В даній презентація вказана назва загону, девіз, виховна мета, основні виховні завдання, врядування в класі, робота з батьками та основні види роботи згідно "Основних орієнтирів виховання"
Виховувати в учнів позитивні риси характеру. Продовжити формувати навички особистої гігієни; культурно- гігієнічні навички та навички само- обслуговування. Розвивати інтерес до навчання, формувати потребу постійно активізувати свою пізнавальну активність. Продовжувати формувати дружній колектив. Продовжувати знайомити дітей з моральними нормами і правилами,культурою поведінки в школі та суспільстві. Основні виховні завдання роботи
Всезнайки: 1) Гураль Катерина; 2) Ківірян Тетяна; 3) Цуркан Марина Помагаї: 1) Гамаюнов Георгій; 2) Моставлюк Діма; 3) Шалигіна Альона Староста: Мамєєва Яна; Зам.старости: Савушкіна Жасміна Олімпійці: 1) Цуркан Влад; 2) Остапенко Варя Журналісти: 1) Алєксєєнко Сніжана; 2) Алєксєєнко Діана; 3) Перушенко Дар'я Витівники: 1) Рачиба Поліна; 2) Федулаєва Аліна; 3) Швець Сашко
Форми виховної роботи Традиційні: 1) Бесіди 2) Розмови 3) Роз'яснення 4) Приклад 5) Прогулянки 6) Екскурсії 7) Доручення 8) Догляд за рослинами і тваринами Нетрадиційні 1) КТС 2) Ігри-мандрівки 3) Вікторини 4) Уявні подорожі 5) Свята 6) Веселі старти 7) Хвилини з мистец- твом 8) Година милування
Бесіди з Т. б.: - “ Гігієна хлопчика та дівчинки “ - “ Починай день з ранкової гімнастики “; - «Вчимося правильно ходити, формуємо поставу». 2) Виховна година: “ Бути здоровим – велике щастя ”; Години спілкування: 1) “ Життя людини – найвища цінність “ 2) “ Діти єднають Україну “ 3) “ Я хочу бути схожим…”
1) Виховна година: “ Буду гідним скрізь і всюди, щоб нести Вам радість,люди!” 2) Бесіда “ Що таке толерантність “ 3) Класні години: “ Як організувати свій день “, “ Взаємостосунки у класному колективі “ 4) Інформаційна година: “ Ставтесь до них, як до рівних “ 5) Свято “ Повага – ниточка, що поєднує покоління “
Наш клас – це ніби маленька дружня родина зі своїми досягненнями, труднощами та проблемами: Майже всі учні задіяні в гуртках, беруть активну участь у заходах, що проводяться в класі, загальношкільних заходах та різноманітних конкурсах. Результати участі у конкурсах: 1) “ Бобер ” – відмінний результат; 2) “ Кенгуру ” (1-ий тур) – добрий результат; 3) Міжнародний дистанційний математичний конкурс “ Новий урок ” – 3 місце