Презентація "Аналіз підручника інтегрованого курсу «Я досліджую світ», 4 клас, 2021 рік. Автори: Н. Будна, Т. Гладюк, С. Заброцька, Н. Шост "

Про матеріал

Аналіз підручника інтегрованого курсу «Я досліджую світ», 4 клас, 2021 рік видання. Автори: Н. Будна, Т. Гладюк, С. Заброцька, Н. Шост.

Назва: «Я досліджую світ». Частина 1. (Частина 2)»

Авторський колектив: Наталя Будна, Тетяна Гладюк, Світлана Заброцька, Наталія Шост

Рік видання: 2021

Палітурка підручника: тверда, забарвлення кольорове (переважно зелений, жовтий, білий та синій кольори). На обкладинці знаходиться номер класу, всередині якого зображено різні явища природи. Також на обкладинці вказано частину комплекту підручників (Частина 1, Частина 2).

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Аналіз підручника інтегрованого курсу «Я досліджую світ»Автори: Н. Будна, Т. Гладюк, С. Заброцька, Н. Шост4 клас, 2021 рік. МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИМИКОЛАЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГОФакультет педагогічної та соціальної освіти. Кафедра початкової освіти. Підготуваластудентка 348 групи спеціальності 013 Початкова освіта. Наконечна Вікторія Дмитрівна. Науковий керівник: док. філ. в гал. освіти, доцент Філімонова Т. В. Миколаїв 2022

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Реквізити підручника. Назва: «Я досліджую світ». Частина 1. (Частина 2)»Авторський колектив: Наталя Будна, Тетяна Гладюк, Світлана Заброцька, Наталія Шост. Рік видання: 2021 Палітурка підручника: тверда, забарвлення кольорове (переважно зелений, жовтий, білий та синій кольори). На обкладинці знаходиться номер класу, всередині якого зображено різні явища природи. Також на обкладинці вказано частину комплекту підручників (Частина 1, Частина 2).

Номер слайду 4

Реквізити підручника. На форзаці 1 розміщено політичну карту світу, на форзаці 2 – адміністративну карту України, карту теплових поясів світу та карту природних зон України.

Номер слайду 5

Реквізити підручника. На наступних двох сторінках вказано авторський колектив, видавництво («Богдан»), рік видання та кількість сторінок. Також вказано програму, відповідно до якої був розроблений підручник. На цій же сторінці вказано які освітні галузі увійшли до інтегрованого курсу «Я досліджую світ», а саме: громадянська та історична, природнича, соціальна і здоров’язбережувальна та технологічна.

Номер слайду 6

Реквізити підручника. На наступній сторінці розміщено вступне звернення до школярів від головних героїв підручника – Дмитрика і Наталочки. Внизу сторінки знаходяться умовні позначення з їх розшифруванням, які будуть зустрічатися школярам під час роботи з підручником протягом усього навчального курсу.

Номер слайду 7

Загальна структура. Підручник за своїм змістом відповідає Державному стандарту початкової освіти та Типовій освітній програмі, розробленій під керівництвом О. Я. Савченко. Зміст підручника побудовано за принципом тематичної інтеграції. Зміст підручника відповідно до сторінок розміщено в кінці книги. В ньому вказано назву розділів, тем та відповідні номери сторінок.

Номер слайду 8

Характеристика змісту. Увесь зміст підручника поділено за розділами: Я – людина (ст. 4)Я серед інших людей (ст. 26)Я в суспільстві ( ст. 36)Мій дім – планета Земля (ст. 58)Назва розділів співзвучна та відповідає назвам освітніх галузей, окреслених у Типовій освітній програмі за О. Я Савченко.

Номер слайду 9

Характеристика змісту. Зміст підручника представлений у вигляді віртуальної подорожі двох учнів – Дмитрика та Наталки країною знань з курсу «Я досліджую світ». Протягом усього курсу навчання, учні спостерігають на сторінках підручника за діалогами Дмитрика і Наталки, допомагають їм у вирішенні завдань та висловлюють власні думки щодо сказаного героями підручника. Таким чином, звернення до підручника набуває для учнів вигляду гри, що викликає у них цікавість та увагу до навчального матеріалу, а також сприяє міцному його запам’ятовуванню. Можна запропонувати учням розіграти діалог героїв підручника. Це стане засобом активізації уваги учнів, а не пасивного сприймання прочитаної вчителем інформації.

Номер слайду 10

Характеристика змісту. Підручник містить багато ілюстративного матеріалу: рисунки, схеми, діалоги, таблиці, карти, діаграми тощо. Все це допомагає розвинути в учнів творче і креативне мислення, багату уяву, привертає їхню увагу та полегшує сприймання та засвоєння теоретичного матеріалу підручника.

Номер слайду 11

Характеристика змісту. Автори підручника пропонують багато завдань для міркувань учнів, перевірки їхніх знань та виконання творчих завдань. Наприклад: «Поміркуй, чому найбільшою цінністю для людини є життя» або «Виготови візитку: напиши великими літерами своє ім’я, перелічи власні якості, уміння, звички. Укажи, чим ти цікавишся, захоплюєшся». Для творчих завдання автори пропонують такі: «Виготов органайзер за поданим зразком» або «Виготов аплікацію за допомогою ниток» тощо. Умовні позначення до таких завдань вказують на те, що до цих завдань є електронні додатки, в яких учень може знайти відео інструкцію по виготовленню вироба.

Номер слайду 12

Характеристика змісту. Майже до кожної теми автори пропонують словничок ключових понять. А в кінці теми – рубрику «Підсумуй свої знання». Рубрики «Попрацюй у парі» та «Попрацюй у групі» сприяють розвитку в учнів навичок самостійної роботи та роботи в групі, учні вчаться самостійно вирішувати поставлені перед ними завдання, просити допомоги у однокласників, спільно з учасниками приходити до єдиного рішення; розвивають свої творчі вміння, креативність, самостійність у прийнятті рішень, відповідальність перед групою тощо. Одним із завдань може бути створення асоціативного куща на тему «Людина».

Номер слайду 13

Характеристика змісту. Шрифт тексту підручника відповідає санітарним правилам і нормам. Тексти підручника є доступними, змістовними та зрозумілими дітям відповідного віку. Вони виконують інформаційну, виховну та розвивальну функції. Присутня велика кількість наочності є дуже важливим для учнів молодшого шкільного засобом сприймання та запам’ятовування інформації. Наявні творчі та дослідницькі завдання зрозумілі, доступні та цікаві для учнів. Вони сприяють розвитку креативності та творчого потенціалу дітей.

pptx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Інші матеріали
НУШ
Додано
12 лютого 2022
Переглядів
7591
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку