«Пригоди в осінньому лісі» (молодша група)

Про матеріал
Виявити та закріпити знання дітей про ліс, дерева, життя диких тварин восени. Вправлятися в лічбі і орієнтуванні в просторі.
Перегляд файлу

                               Тема: «Пригоди в осінньому лісі»

Мета: Вчити дітей спілкуванню з природним довкіллям, помічати у ньому нове, невідоме, виявляти підвищений інтерес до оточуючого. Формувати уміння визначати ознаки пір року, правильно називати стани погоди, дерева, тварин, птахів, помічати особливості їхньої поведінки восени. Розвивати навички лічби в межах двох та просторові орієнтації (вгорі, внизу), вміння визначати за виразом обличчя настрій, варіювати власну міміку. Виховувати бажання спілкуватися з природою в різні пори року, відображати побачене в художній діяльності.

Матеріал: Облаштований куточок лісу зі штучних дерев (дві ялинки, берізка), іграшкові тварини (білочка, їжачок, ведмедик, зайчик), парасолька, розмальовки із зображенням овочів, кольорові олівці, музичні шумові інструменти, кошик з яблуками, музичний синтезатор.

                                                  Хід заняття

Вихователь. Діти, ви ходите з батьками в ліс?

Відповіді дітей.

Вихователь.  Сьогодні ми з вами вирушимо в подорож до лісу. А чи знаєте ви, що таке ліс?

Діти. Ліс – це дерева, птахи, квіти.

(Під спокійну музику діти з вихователем йдуть по групі і підходять до лісу).

Вихователь. Подивіться, який гарний ліс. А які дерева ростуть у нашому лісі?

Діти. Ялинки, берізки.

Вихователь. А які дерева ще можуть рости в лісі?

Діти. Сосни, липи, дуби, клени.

Вихователь. Діти, а скільки ялинок в нашому лісі?

Діти. Дві ялинки.

Вихователь. А берізок?

Діти.   Одна берізка.

Вихователь. А що зараз трапилося з деревами?

Діти. Вони засинають.

Вихователь. А які тварини живуть у лісі?

Діти. Білочки, їжаки, ведмеді, лисички, птахи.

Вихователь. А давайте ми їх відшукаємо. Де сидять птахи і білочки?

Діти. На ялинці.

Вихователь. А де заховався їжачок?

Діти. Під ялинкою.

Вихователь. А що з ним трапилося?

Діти. Він заснув на зиму.

Вихователь. А хто ще лягає спати восени?

Діти. Ведмедик.

Вихователь. Давайте подивимося з вами, де ліг спати ведмедик?

Діти. Під другою ялинкою.

Діти розглядають ведмедика.

Вихователь. Діти, а ви любите ліс?

Діти. Так.

Вихователь. І, мабуть, знаєте, як себе поводити в лісі?

Діти. Так, знаємо.

Вихователь. Розкажіть, як саме. Що не можна робити в лісі?

Діти. Ламати гілочки дерев, розкидати сміття, розпалювати вогонь, рвати багато квітів.

Вихователь. Молодці, всі знають. Тоді ми можемо вирушати далі.

Діти з вихователем йдуть далі. На пеньочку сидить Зайчик і плаче.

Вихователь. Зайчику, чому ти плачеш?

Зайчик. Я заблукав у лісі і загубив своїх друзів.

Вихователь. Не хвилюйся, Зайчику, ми з дітьми тобі допоможемо.

Діти. Так, допоможемо.

                                  Зайчик стоїть сумний.

Вихователь. Діти, який настрій зараз у Зайчика?

Діти. Сумний.

Вихователь. А коли нам буває сумно?

Відповіді дітей.

Вихователь. А коли нам буває весело?

Відповіді дітей.

Вихователь. А давайте  з вами пограємося в гру «Радість і сум». Зараз буде звучати музика, ви її  уважно слухайте і своїм виразом обличчя будете передавати настрій в музиці.

Діти разом із Зайчиком граються в гру «Радість і сум».

Вихователь. Зайчику, тобі стало трошки веселіше?

Зайчик. Так, мені дійсно стало веселіше.

Звучить музика дощу.

Вихователь. Діти, подивіться, хмарки збираються. Давайте подивимося, якого вони кольору.

Діти розглядають блакитні та темно-сині хмарки.

Вихователь. А на що схожі хмарки?

Відповіді дітей.

Вихователь. А з яких хмаринок іде дощ?

Діти. З сірих, синіх, темних хмаринок.

Вихователь. А чи можна гуляти під дощем?

Діти. Ні.

Вихователь. А чому?

Діти пояснюють.

Вихователь. Тоді швиденько ховайтеся під парасольку і давайте пограємося в гру «Сонечко і дощик», але ви повинні бігати поміж калюжами, не наступаючи на них.

Проводиться гра «Сонечко і дощик».

Зайчик. Малята, мені з вами стало дуже весело, але я зголоднів.

Вихователь. Діти, ми з вами допоможемо Зайчику?

Діти. Так!

Зайчик. Дітки, а ви знаєте що я люблю їсти?

Діти. Моркву, буряк, капусту.

Зайчик. Так, все це є у мене на малюнку, але я не знаю, якого кольору ці овочі.

Вихователь. Діти, давайте зафарбуємо Зайчику овочі, щоб він зміг їх відшукати.

Діти сідають за столи та заштриховують розмальовки із зображенням овочів.

Зайчик. Діти, я вам дуже вдячний за те, що ви мене розвеселили, намалювали мені овочі, і я хочу вам подарувати музичні інструменти, щоб і вам було веселіше.

Діти дякують Зайчикові.

Вихователь. Давайте ми всі разом подивимося, які інструменти є у Зайчика.

Діти з вихователем дістають інструменти і пригадують, як вони називаються.

Вихователь. Давайте ми заграємо на цих музичних інструментах.

Гра на дитячих музичних шумових інструментах.

Зайчик. Діти, ви молодці. І я хочу вас пригостити ще й ось цими смачними яблучками.

Зайчик пригощає дітей яблуками.

Вихователь. Дякуємо тобі, Зайчику. А тобі сподобалося у нас в гостях?

Зайчик. Так, дуже. І я зрозумів, що ви мені стали справжніми друзями. Тепер, коли мені буде сумно, я завжди буду приходити до вас, або  ви приходьте до мене в ліс. До побачення, малята!

Діти прощаються із Зайчиком .

Заняття закінчується.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Стасюк Олена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
14 лютого 2020
Переглядів
1719
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку