з географії
Номер слайду 2
Два полюси на світі є холодні, Але мета наша – нові знання. Зібралися два класи дружні, Тож розпочнемо змагання між 7-Б та 7-А!
Номер слайду 3
Чи бачили ви, як Сонце сходить вранці?Своє проміння тихо розкидаєІ як воно на Землю потрапляє –Наука географія вивчає. Вивчає вона води океанів. Куди і звідки вітер повіва,Де виникли фронти й антициклони,Місця де рік у рік морозів не бува. Вивчає географія життя в містах і селах, Річки і надра, явища страшні, Яка погода буде на Землі. Ми любим географію за всі знання, що маєм. За те що, вглиб проникнуть ми змогли. За те що, вчить вона як зберегти природу. Для нас і для потомків на Землі!
Номер слайду 4
Гра “Відгадай!”І ніч і день – усе на моїй шкірі,Переплелись в химернім візерунку. Найбільший я ссавець у світі,Але планктон – це звична моя їжа,Тому мене морські тварини боятись не повинні!
Номер слайду 5
Я живу у воді, нікого не чіпаю,Але коли голодний на шматки розриваю. Бо гострі зуби і великий рот маю!Я хижий і страшний звір,Боїться мене і великий і малий,А коли скажу “гі-гі”,Веселіше навкруги!
Номер слайду 6
Географія – не проста наука,А цікава штука. Про річки, озера та моря. З радістю розповість нам вона!
Номер слайду 7
Гра “Географічний вибір”1. Це найдавніший океан нашої планети, як виявилося пізніше – його назва не відповідає дійсності.2. Серед представників тваринного світу є такі, що можуть створювати хмари, але не прості, а чорнильні.3. Течія гігант, довжина сягає 30 тис.км., а швидкість – 30км/год.4. Цей величезний водний простір пов'язаний із славетною Давньою Персією.5.Єдине море на земній кулі, куди не впадає жодна річка, а рівень води підтримується завдяки припливу водних мас із Індійського океану через Баб-ель-Мандебську протоку.6. Назва цього океану пов'язана з міфологією, а сам він пов'язаний з Україною.
Номер слайду 8
7. У цьому океані знаходиться величезна частина суходолу, що в перекладі означає “зелена земля”.8. Материк на якому було знайдено найбільший алмаз світу: масою 622 грами.9. Цей півострів називають “Африканським рогом”, бо він за своєю формою нагадує ріг носорога.10. Вітри, що мають найбільший вплив на клімат материків, а в перекладі означають “постійні”.11. Водоспад, що в перекладі означає “гримлячий дим, його видно на відстані 40 км., а веселка навколо нього піднімається на висоту 300 м.12. Природна зона, яку араби називають “сахель”, що означає край, а африканські племена називають “буш”, що перекладається як “кущ”.
Номер слайду 9
Коротко про цікаве…*Джинси прийшли до нас із Європи.*Морозиво із штату Айова.*Цибуля, капуста із Африки.*Кактус із Мексики.*Кукурудза із Куби.*Наші ластівки відлітають зимувати до Африки.*У Кременчуці будуть випускати автомобілі для поліцейських з Нігерії.*У Алтайському краї є озеро Малинове, жителі там вирощують… каміння (вода насичена солями магнію, а підземні горизонти – содою).
Номер слайду 10
Завдання для вболівальниківІснує легенда про острів величний, Яскравий, величний і дуже незвичний. Колись він частиною Африки був,Його богатир Рапету відітнув,Для любого сина у день повноліття. Він став на весь зріст і неба торкнувся,Він срібне світило зірвати хотів…Та раптом страшенний спинив його грім,Здригнулась Земля і почався потоп…Під ногою залишивсь шматок. Так острів у формі стопи утворився,Від Африки він назавжди відділився.
Номер слайду 11
Географія без карти – не наука просто жарти,Карта нам допомагає,Двері в світ нам відчиняє!
Номер слайду 12
Гра “Географічна подорож”“Ми зібралися подорожувати на…полюс до найхолоднішого материка…. Але на шляху нам зустрівся найжаркіший материк…, крайньою точкою якого є мис…, потім перебравшись через величезну пустелю…. Перепочивши, дісталися до озера…, що в перекладі означає “перемога”. Дуже нас здивувала гірська система…, що у своїй назві сховала страшезного звіра. Стійте! А як же острів…. Його неможна залишати без уваги. Нарешті крайня південна точка мис…. Перепливши величезну холодну течію…. І ось нарешті він… полюс!”
Номер слайду 13
Були у матінки природи, дві донечки такої вроди: Хто їх побачив хоч на мить, не зміг забути й розлюбить. Голубооку звали Флора – у неї очі наче зорі…Завжди замріяна, тендітна, ласкава, ніжна і привітна. А Фауна швидка як вітер , могла з птахами політати,Із оленями пострибати, із білочками пустувати. Обидві світ живий любили, тому його боготворили. Тож вирішила мудра мати, у придане дарунки дати: Мрійливій Флорі – світ рослинний, а жвавій Фауні – тваринний,Щоб берегли і доглядали, від всього злого захищали!!!