Самоосвіта-необхідна умова професійної, творчої діяльності педагога, адже для того, щоб вчити інших, потрібно знати більше, ніж інші. Тому самоосвіта є головним завданням кожного педагога.
ДНЗ «Василівський професійний ліцей»ЗВІТ НА ТЕМУ:“ МОЯ ТВОРЧІСТЬ НА УРОКАХ ВИРОБНИЧОГО НАВЧАННЯ”
Номер слайду 2
Самоосвіта в роботі педагога Самоосвіта-необхідна умова професійної, творчої діяльності педагога, адже для того, щоб вчити інших, потрібно знати більше, ніж інші. Тому самоосвіта є головним завданням кожного педагога.
Номер слайду 3
Методи роботи У своїй творчій роботі використовую такі методи , як: бесіда, приклад, наочний показ, методика незавершеного речення, метод аналізу.
Номер слайду 4
Перша сходинка Першою сходинкою в активізації пізнавальної діяльності учнів і тією базою, на основі якої застосовуються інші методи, що вимагають їх більшої самостійності, є розуміння учнями навчального матеріалу, що вивчається. Для досягнення цього використовую бесіду, яку підкріплюю яскравими фактами, наводжу приклади з життя, залучаю учнів до спілкування, чим зацікавлюю до процесу навчання.
Номер слайду 5
Актуалізація знань Актуалізація знань під час вступного інструктажу, зазвичай спрямована не на відтворення учнями раніше засвоєних знань, а розрахована на їх мислення.
Номер слайду 6
Реалізація методики аналізу:перед учнями ставиться виробнича ситуація, в якій охарактеризована умова;пропоную оцінити ситуацію, зробити її аналіз та аргументований вибір дій для її розв'язування.
Номер слайду 7
Представлення ситуаціїСитуацію представляю у формі усного опису, доповнюю інструкційно-технологічною документацією з навмисно внесеними в неї помилками у виявленні, аналізі і виправленні яких буде полягати вирішення.
Номер слайду 8
Варіанти методу аналізу Користуюсь наступними варіантами:вибір рішення щодо застосування правильних практичних дій в конкретних умовах;вибір правильних дій в кризовій ситуації, що утворилася через несправність інструменту, пристосувань, при порушенні технологічного процесу;вибір правильних дій в ситуаціях що утворилися через порушення правил охорони праці чи техніки безпеки.
Номер слайду 9
Висновок Вважаю, що особистість майстра виробничого навчання повинна бути відкритою до розуміння і сприйняття нових ідей та думок учнів і базуватися на толерантності.
Номер слайду 10
Отже, творче застосування майстром виробничого навчання нестандартних форм організації уроків сприятиме активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів та їх самореалізації в професії “ Кухар ”.
Номер слайду 11
Мої плани: вдосконалення професійної майстерностісамоосвітапідвищення кваліфікаціїпошук нових творчих форм і методів навчання.