14 липня о 18:00Вебінар: Школа без дискримінації: таємниці гендерного виховання

Презентація "Мова.Навчання.Пам'ять"

Про матеріал
ознайомити учнів з поняттями "мова", "пам'ять" та "навчання", видами навчання та пам'яті; розкрити вплив соціальних чинників на формування особистості; розвивати увагу, пам'ять, логічне мислення, уміння порівнювати, аналізувати, систематизувати та узагальнювати інформацію, установлювати причинно-наслідкові зв'язки; виховувати дбайливе ставлення до власного здоров'я, товариські відносини, інтерес до біології, літератури, мистецтва, формувати науковий світогляд.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Мова. Навчання. ПАМ'ЯТЬ Види пам'яті Виконала: вчитель біології ЗНВК № 109 Авраменко С.В.

Номер слайду 2

Для чого людині навчатися? Мозок людини здатен учитися все життя - з моменту народження до самої смерті. Гордон Драйден

Номер слайду 3

Мова це система звукових і графічних знаків, що виникла на певному рівні розвитку людства. Наука, яка займається вивченням мови – лінгвістика або мовознавством. Мова - це специфічна форма спілкування, озвучена думка, властива тільки людині. Розвиток мови створився завдяки: праці,  суспільному способу життя

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Навчання. Це пристосувальні зміни індивідуальної поведінки в результаті попереднього досвіду. Воно базується на психофізіологічних процесах головного мозку і використовує умовні рефлекси для пристосування поведінки людини до навколишнього середовища.

Номер слайду 13

Види навчання: Пояснювально-ілюстративне навчання; Проблемне навчання; Програмоване навчання; Комп'ютерне навчання.

Номер слайду 14

Вид навчання суб’єкт-об’єктне.

Номер слайду 15

суб’єкт-суб’єктне навчання

Номер слайду 16

Проблемно- пошукове Проблемна ситуація → проблема → пошук шляхів розв’язання → розв’язання проблеми.

Номер слайду 17

Самонавчання Самонавча́ння (англ. self-instruction) — направлена індівідуумом діяльність на самостійне отримання знань і (або) досвіду.

Номер слайду 18

Навіщо людині пам’ять? Які властивості запам’ятовування?

Номер слайду 19

ПАМ'ЯТЬ Це здатність людини фіксувати інформацію, зберігати і відтворювати її в потрібний момент.

Номер слайду 20

ПРОЦЕСИ ПАМ’ЯТІ: Запам'ятовування (мимовільне; довільне = механічне + логічне) Зберігання Відтворення: упізнавання,згадування, спогади Забування

Номер слайду 21

Події зберігаються Поведінка у вигляді Емоції пам'ятних Знання слідів Вміння

Номер слайду 22

Формування пам'яті Подразники ( слово, звук, дія, явище та ін.) Нервові імпульси Збудження нервових центрів Специфічні нервові процеси у великому мозку

Номер слайду 23

Кількісна характеристика пам'яті: ОБСЯГ (кількість збереженої інформації) ТРИВАЛІСТЬ (час збереження інформації)

Номер слайду 24

Якісні характеристики пам'яті: ШВИДКІСТЬ (кількість часу на її відтворення) ТОЧНІСТЬ (якість і продуктивність використання) ГОТОВНІСТЬ (активність використання)

Номер слайду 25

Запам'ятовування Механічне Осмислене Мимовільне Довільне

Номер слайду 26

Як ми зберігаємо інформацію? Інформація, основне запам’ятовується, ПАМ'ЯТЬ другорядне забувається Сенсорна пам’ять Сенсорна пам’ять Сенсорна пам’ять

Номер слайду 27

Види пам’яті: ВИДОВА (генетична) виявляється на базі безумовних рефлексів і інстинктів, передається по спадковості. НАБУТА (індивідуальна) реалізується в умовних рефлексах. За тривалістю зберігання пам’ять поділяють на оперативну, короткочасну, довготривалу. Різні види сенсорної пам’яті.

Номер слайду 28

Розвивається до 25 років; Погіршується після 50 років; Професійна пам’ять зберігається до похилого віку; Розвитку пам’яті сприяють: - Постійні тренування; - Зосередженість, чіткість сприйняття; - Позитивні емоції; - Повтореня матеріалу; - Наявність логічних зв'язків; - Відсутність шкідливих звичок.

Номер слайду 29

Домашнє завдання Опрацювати в підручнику §51-52 Виконати практичну роботу в зошитах

Номер слайду 30

Завдання №1 Дослідити короткочасні пам’ять На слайді 12 фотографій. Відтворіть їх у пам’яті і запишіть їх у зошит у тій послідовності , в якій вони зображені на слайді.

Номер слайду 31

Номер слайду 32

Завдання № 2. Дослідити логічно-смислову пам’ять . Відтворіть протягом 30 сек. Запропоновані для запам’ятовування 10 пар слів.

Номер слайду 33

Ліс- дерево Око-ніс Сніг-зима День-сонце Рука-пальці Дощ-парасолька Кущ-троянда Риба-вода Пісок-пустеля Ніч-місяць

Номер слайду 34

Завдання № 3. Дослідити логічно-смислову пам’ять . Відтворіть протягом 30 сек. Запропоновані для запам’ятовування 10 пар слів без логічного зв’язку

Номер слайду 35

Пиріг-нога ; Сніг –стілець; Театр-море; Клей-ворота; Чашка-дрова; ложка-півень; Гроші-гроза; Газета-лікоть; Гриб-диван; Сірники-вівця

Номер слайду 36

Завдання № 4 Дослідити механічну пам’ять . Розгляньте уважно цифри протягом 30 сек. запишіть їх по пам’яті. 43 65 91 36 62 57 49 54 51 23 74 29

Номер слайду 37

Завдання №5 упродовж 2 хв уважно розглядайте картку з геометричними фігурами. Потім відтворіть.

Номер слайду 38

ВИСНОВОК: ЯКІ ВИДИ ПАМ`ЯТІ У ВАС РОЗВИНУТІ НАЙКРАЩЕ, А ЯКІ ГІРШЕ? ЯК ВИ ОЦІНЮЄТЕ СВОЇ ЗДІБНОСТІ? ЧИ ЗАДОВОЛЕНІ ОТРИМАНИМИ РЕЗУЛЬТАТАМИ? СКЛАДІТЬ ДЛЯ СЕБЕ ДЕКІЛЬКА ПОРАД ДЛЯ ПОКРАЩЕННЯ ПАМЯТІ.

ppt
До підручника
Біологія 8 клас (Матяш Н.Ю., Остапченко Л.І., Пасічніченко О.М., Балан П.Г.)
Додано
22 квітня
Переглядів
670
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку