Презентація на тему: "Цифровий живопис"

Про матеріал
Цифровий живопис — новий вид мистецтва, в якому традиційні техніки живопису, такі як акварель, олія, імпасто та ін., імітуються за допомогою комп'ютера, графічного планшету, стилуса та програмного забезпечення.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Цифровий живопис

Номер слайду 2

Цифровий живопис — новий вид мистецтва, в якому традиційні техніки живопису, такі як акварель, олія, імпасто та ін., імітуються за допомогою комп'ютера, графічного планшету, стилуса та програмного забезпечення.

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Цифровий живопис – це поступ  у творчій діяльності митців. Адже за допомогою спеціалізованих програм ( навіть банального Painter) вибір бажаного відтінку стає секундною справою, на відміну від традиційного живопису, який вимагає тривалого та чіткого змішання фарб задля отримання омріяного кольору. На панелі тисячі видів кистей, інструментів, спецефектів… Будь-яку дію можеш скасувати, і перемальовувати нічого не потрібно. Крім того, комп’ютерна робота відразу готова до використання в цифрових технологіях кіно, ігор, верстки – полотно ж, написане маслом, треба попередньо перенести в цифровий вигляд.

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Цифровий живопис – це не «ляп навмання» і справа не для пересічного користувача ПК.  Тут необхідно враховувати знання та досвід митців минулих століть: перспективу, повітряну перспективу, колірний круг, відблиски, рефлекси… Усі відомі митці нью-пейтингу є випускниками Академій мистецтв або ж дизайнерських шкіл.

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Для роботи у стилі CG-арт необхідні графічні планшети. Це свого роду  мольберти. Тільки вже не дерев’яні класичні, а модернізовані наскільки, що надто вже змінили свій попередній вигляд.

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Комп’ютерна графіка поділяється на векторну і растрову. Растрова технічно записує зображення у вигляді коврика пікселів, а векторна  –  формулами. При заміні розміру растрова розтягується, а векторна змінює контрасти. Тому будь-яке із намальованих зображень можна видрукувати форматом 3*3 кілометри!

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Растрова графіка

Номер слайду 15

Векторна графіка

Номер слайду 16

Людей, що малюють за допомогою комп’ютерних програм, у світі є всього лиш 500, а в Україні – 10. Вони не просто сухо використовують комп’ютерну графіку. Важливу роль у процесі створення картини відіграє експеримент. Прагнення до чогось невідомого,  незвичного веде до появи магічних, глибоких та неповторних робіт.

Номер слайду 17

Зразки цифрового живопису притягують до себе невідомою силою, відірвати очі важко, вдивляєшся у все нові чудернацькі деталі. Ці картини виконані у 3 D, 2 D форматі: ти занурюєшся у них, і вийти із світу ідей автора стає дедалі важче. Віртуальне, фантастичне життя всмоктує нашу свідомість, якій вже не хочеться повертатися у плоску реальність.

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Від мультиків до постапокаліпсису. Серед відомих представників цифрового живопису варто згадати таких, як Сарел Терон, Флавіо Болла, Кріс Базеллі, Йонас Де Ро, Парк Йонг Вон, Джон Фостер, Керол Каваларіс, Ed Lopez . Художник з ПАР Сарел Терон створює неймовірні роботи в стилі цифрового мет-пейтингу (мatte рainting).

Номер слайду 20

Мет-пейтинг. Мет-пейтинг – великомасштабні мальовані зображення, які використовують в кіно, на телебаченні і комп’ютерних іграх для створення пейзажів, які з якихось причин не можна зняти в реальності або ж їх просто не існує і декорації зробити неможливо.

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Ілюстатор та концепт художник Флавіо Болла вигадав казкову країну під назвою «Osmadth»: шматки пишної уяви митця, світ, який живе у душі автора.

Номер слайду 23

Номер слайду 24

Сюрреаліст-анімаліст Кріс Базеллі створив колекцію дитячих, яскравих, безпосередніх картин. Приділяє велику увагу тваринам. Правда, зовсім не таким, якими ми їх собі уявляємо.

Номер слайду 25

Номер слайду 26

Найбільш проникливими є апокаліптичні картини бельгійського художника Йонаса Де Ро. Отримав магістра в області образотворчого мистецтва. Його роботи мають символічні назви-перестороги: Руїни Дубая, Гонконга, Нью Йорка, Шанхая,  «Forsaken», «Forgotten glory», «Epocholis». Хмарочоси, обліплені зеленим мохом, Гонконг – озеро, покрите пліснявкою; завалене метро, як прихисток для поодиноких ще живих людей та маленький, покинутий хлопчик на фоні розвалин гігантських надбань людства.

Номер слайду 27

Номер слайду 28

Ідею апокаліпсису використовує і наш вітчизняний цифровий художник та ілюстратор Іван Хівренко. Він зображає Київ далеко не в оптимістичному світлі.«Це крик, що спонукає людей трошки подумати, – пояснює суть своїх малюнків Іван Хівренко. – Досить знищувати, сидіти і не працювати, і вистачить «пишатися» – пора задуматися. Що стосується моїх робіт, то вони в принципі утопічні – це те, чого в реальному світі немає. Але таке, на жаль, може статися».

Номер слайду 29

Номер слайду 30

Художник Ед Лопес (Ed Lopez) створює приголомшливий цифровий живопис, який заслуговує безлічі нагород. Тут ви зможете побачити зразки його останніх робіт в області цифрового живопису. Щоб зображення мало якісний вид, воно повинно пройти ряд обробок в фотошопі і 3 D моделюванні.

Номер слайду 31

Цифровий живопис від художника Ed Lopez »

Номер слайду 32

Номер слайду 33

Номер слайду 34

Номер слайду 35

Номер слайду 36

Номер слайду 37

Номер слайду 38

Номер слайду 39

Номер слайду 40

Номер слайду 41

Номер слайду 42

Дякую за увагу!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.5
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Kelembet Irina
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Табачкова Наталья
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
15 вересня 2022
Переглядів
1283
Оцінка розробки
4.9 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку