ЗАВДАННЯ НОВОЇ ШКОЛИПОВАЖАТИ ВЛАСНУ ГІДНІСТЬ КОЖНОГО УЧНЯСТВОРЮВАТИ СПРИЯТЛИВІ УМОВИ ДЛЯ РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ КОЖНОГО УЧНЯВИХОВНА ПРОБЛЕМА ШКОЛИ « Взаємодія класного керівника з вчителями - предметниками як умова підвищення творчих здібностей учнів, виховання національно – патріотичної свідомості»
МОДЕЛЬ ВИХОВНОЇ СИСТЕМИ ШКОЛИМодель- ( з лат.- Міра, взірець) схема, зображення , опис явища або процесу в природі, суспільстві. Виховна система школи - комплекс виховних цілей,спільність людей, спосіб життя учнівського колективу,відношення , які виникають між її учасниками,засвоєне середовище ,управлінська діяльність по забезпеченню життєздатності В. С.
Основні педагогічні задачі Створення гармонійно розвиненої , творчої, компетентної особистості. Формування відповідальної особистості. Виховування поваги до культурно - національних, історичних цінностей та символів нашої держави. Сприяння максимальному саморозвитку, самовдосконаленню , самореалізації кожного учня. Залучення класних колективів у проектну діяльність у межах виховного простору закладу. Об'єднання зусилля педагогічного колективу , батьків для розвитку гармонійної, життєво компетентної особистості. МЕТА ВИХОВНОЇ СИСТЕМИ:формування компетентної особистості, яка успішно самореалізується в соціуміКомпетентність – основа успішного життя
УПРАВЛІННЯ ВИХОВНИМ ПРОЦЕСОМАдміністрація. Заступники директора з НВРПедагогічна рада. Заступник директора з ВР Проект – «Компетентність – основа успішного життя»Педагог - організатор. Бібліотекар. Психолог, соціальний педагог. ШМК класних керівників. Керівники гуртків. Батьки. ВихованціРада лідерів. Директор
Шкільний парламент « Дивосвіт»Актив лідерів1-4 класів«Країна Барвінкова»Актив лідерів5-8 класів« Країна мрій»Актив лідерів9-11 класів« Паростки надії»Лідери шкільних гуртків Лідери класів. Рада інформаціїРада дозвілля. Лідери по роботі з молодшими учнями. Лідери творчих груп. Рада правопорядку Рада НТУРада здоров'я і турботи. Перехрестя Умільців. Королівство Кривих дзеркал. Острів РадостіМістоІнформаціїДжерело Доброти. СТРУКТУРА УЧНІВСЬКОГО САМОВРЯДУВАННЯ Болградського НВК
Мета: розвиток інтелектуальних здібностей і мислення учнів, прищеплення культури розумової праці. Основні завдання:розвиток мислення взагалі та різних його видів;Оволодіння основними розумовими операціями ( аналізом, синтезом, порівнянням,систематизацією)Формування у учнів культури розумової праці, до якої належать навчальні вміння. Шляхи організації: Робота школи з обдарованими дітьми. Участь в олімпіадах. Участь в конкурсі МАНУчасть в інтелектуальних конкурсах. Предметні тижніТиждень дитячої книгиІ МОДУЛЬ «Знання – сила»
ІІ ІІ МОДУЛЬ. «МИ- УКРАЇНЦІ» ( національно - патріотичне , правове виховання) Мета: формування громадянськості як інтегрованої особистості, що дає можливість відчути себе морально, соціально, політично, юридично дієздатною та захищеною. Основні завдання: Формування національної свідомості, любові до рідної землі,свого народу, бажання працювати задля держави, готовність її захищати;забезпечення духовної єдності поколінь, виховання поваги до батьків, культури та історії свого народу;виховання поваги до Конституції, законодавства України, державної символіки;Формування глибокого усвідомлення взаємозв'язку між ідеями свободи, правами людини та її громадянською відповідальністю. Шляхи реалізації:декада правового виховання, Всеукраїнський тиждень права, декада ціннісного ставлення до держави, суспільства; тиждень права;Всеукраїнська краєзнавча експедиція « Моя Батьківщина - Україна»;Всеукраїнський конкурс туристично - краєзнавча експедиція «Мій рідний край»;конкурс учнівської творчості « Мій рідний край, Одещина моя»; туристично - краєзнавча конференція «Скарбнички мого краю- Болградщини»; конкурс учнівської творчості» Ідея соборності України: творчість Т. Г. Шевченка і « Майбутнє»дні української мови; Шевченківський тиждень ;робота Координацуйної ради з профілактики правопорушень;робота гуртків « Пошук», « Джура» робота музейної кімнати. День вишиванки;військово- патріотична гра « Сокіл»;Участь у конкурсі» Збережемо Україну – козацьку державу»
