Календарно-тематичне планування (індивідуальна форма навчання) з інтегрованого курсу «Пізнаємо природу» 5 клас

Про матеріал
Календарно-тематичне планування (індивідуальна форма навчання) з інтегрованого курсу «Пізнаємо природу» 5 клас І семестр 2024-2025 н.р. (за підручником Д.Біда)
Перегляд файлу

 

І

 

Календарно-тематичне планування

(індивідуальна форма навчання)

з інтегрованого курсу «Пізнаємо природу»

5 клас

І семестр 2024-2025 н.р.

(за підручником Д.Біда)

 

 

 

Розділ І. Пізнаємо світ науки  

 

1

 Дистанційне навчання з використанням дистанційних технологій. Інструктаж з БЖД. Як наука змінює світ. (синхронно)

 

 

2

Як стати винахідником. Як шукати відповіді на запитання. (синхронно)

 

 

3

Що таке фізичні величини і як їх вимірювати.

Практична робота №1

«Вимірювання температури повітря і води» (синхронно)

 

4

Узагальнення з розділу: «Пізнаємо світ науки» (асинхронно)

 

 

Розділ ІІ. Пізнаємо будову речовин  

 

5

Що нас оточує. З чого все складається. (синхронно)

 

6

Які властивості у твердих тіл. Які властивості у рідин. Чому вода – особлива речовина. (синхронно)

 

7

Які властивості у газів.

Практична робота №2

«Вивчення явища випаровування води» (синхронно)

 

8

Як виміряти масу. Скільки є речовин. (синхронно)

 

 

9

Що таке розчинні та нерозчинні речовини. Як приготувати та розділити розчини. Практична робота №3

«Розділення розчинних і нерозчинних речовин фільтруванням» (синхронно)

 

10

 Урок узагальнення з розділу: «Пізнаємо будову речовин» (асинхронно)

 

 

 

 

Розділ ІІІ. Пізнаємо природу Землі  

 

11

Як виникла планета Земля. Яку будову має Земля. (синхронно)

 

 

12

Як утворюються гірські породи.

Практична робота №4

«Визначення основних фізичних властивостей гірських порід і мінералів шкільної колекції» (синхронно)

 

13

Яку форму і розміри має Земля.

Як зображують Землю на глобусі і карті.

Про що розповідають географічні карти. (синхронно)

 

 

14

Які бувають масштаби та як за їхньою допомогою виміряти відстані на карті й місцевості. Практична робота №5 «Вимірювання  відстаней на географічній карті за масштабом» (синхронно)

 

 

15

Як здійснити окомірну зйомку місцевості і скласти план місцевості. Практична робота №6

«Креслення простого плану місцевості» (синхронно)

 

 

16

Діагностувальна робота за І семестр (асинхронно)

 

 

 

 

 

docx
Додано
2 жовтня
Переглядів
65
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку