Обов’язково-вибіркові навчальні модулі програми «Технології. 10-11 класи» для закладів загальної середньої освіти. Модуль «Дизайн предметів інтер’єру»суспільно – корисний проєкт «СЕРВЕТНИЦЯ»Завдання проєкту: виготовлення предмету інтер’єру для сервірування обідніх столів у шкільній їдальні. Виконавець: СЕРГІЙ МИКОЛАЙОВИЧ МІЩЕНКОЛіцей №33 Полтавської міської ради. E-mail:tehnologiacarantin@gmail.com
Очікувані результати проєкту: Розуміє сутність принципів дизайну (відповідність змісту, цілісність, єдність форми та змісту). Називає засоби художнього конструювання (пропорції, повтори, симетрія та асиметрія, контраст). Розуміє поняття композиції. Має уявлення про конструкційні матеріали для облаштування інтер’єру шкільної їдальні (деревина, пластики). Розуміє роль природних матеріалів як важливого екологічного ресурсу у збереженні довкілля. Застосовує засоби та методи художнього конструювання (замальовки, клаузура, макетування тощо) під час розробки композиції предмету та його оздоблення. Виконує малюнки предметів відповідно до стилю інтер’єру. Виконує технологічні операції відповідно до обраного виробу та технології його виготовлення.
Організаційно-підготовчий етап проєкту1. Завдання.: Створити серветницю для сервірування столів у шкільній їдальні.2. Вимоги :-Серветниця з деревини або деревинних матеріалів;-Екологічно чисті матеріали та оздоблення;-Захист від вологи;3. План виконання проєкту. Приблизні терміни виконання 16 годин.4. Банк ідей : - Працюємо з виробами-аналогами.
Технологічний етап проєкту-Випилювання внутрішніх та зовнішніх контурів;-Свердління, шліфування та полірування деталей.;-Дотримуємося розробленої технологічної послідовності.-Склеюємо деталі за допомогою вологостійкого ПВА.-Шліфуємо склеєний виріб;-Оздоблюємо льняною олією, але з домішками бджолиного воску, що дозволить відштовхувати вологу.