Презентація на тем: "Лінійни алгоритми зі змінними" 6 клас

Про матеріал
Презентація на тем: "Лінійни алгоритми зі змінними" 6 клас Дана презентація призначенна для використання при вивченні теми: "Алгоритми та програми"
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Вчитель інформатики. Жежуленко Людмила. Лінійні алгоритми зі змінними

Номер слайду 2

Алгоритм, у якому використовується тільки структура слідування, називається лінійним. Лінійний алгоритм

Номер слайду 3

Складіть алгоритм для обчислення значення виразу(2 * х + у) * (2 * х - у), де х і у — довільні числа. Задача 1.  

Номер слайду 4

присвоювати значення змінним;виконувати арифметичні операції над числами;запам'ятовувати результати арифметичних операцій;повідомляти (виводити) результат. Склдаємо алгоритм для виконавця, який уміє:

Номер слайду 5

Блок-схему алгоритму розв'язування задачи

Номер слайду 6

Виконання цього алгоритму для значень змінних х=3, у=4.

Номер слайду 7

Змінні у Scratch. У Scratch  можна створювати змінні, присвоювати їм певні значення, змінювати ці значення і використовувати значення змінних в інших командах. Відкрийте групу Змінні. У середовищі за замовчуванням уже створено одну змінну з іменем моя змінна

Номер слайду 8

Створення нової змінної 1. Відкрити на вкладці Код групу блоків Змінні.2. Вибрати кнопку Створити змінну.3. Увести в поле Нове ім’я змінної діалогового вікна Нова змінна ім’я нової змінної (наприклад, а).4. Вибрати один з перемикачів (перемикач Для усіх спрайтів є вибраним за замовчуванням).5. Вибрати кнопку Гаразд. У результаті у групі Змінні (рис.4) з’являється кнопка з іменем змінної (наприклад, а) .

Номер слайду 9

Якщо позначку прапорця біля блока з іменем змінної встановлено, то в лівому верхньому куті сцени з'являється блок з іменем змінної та її поточним значенням.  Значення створених змінних можна використовувати в інших блоках проєкту. Група Змінні (рис.4) містить чотири блоки з командами: — команда присвоювання змінній значення. Під час створення змінної їй за замовчуванням присвоюється значення 0 (а=0). Інше значення слід увести в текстове поле блока. Наприклад, (а=20).— команда змінення значення змінної на вказане значення. За замовчуванням це значення дорівнює 1, тобто а=а+1. Інше значення слід увести в текстове поле блока.

Номер слайду 10

— команда приховування блока з поточним значенням змінної в лівому верхньому куті Сцени. Також приховати змінну можна, знявши позначку прапорця біля блока з іменем змінної.— команда відображення блока з поточним значенням змінної в лівому верхньому куті Сцени. Також показати змінну можна, встановивши позначку прапорця біля блока з іменем змінної. У кожному із цих блоків є кнопка для розкриття списку імен усіх змінних, які створені  у проєкті. У цьому списку можна вибрати ім’я потрібної змінної, а .також видалити або перейменувати змінну.

Номер слайду 11

Після виконання таких команд  виконавець переміститься на 25 кроків: Приклад:

Номер слайду 12

1. Відкрити групу блоків Змінні.2. Відкрити контекстне меню кнопки з іменем змінної .3. Виконати команду вилучити змінну. Значення створених змінних можна використовувати в інших блоках проєкту. Для цього потрібно використати блок з командою надання змінній значення та перетягнути блок з іменем змінної в поле іншого блока. Вилучення змінної з проєкту

Номер слайду 13

— після виконання цих команд виконавець переміститься на 25 кроків.— після виконання цих команд виконавець говоритиме «Привіт!» впродовж 4 секунд. Можна   ввести значення змінної з клавіатури. Для цього слід використати блоки запитати і чекати та відповідь з групи Датчики : Можна   ввести значення змінної з клавіатури. Для цього слід використати блоки запитати і чекати та відповідь з групи Датчики :

Номер слайду 14

Після виконання команди запитати і чекати у нижній частині Сцени з'являється поле, у яке слід увести значення, після чого натиснути кнопку . Уведене значення буде присвоєне змінній з іменем відповідь. Під час виконання команди надати а значення відповідь змінній а буде присвоєне введене значення 

pptx
Додано
7 березня
Переглядів
420
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку