|
І
Календарно-тематичне планування (індивідуальна форма навчання) з інтегрованого курсу «Пізнаємо природу» 5 клас І семестр 2024-2025 н.р. (за підручником Д.Біда)
|
|
|
Розділ І. Пізнаємо світ науки |
|
1 |
Дистанційне навчання з використанням дистанційних технологій. Інструктаж з БЖД. Як наука змінює світ. (синхронно)
|
|
2 |
Як стати винахідником. Як шукати відповіді на запитання. (синхронно)
|
|
3 |
Що таке фізичні величини і як їх вимірювати. Практична робота №1 «Вимірювання температури повітря і води» (синхронно) |
|
4 |
Узагальнення з розділу: «Пізнаємо світ науки» (асинхронно) |
|
|
Розділ ІІ. Пізнаємо будову речовин |
|
5 |
Що нас оточує. З чого все складається. (синхронно) |
|
6 |
Які властивості у твердих тіл. Які властивості у рідин. Чому вода – особлива речовина. (синхронно) |
|
7 |
Які властивості у газів. Практична робота №2 «Вивчення явища випаровування води» (синхронно) |
|
8 |
Як виміряти масу. Скільки є речовин. (синхронно)
|
|
9 |
Що таке розчинні та нерозчинні речовини. Як приготувати та розділити розчини. Практична робота №3 «Розділення розчинних і нерозчинних речовин фільтруванням» (синхронно) |
|
10 |
Урок узагальнення з розділу: «Пізнаємо будову речовин» (асинхронно)
|
|
|
Розділ ІІІ. Пізнаємо природу Землі |
|
11 |
Як виникла планета Земля. Яку будову має Земля. (синхронно)
|
|
12 |
Як утворюються гірські породи. Практична робота №4 «Визначення основних фізичних властивостей гірських порід і мінералів шкільної колекції» (синхронно) |
|
13 |
Яку форму і розміри має Земля. Як зображують Землю на глобусі і карті. Про що розповідають географічні карти. (синхронно)
|
|
14 |
Які бувають масштаби та як за їхньою допомогою виміряти відстані на карті й місцевості. Практична робота №5 «Вимірювання відстаней на географічній карті за масштабом» (синхронно)
|
|
15 |
Як здійснити окомірну зйомку місцевості і скласти план місцевості. Практична робота №6 «Креслення простого плану місцевості» (синхронно)
|
|
16 |
Діагностувальна робота за І семестр (асинхронно) |
|
|
|
|