Презентація на тему: "Дивосвіт природи та джерела знань про неї".

Про матеріал
Презентація з інтегрованого курсу «Пізнаємо природу» 5 клас НУШ розкриває такі питання: Для чого та як досліджують природу. Звідки людина дізнається про природу. Хто та як творить науку. Підручник Тетяна КОРШЕВНЮК
Зміст слайдів
Номер слайду 1

§ 1. Тема: Дивосвіт природи та джерела знань про неї

Номер слайду 2

Інтегрований курс «Пізнаємо природу» У 5 класі у вас багато нових предметів. Серед них - інтегрований курс «Пізнаємо природу». Тетяна КОРШЕВНЮК Ольга ЯРОШЕНКО Чим він новий? У кожного може бути своя відповідь. Та необхідно усвідомлювати, що пізнавати природу означає розуміти, відчувати, взаємодіяти з нею.

Номер слайду 3

Знайомство з підручником: На вас чекають дослідження, цікаві завдання і запитання. Сподіваємося, що підручник стане вашим надійним помічником у пізнанні природи. Навчаючись за ним, ви будете:• відкривати нове для себе в природі;• здобувати вміння і знання, необхідні в пізнанні природи та повсякденному житті;• розвивати естетичні смаки;• пліч-о-пліч у парі чи групі з однокласницями й однокласниками розв’язувати різні проблеми й ділитися досвідом;• робити добрі справи для природи;• відчувати себе креативними й успішними, змінюватися самим і змінювати світ.

Номер слайду 4

Перейдіть за QR-кодомабо https://www.youtube.com/watch?v=gb4b1n. PS_uw

Номер слайду 5

Тема 1. ВЧИМОСЯ ДОСЛІДЖУВАТИ ПРИРОДУДля чого та як досліджують природу. Звідки людина дізнається про природу. Хто та як творить науку Що слід знати й уміти природодослідницям і природодослідникам. Які кроки пізнання природи Як можна досліджувати природу Що допомагає пізнавати природу

Номер слайду 6

ЗВІДКИ ЛЮДИНА ДІЗНАЄТЬСЯ ПРО ПРИРОДУПригадай, у якому куточку природи тобі подобається бувати. Чому? Опиши це місце. Розглянь колаж. Що тобі відомо про зображені об’єкти? Звідки? Про що хотілося б дізнатися більше?СКЛАДНИКИ ПРИРОДИ

Номер слайду 7

Природа - це все, що оточує людину і виникло без її втручання. Наприклад, Сонце, Місяць, гори, зорі, повітря, тварини, рослини. Природні тіла живі природні тіла неживі природні тіла.

Номер слайду 8

У твоєму оточенні існують тіла, створені людиною.Їх називають рукотворні тіла або вироби, наприклад автомобіль, смартфон, книжка, годинник. Рукотворні тіла

Номер слайду 9

Завдання 1. Визнач групи, до яких належать зобрадені тіла. Тіл якої групи немає?

Номер слайду 10

Явища - це зміни, що відбуваються з тілами. Наприклад, танення льоду, цвітіння яблуні навесні й листопад восени. Пізнавати природу означає здобувати нові знання про основні складники природи (тіла і явища).

Номер слайду 11

Завдання 2. Прочитай і поміркуй. Одного разу учні й учениці на уроці почули таку розповідь: «Їжею, повітрям, водою, матеріалами для створення різноманітних виробів людину забезпечує природа. А ще вона дарує нам приємні відчуття та емоції. Спостерігаючи за природою, людина створює різні тіла. Наприклад, за зразком клешні рака людина сконструювала ножиці, а насінина кульбаби підказала ідею створення парашута Дивосвіт природи надихає художників, музикантів, письменників на творчість, а її таємниці спонукають науковців до нових досліджень і відкриттів». Як ти вважаєш, що вивчали учениці й учні на уроці? Придумай назву прочитаної розповіді й доповни її власними прикладами.

