розкрити неповторний світ творчості Л. І. Глібова, її актуальність; формувати соціальну (вміння працювати в групі, приймати рішення), комунікативну й полікультурну компетентності, активну життєву позицію;
: виховувати в учнів кращі моральні якості.
Сон. Раз в тиху годину. Я спав опівдніІ от що згадав я: Приснилось мені,Що ніби гуляю. В хорошім саду. Дивлюсь, прилетіла. К своєму гнізду. Малинівка-пташка. Дітей годувать,А дітки маленькіРадіють, пищать. Тоді я прокинувсь…Бажалось мені,Щоб жить нерозлучно. В своїй стороні,Де мила родина,Гніздечко своє.І серденько дуже. Забилось моє,І важко зітхнулось. В чужій стороні,І жаль дуже сталоІ гірко мені.
Третій розділ КАЛЕНДАРЯ «Як не мудруй, а правди ніде діти» (творча галерея байкаря)ГАСЛО«І літо минуло, і осінь приспіла,І листям пожовклим всі стежки покрила» Л. Глібовstyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type
четвертий розділ КАЛЕНДАРЯ«Моторні сини і онуки,читайте байку – для науки» (цікаві факти біографії байкаря)ГАСЛО«Зимонько-снігуронько,… Звесели і воленьку…І весь рідний край» Л. Глібовstyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type