Презентація на тему "Алгоритми і виконавці" 4 клас, урок інформатики. Можна використовувати як на звичайному уроці, так і на відкритому. Може комусь стане у пригоді. Користуйтеся.
«Алгоритми і виконавці. Способи подання алгоритмів»
Номер слайду 2
Номер слайду 3
КОМАНДИ – це чіткі накази виконати певні дії («Купи хліба», «Піди до крамниці», «Пообідай»). ВИКОНАВЦІ – ті, хто розуміє та може виконати ці команди. АЛГОРИТМ – це послідовність команд для виконавця, які слід виконати для розв'язання певної задачі.
Номер слайду 4
Способи подання алгоритмів. Графічне подання алгоритму називають блок-схемою алгоритму. Команди в блок-схемі розташовують усередині прямокутників. А стрілки, що з’єднують прямокутники, показують, яку команду треба виконати після якої. Початок та кінець алгоритму позначають спеціальними блоками (овалами) Алгоритми, в яких команди виконуються послідовно в порядку їх запису, називають алгоритмами слідування.
Номер слайду 5
СЛОВЕСНИЙ СПОСІБ ПОДАННЯ АЛГОРИТМІВ1. Налити в чайник води2. Поставити чайник на вогонь3. В чашку покласти пакетик чаю та 2 ложки цукру4. Кипяток налити в чашку5. Почекати 2 хвилини і чай готовий. ПОДАННЯ АЛГОРИТМІВ ЗА ДОПОМОГОЮ МАЛЮНКІВ
Номер слайду 6
Початок. Викопати ямку Налити в неї води. Поставити саджанець. Закопати ямку. Притоптати землю. Полити деревце. Кінець
Номер слайду 7
Алгоритм, поданий мовою, зрозумілою комп’ютеру, та призначений для виконання на комп’ютері, називають програмою. Мови, на яких пишуть програми, називають мовами програмування, а людей, що пишуть ці програми. — програмістами. Щоб було зручно створювати програму, бачити результат її виконання, виправляти помилки, використовують спеціальні середовища програмування У минулому навчальному році ви вже ознайомились із середовищем програмування Scratch (Скретч) і навіть навчились створювати невеличкі програми. Сьогодні ви знову зустрінетесь з комп'ютерним виконавцем Рудим котом, пригадаєте, як ви вчили його ходити.—Але, перш ніж розпочати роботу за комп’ютером, пригадаємо правила техніки безпеки
Номер слайду 8
Фізкультхвилинка «Рукавичка»
Номер слайду 9
Номер слайду 10
Підсумок уроку. 1. Що таке команда,виконавець, алгоритм?2. Які способи подання алгоритмів ви знаєте?3. Для чого призначені середовища програмування?4. Складіть блок – схему алгоритму розв’язання виразу 35 + (8∙3) – 17.