Номер слайду 12

Завдання 3. Прочитай вірш і визнач, що із згаданого в ньому є природним тілом, а що — природним явищем. Сонце гріє, вітер вієЗ поля на долину,Над водою гне з вербою. Червону калину. На калині одиноке. Гніздечко гойдає, —А де ж дівся соловейко?Не питай, не знає. Тарас Шевченко

Номер слайду 13

Органи чуття — помічники в пізнанні навколишнього світу.

Номер слайду 14

Джерела інформації про природу. Можна з книжок, інтернету, телепрограм і фільмів про природу. Сучасні наукові відкриття і знахідки минулого можна побачити в наукових музеях, на виставках. З природою певного регіону ознайомлюють краєзнавчі музеї.

Номер слайду 15

Довідникові видання. На малюнку 3 представлені довідкові видання про природу, що містять впорядковану інформацію з різних природничих наук: енциклопедії, словники, довідники, атласи зоряного неба, географічні карти, визначники рослин і тварин.

Номер слайду 16

Джерела інформації про природу Перш ніж шукати інформацію в довідковому виданні, варто переглянути його ЗМІСТ. Так ти дізнаєшся, про що це видання, на якій сторінці знайтиінформацію, що зацікавила.

Номер слайду 17

Важливу наукову інформацію про природу отримують завдяки дослідженням природи різними методами спостереження вимірюванняексперимент

Номер слайду 18

Методи дослідження природи

Номер слайду 19

Практичне дослідження. Тобі знадобляться: довідкові видання про природу (енциклопедії, словники, географічні атласи, атласи-визначники рослин і тварин тощо), пристрій з доступом до інтернету. Послідовність виконання дослідження. Крок 1. З’ясуй такі характеристики довідкових видань: як називаються, яку інформацію містять, кому адресовані (для школярства, учительства, науковців, широкого кола читачів). Отримані відомості оформ занеси до таблиці.{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Як називається. Яку інформацію містить. Кому адресований(для школярства, учительства, науковців, широкого кола читачів тощо)

Номер слайду 20

Крок 2. Обери два тіла чи явища природи, про які бажаєш дізнатися. Відшукай необхідну інформацію в інтернеті, скориставшись пошуковою системою (Google, Ukr.net), або на сайтах, запропонованих учителькою. Запиши, що нового вдалося дізнатися та назви використаних інтернет-ресурсів.

Номер слайду 21

Крок 3. Відвідай сайт Національного науково-природничого музею Національ-ної академії наук України за посиланням: https://museumkiev.org/. Ознайомся із загальною інформацією про музей, його експонатами. За посиланням:https://cutt.ly/n. Idlo. Tc здійсни 3 D-тур музеєм. Що цікавого і корисного для тебе було в цьому турі? Обміняйся враженнями з однокласницям/однокласниками.

Номер слайду 22

Крок 4. Зроби висновок, письмово в зошиті з виконаного дослідження, у якому зазнач:нові для тебе джерела інформації про природу;джерела інформації, які запропонуєш для ознайомлення ровесницям/ ровесникам;Яку інформацію тобі вдалося з’ясувати під час дослідження.

Номер слайду 23

Номер слайду 24

Номер слайду 25

Запитання для повторення1. Назви одне природне явище, два джерела інформації природничого змісту, три природних тіла.2. Наведи приклади складників природи.3. Розкажи, звідки людина дізнається про природу.4. З якими джерелами інформації про природу ти працював/працювала? Яка інформація була для тебе найбільш цікавою? Чим саме?5. Прочитай вислів: «Цінністю називають те, що має значення длясуспільства й людини». У чому, на твою думку, полягає цінністьприроди?6. Поміркуй і розкажи, для чого людям різних професій потрібніджерела інформації про природу

Номер слайду 26

Картка самооцінювання досягнень у пізнанні природи{93296810-A885-4 BE3-A3 E7-6 D5 BEEA58 F35}Досягнення. Повністю. Частково. НіЯ знаю : складники природи - методи дослідження природи Я розумію: - яке значення досліджень відкриттів і винаходів у житті людини Я вмію:- обирати метод дослідження природи для виконання завдання

Номер слайду 27

Домашнє завдання 1. Опрацювати § 1. ст. 8 -13 2. Виконати завдання.

pptx
Додано
2 вересня
Переглядів
1234
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку