1. Ознайомити з класифікацією архітектурних об’єктів за призначенням, надати початкові відомості про містобудування; закріплювати в учнів уміння сприймати, розрізняти та аналізувати характерні особливості архітектурних споруд, формувати вміння порівнювати, навички зображення архітектурних об’єктів.2. Учити виконувати креслення розгорток будинківі дотримуватися правил техніки безпеки при роботі з різними матеріаламита інструментами.3. Розвивати в дітей вміння аналізувати порівнювати комбінаторні здібності, образне, логічне, просторове мислення, творчу уяву, фантазію, кмітливість, творчий підхід до роботи; помічати красиві елементи в архітектурних спорудах.4. Сприяти формуванню в дітей уміння аналізувати, узагальнювати; навчати міркувати, стимулювати розвиток допитливості; розширенню інтелектуального та духовного рівнів, що допомагає всебічно та раціонально підготувати дитину до життя та творчої діяльності в умовах сьогодення. 5. Виховувати в учнів естетичне сприйняття навколишнього світу, екологічну культуру; охайність, увагу, уміння бачити красу та гармонію та здатність до конструктивного мислення.6. Вчити працювати в групах, виховувати цікавість та самостійність, вміння оцінювати свої досягнення в виконанні проекту.7. Розвивати вміння пошуку інформації у бібліотеці та в мережі Інтернет, навиків роботи з інформацією у вигляді творчого звіту. Завдання поекту
Макетування (від італ. «macetto» - ескіз, начерк) - умовне або «натуральне» об'ємно-просторове зображення об'єкта в певному масштабі, що дозволяє вести пошук і оцінку естетичних, функціональних, конструктивно-технологічних або споживчих якостей нових виробів і форм, в комплексі аналізувати різні аспекти конкретного проектування.