ІІІ МОДУЛЬ « МІЖ ЛЮДЬМИ – ЛЮДИНОЮ БУДЬ»(морально - етичне виховання) Мета: формування стійких моральних якостей, потреб, почуттів, навичок і звичок поведінки на основі засвоєння норм і принципів моралі, участь у практичній діяльності Основні завдання:ознайомлення з проблемами , які набувають життєвого значення готовність жити і діяти за принципами гуманізму;оволодіння народною мораллю, етикою;виховання поваги до свого роду. Шляхи реалізації: Акції « Милосердя», « Ветеран живе поруч», до всесвітнього Дня інвалідів;Декада ціннісного ставлення до людей, тиждень сімейного виховання;День Матері робота гуртка « Стань творцем свого життя»
ІV МОДУЛЬ « ЗДОРОВИМ БУДЕШ – ВСЕ ДОБУДЕШ»( превентивне, екологічне , формування ЗСЖ) Мета: формування основ здорового способу життя, свого стилю здорового життя, здійснення профілактичної роботи з негативними проявами Основні завдання:виховання свідомого ставлення до власного здоров'я, здоров'я інших людей;збереження і зміцнення фізичного та психологічного здоров'я;формування навичок прийняття самостійних рішень щодо підтримки й зміцнення свого здоров‘я;формування гігієнічних навичок і засад здорового способу життя. Шляхи реалізації:декада здорового способу життя; день фізкультури і спорту;туристичний зліт « Осинка»;Акція « 16 днів проти насилля»тижні БЖД;спортивні змагання;виступи агітбригад ЮІД, ДЮП;» Молодь обирає здоров'я», екологічної агітбригади; декада ціннісного ставлення до природи; робота гуртка «Юний еколог»; робота літніх таборів
V МОДУЛЬ «ТВОРЧІСТЬ – ДУША»( художньо- естетичне виховання Мета: формування цілісного сприйняття і правильного розуміння прекрасного в мистецтві та дійсності, здатність до творчого самовиявлення. Основні завдання:формування і розвиток естетичного сприймання , почуттів, уявлень;залучення дітей до діяльності у сфері мистецтва, виховання, прагнення вносити елементи прекрасного в побут, власну діяльність;розвиток художніх і творчих здібностей у різних видах діяльності. Шляхи реалізації: КТС, фестивалі , конкурси, виставки;робота гуртків « Веселка», « Чудеса з паперу»;декада ціннісного ставлення до мистецтва;Новорічні , різдвяні свята робота гуртка « Медіа культура»Випуск шкільної газети « А ось і ми»
Національно - патріотичне виховання 5 років{21 E4 AEA4-8 DFA-4 A89-87 EB-49 C32662 AFE0}Рік впрова дження. Тематика виховних заходів1 рік“ Моя Вітчизна – Україна ”2 рік“ Мій рідний край - моя Одещина ”3 рік“ Місто мого дитинства – мій Болград ”4 рік“ Моя сім'я - моя фортеця ”5 рік“ Я – достойний громадянин України ”
У класних керівників формується : практичне впровадження в роботі з класним колективом ідеї виховної системи Школи розвитку особистості;здійснення індивідуального підходу до вирішення виховних проблем;співпраця з учнями, батьками, вчителями; впровадження елементів інноваційних технологій.
Результативність виховного процесу. Школи розвитку особистостіПризові місця в районних, обласних олімпіадах, конкурсах МАН. Призові місця у районних виступах шкільної команди в різних напрямках. Призові місця у районному конкурсі « Барвистий світ творчості», конкурсі Яцика, екологічних, краєзнавчих напрямків. Призові місця у творчих конкурсах образотворчого , декоративно – ужиткового мистецтва. Призові місця у грі « Джура», спортивних змаганнях. Робота літніх таборів.