В загальноприйнятому визначенні „мультимедіа” – це спеціальна інтерактивна технологія, яка за допомогою технічних і програмних засобів забезпечує роботу з комп'ютерною графікою, текстом, мовленевим супроводом, високоякісним звуком, статичними зображеннями й відео .
Систематичне використання мультимедійної технології сприяє посиленню мотивації навчання учнів; формуванню творчих компетентностей; зростанню якості навчання і виховання; підвищенню інформаційної культури учнів; підвищенню якісного рівня використання наочності на уроці; зростанню продуктивності уроку; реалізації міжпредметних зв’язків; логізації й структуруванню навчального матеріалу, що значно підвищує рівень знань учнів; зміні ставлення школярів до комп’ютера: вони починають сприймати його не як сучасну іграшку, а як універсальний інструмент для ефективної роботи в будь-якій галузі людської діяльності.
5. Засвоєння нового матеріалу На етапі вивчення нового матеріалу на слайдах інформація: -терміни, ключові фрази,тезисний план уроку, факти, схеми, малюнки,фотографії, яка допоможе вчителю в проведенні уроку, учням – у запам’ятовуванні новоїі нформації. Текст має з’явитися на екрані в заздалегідь продуманий учителем час. Педагог коментує поданий текст або підсилює слайдом усну інформацію.
- Не забувайте про « читаність » слайда. Заголовок слайда краще писати розміром шрифту 22-28 , підзаголовок і підписи даних у діаграмах - 20-24 , текст , підписи і заголовки осей в діаграмах , інформацію в таблицях 18-22 . Таким чином учню не знадобиться напружувати зір, не буде з'являтися втома від візуальної інформації