Презентація "Множення з числами 0 і 1. Розв’язування виразів"

Про матеріал
Презентація уроку математики в 2 класі за підручником М.Козак, О.Корчевська
Зміст слайдів
Номер слайду 1

До числа 26 додати суму чисел 13 та 21.26 + ( )13 + 2134= 60 Від різниці чисел 83 ті 23 відняти 37.( )83 - 23- 3760= 2320 лютого. Дистанційна робота. М. д.

Номер слайду 2

- Що називають множенням?Додавання однакових доданків.- Що показує перший множник?- Як називаються числа при множенні ?Перший множник. Другий множник. Добуток. Які доданки.- На що вказує другий множник?Скільки цих доданків.

Номер слайду 3

-В чому суть переставного закону множення?- Наведіть приклад.- Запишіть вираз, прочитайте його по-різному. Замініть дією додавання.17 · 3 = 17 + 17 + 17 6 · 2 = 6 + 6 - Маса кавуна 5кг. Запишіть виразом на множення масу чотирьох таких кавунів.5 · 4 = 5 + 5 + 5 + 5 а · в = в · а

Номер слайду 4

При множенні числа 1 на будь-яке число отримаємо те саме число.- Що отримаємо при множенні числа 1 на будь-яке число? - Запишіть формулу.1 · а = а - Що отримаємо при множенні числа 0 на будь-яке число? - Запишіть формулу. При множенні числа 0 на будь-яке число отримаємо 0.0 · а = 0

Номер слайду 5

Номер слайду 6

При множенні будь-якого числа а на 1 в добутку одержуємо число а.а · 1 = а При множенні будь-якого числа а на 0 в добутку одержуємо число 0.а · 0 = 0

Номер слайду 7

Завдання 6= 3= 05= 90= 29 · 1 = 98 · 0 = 07 · 1 + 15 = 7 224 · 0 + 52 = 0 52

Номер слайду 8

Завдання 7= 96= 76= 66= 56= 36

Номер слайду 9

З дерева зірвали 4 груші, а потім ще 5 і на ньому залишилося 29 груш. Скі-льки груш було на дереві спочатку?Задача. Було -Зірвали -Залиш. -?, 4 і 529?Розв ʼязання:1)4 + 5 = 9(гр.)- зірвали;2)29 + 9 = 38(гр.)В.:38 груш було на дереві спочатку.

Номер слайду 10

Рефлексія. Оберіть відповідну цеглинку лего.

pptx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Презентації
НУШ
Додано
19 лютого 2023
Переглядів
200
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку