19 липня о 18:00Вебінар: Реалізація національно-патріотичного проекту в закладах дошкільної та середньої освіти

Презентація "Множення десяткових дробів.5 клас. Урок узагальнення і систематизації"

Про матеріал

дана презентація є додатком до уроку узагальнення і систематизації з теми "Множення десяткових дробів" 5 клас.

Мета: повторити і закріпити знання і уміння учнів з теми « Множення десяткових дробів», формувати вміння розв'язувати задачі з десятковими дробами, розвивати вміння аргументовано пояснювати розв'язання поставленої задачі.

Розвивати пам'ять, обчислювальні навички, логічне мислення, увагу, вміння працювати в парах та самостійно, розвивати творчі здібності

Виховувати культуру мовлення, активність, самостійність, наполегливість, інтерес до математики, почуття прекрасного, любов до природи.

Для цього використовувала репродуктивно-пошуковий метод навчання та застосувала такі прийоми – бесіда, демонстрація, робота в парах, робота з картками.

Змінювала форми роботи на уроці : на різних етапах уроку учні працювали колективно, самостійно та в парах.

Використала такі прийоми інтерактивної технології - презентація, ігрові моменти – «Склади зображення », інтерактивні вправи- «Відгадай слово». У підсумку уроку була проведена «Рефлексія».

Для підвищення інтересу до навчання за правильну відповідь учні одержували смайлики , а за кожне роз'язане завдання – частину зображення квітки, назву якої вони дізнались вправі «Відгадай слово». В кінці уроку зображення квітки складали 2 учні. які набрали найбільше смайликів.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Множення десяткових дробів

Номер слайду 2

МЕТА УРОКУ:узагальнити та систематизувати знання з теми «Множення десяткових дробів»;удосконалити вміння розв’язувати задачі і вправи на застосування дії множення десяткових дробів; Розширити кругозір учнів.

Номер слайду 3

ДЕВІЗ: Діяти активно! Думати оперативно! Сперечатись доказово! Творчо мислити обов`язково!

Номер слайду 4

Ручка-Невидимка замалювала нулі й коми. Поставте їх у прикладах там, де не вистачає. 1)0,6024 •100 = 6024 2) 17,8 • 0,1 = 1783) 264 • 0,001 = __4) 0,085 • 1000 = 855)114 • 0, 00001=___114 6)1,5 • 1000 = 15__

Номер слайду 5

Правильні відповіді1)0,6024 •100 = 60,24 2) 17,8 • 0,1 = 1,783) 264 • 0,001 = 0,2644) 0,085 • 1000 = 855)114 • 0,00001=0, 00114 6)1,5 • 1000 = 1500

Номер слайду 6

  361191414511

Номер слайду 7

Периметр чотирикутника дорівнює 124,8 м. Довжина однієї сторони дорівнює 19,5 м, друга сторона вдвічі довша, ніж перша, а третя сторона на 780 см коротша від другої. Знайдіть довжину третьої сторони чотирикутника.І ст. – 19,5 мІІ ст. – вдвічі довша, ніж перша 1214,8 смІІІ ст. – на 780 см коротша від другоїІV cт. - ?

Номер слайду 8

Відновіть зіпсований рахунок. Назва товару Кількість, кг Ціна, грн. за 1 кг Вартість , грн. Печиво 3 ? ?Цукерки 7 15,6 ?Разом 226,2 грн.

Номер слайду 9

Відновіть зіпсований рахунок. Назва товару Кількість, кг Ціна, грн. за 1 кг Вартість , грн. Печиво 3 ? 117 грн. Цукерки 7 15,6 109,2грн. Разом 226,2 грн.

Номер слайду 10

Відновіть зіпсований рахунок. Назва товару Кількість, кг Ціна, грн. за 1 кг Вартість , грн. Печиво 3 29 117 грн. Цукерки 7 15,6 109,2грн. Разом 226,2 грн.

Номер слайду 11

     v1  v2 З одного селища в одному напрямку одночасно вирушили велосипедист зі швидкістю 12,8 км/год та пішохід зі швидкістю 3,5 км/год. Яка буде відстань між ними через 3,6 год після початку руху?

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Сумний Веселий Пізнавальний

pptx
Додано
31 жовтня 2018
Переглядів
177
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку