Презентація " Міжпредметні зв*язки під час самопідготовки"

Про матеріал

Дана презентація допоможе організувати виконання учнями домашніх завдань, надавати колективну та індивідуальну допомогу учням, використовувати раціональні способи перевірки та самоперевірки виконаного учнями завдання; сприяти розвитку пізнавального інтересу та самостійності.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Вихователь ГПД Зеленяк М.І. Міжпредметні зв'язки під час самопідготовки

Номер слайду 2

Виконання домашніх завдань – важлива частина навчального процесу в ГПД. Мета самопідготовки це закріплення, поглиблення і розширення знань, здобутих учнями на уроці; підготовка до засвоєння нового матеріалу; формування в дітей уміння самостійно працювати; розвиток їхніх пізнавальних інтересів, творчих здібностей тощо.

Номер слайду 3

У першому класі домашні завдання не задають. У 2–4 класах обсяг навчального матеріалу для домашніх робіт орієнтовно повинен становити ј обсягу, виконаного на уроці, і бути таким, щоб витрати часу на його виконання не перевищували: • у 2-му класі — 45 хвилин, • у 3 класі — 1 год 10 хвилин, • у 4 класі — 1 год 30 хвилин, • у 5 – 6 класах — дві години 30 хвилин.

Номер слайду 4

Учень не повинен: 1. Запізнюватися на самопідготовку. 2. Неекономно витрачати час на підготовку до самостійної роботи та на виконання домашніх завдань. 3. Порушувати тишу. 4. Відволікати товаришів від роботи. 5. Займатися сторонніми справами. 6. Розмовляти з вихователем на повний голос. 7. Голосно пояснювати щось товаришу. 8. Несумлінно виконувати домашні завдання. 9. Вважати роботу закінченою без перевірки. 10. Ухилятися від виконання завдань.

Номер слайду 5

Учню дозволяється: 1. З дозволу вчителя до початку самопідготовки перемінити робоче місце. 2. Самостійно вибирати методи виконання завдання. 3. За необхідності звертатися пошепки по консультацію. 4. Надавати допомогу товаришам з дозволу вихователя. 5. Перевіряти роботи товаришів, коли своє завдання виконано. 6. Виконувати додаткові завдання.

Номер слайду 6

I. Вступна частина (3-5 хвилин) 1.Організаційний момент. Підготовча частина, яка передбачає створення умов для роботи: санітарно-гігієнічні умови класу, підготовка учнів до самостійної роботи, мовна хвилинка, придумай - пригадай, повторення правил, таблиці множення тощо. «Бліц-турнір» , «Цікавинки» (розв’язання задач, вправ на логічне мислення тощо). 2.Постановка мети і мотивації діяльності учнів: а) чіткий інструктаж з питань організації і проведення самостійної роботи; б) підготовка учнів до самостійної роботи, де учні разом з вихователем: - визначають послідовність виконання домашніх завдань; - усвідомлюють зміст заданого; - виділяють головне в роботі; - підраховують час, відведений для підготовки уроків, тобто проводять нормування часу, протягом якого необхідно підготуватися до кожного предмету; - складають план самостійної роботи. 3. Готовність вихователя: а) психологічна готовність; б) знання програмового матеріалу.

Номер слайду 7

Міжпредметні зв'язки під час підготовки математики використовую для поповнення й поглиблення знань учнів, розширення ерудиції. Серед інтегрованих форм навчання особливе місце займає поєднання математики з природознавством, українською мовою, образотворчим мистецтвом, фіз. вих. Під час закріплення теми “ Нумерація трицифових чисел”, використала гру “Шифрувальник”, а також індивідуальні завдання у формі їстівних і отруйних грибів.

Номер слайду 8

Самопідготовка літературного читання передбає широкі міжпредметні звязки. Щоб повторити розділ “Казки народів світу”, я використала подорож потягом , де ми мандрували до казкових героїв, і виконували завдання які вони нам підготували. А під час опрацювання тексту О.Іваненко “Синичка”, діти малювали пташку.

Номер слайду 9

Реалізація міжпредметних звязків при самопідготовці української мови, сприяє підвищенню інтересу до навчання, здійснення взаємозвязків з природознавством сприяє кращому засвоєнню програмового матеріалу. Повторюючи тему “Будова слова”, використовувала їндивідуальні завдання на листочках різних дерев. Де діти повинні були впізнати з якого дерева листочок. Скласти невеличку розповідь про цей листочок, і виконати завдання яке містилось на звороті. Виконували завдання які нам підготували птахи, і визначали які птахи є перелітними ,а які залишаються в нас зимувати.

Номер слайду 10

Під час самопідготовки використовую вправи і ігри для розвитку нестандартного мислення Скласти розповідь про майбутнє своїх однокласників. Розказати казку починаючи з кінця. Описати предмет очима людини , яка ніколи його не бачила і не знає що це і навіщо. Наприклад “Сніговика” жителем пустелі. Поміняти місцями в казках чи розповідях негативних і позитивних персонажів. Уявити, як хто бачить предмет, наприклад: як бачить ложку ліліпут, велетень, собака, мишка. Скласти розповідь за заданим початком, кінцівкою.

Номер слайду 11

Про активність дітей під час самопідготовки можна робити висновок коли 1. Старанно і в темпі працюють над завданням. 2. Охайно і ґрунтовно виконують всі дії згідно з завданнями. 3. Встигають все зробити вчасно. 4. Встигають провести перевірку своєї роботи. 5. За своїм бажанням виконують індивідуальні завдання. 6. Діють самостійно без сторонньої допомоги. 7. Допомагають товаришам, консультуючи їх. 8. Беруть участь у взаємоперевірці виконаної роботи. 9. Знаходять допущені помилки і пояснюють їх.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Мидянко Ярослава Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Маркулинець Тетяна Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
Додано
6 квітня 2018
Переглядів
421
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку