Підготувала: вихователь – методист Столярова М.В. ЗДО №2 м. Попасна
Номер слайду 2
МОНІТОРИНГ ЯКОСТІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ — ЦЕ СИСТЕМАТИЧНЕ СПОСТЕРЕЖЕННЯ, ОЦІНЮВАННЯ І ПРОГНОЗУВАННЯ СТАНУ ОСВІТНЬОЇ СИСТЕМИ ДОШКІЛЬНОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ЩОДО ЇЇ ВІДПОВІДНОСТІ СТАНДАРТАМ.
Номер слайду 3
Номер слайду 4
Номер слайду 5
Номер слайду 6
Номер слайду 7
Номер слайду 8
ПРОВОДЯТЬ ПОЧИНАЮЧИ З МОЛОДШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ТРИВАЛІСТЬ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ОБСТЕЖЕННЯ НЕ БІЛЬШЕ 15 ХВ. ОТРИМАТИ ОПЕРАТИВНУ ІНФОРМАЦІЮ ПРО РЕАЛЬНИЙ СТАН І ТЕНДЕНЦІЇ ЗМІНИ ПРЕДМЕТУ ДІАГНОСТУВАННЯ ДЛЯ КОРЕКЦІЇ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОЦЕСУ.
Номер слайду 9
ПІЗНАВАЛЬНИЙ РОЗВИТОК МОВЛЕННЄВИЙ РОЗВИТОК ФІЗИЧНИЙ РОЗВИТОК КОМПЕТЕНЦІЇ
Номер слайду 10
КОМПЕТЕНТНІСТЬ – здатність до діяльності, вміння розв’язувати робочі завдання. КОМПЕТЕНЦІЯ – стандарти, що забезпечують цю здатність, особисте надбання дитини КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД В ОСВІТІ - спроба відмовитись від книжково – абстактного знання як центру освіти. ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНЦІЙ – зміна способу й технологій у яких вихователь формує знання та вміння ДІАГНОСТУВАННЯ КОМПЕТЕНТНОСТІ може відбуватись лише у процесі діяльності. "Компетенція" в перекладі з латини означає коло питань, у яких людина добре обізнана, має знання та досвід.
Номер слайду 11
Номер слайду 12
Номер слайду 13
ПІЗНАВАЛЬНИЙ РОЗВИТОК: Освітня лінія «Дитина в сенсорно – пізнавальному просторі» Освітня лінія «Дитина в соціумі» Освітня лінія «Дитина у природному довкіллі»
Номер слайду 14
МОВЛЕННЄВИЙ РОЗВИТОК: Освітня лінія «Мовлення дитини»
Номер слайду 15
ФІЗИЧНИЙ РОЗВИТОК: Освітня лінія «Особистість дитини»
Номер слайду 16
ФІЗИЧНИЙ РОЗВИТОК: Освітня лінія «Особистість дитини»